- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Just a joke...
Just a joke...
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Met momenten is Nozzman echt hilarisch.

Van Nunen
-
- 791 berichten
- 0 stemmen
2 gasten lopen over een weg in de Alpen. Zien ze een vrachtwagen met Belgisch kenteken in zn achteruit de berg op rijden. 1 van de gasten vraagt of de chauffeur even kan stoppen om een verklaring hiervoor te geven.
Zegt de chauffeur: '' Het zit zo. Ik ken deze route niet, en stel je nu voor dat de weg bovenaan doodlopend is. Als het dan ook nog eens onmogelijk is om te keren, kan ik op deze manier dus gewoon makkelijk naar beneden rijden.''
Ok, klinkt logisch, denken de voetgangers.
Half uur later zien ze alweer diezelfde vrachtwagen aankomen. Maar nu komt ie naar beneden in zn achteruit. Ze houden hem nog eens aan.
De chauffeur stopt, draait zn raampje open en zegt: ''Ik had geluk. Het was toch makkelijk om om te keren.''
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Een agent op een paard staat aan een rood licht.
Naast hem staat een kleine jongen op zijn fietsje.
De agent kijkt naar beneden en zegt: "Mooi fietsje heb je daar. Heb je dat van Sinterklaas gekregen?"
Het ventje knikt.
"Wil je dan de volgende keer aan Sinterklaas vragen of hij er een achterlicht opzet", zegt de agent.
Het jongentje kijkt naar het paard en zegt: "Mooi paard, zeker ook van Sinterklaas gekregen."
"Ja manneke", zegt de agent.
"Wil je dan volgende keer vragen aan de Sint of hij de lul eronder hangt en niet erboven op zet"...
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3312 stemmen
Onderhond
-
- 87606 berichten
- 12870 stemmen
Ik heb de opmerking eerder gemaakt, ezels opgelet voor de steen. Mogelijk aanstootgevend materiaal :
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1229 stemmen
De nieuwe hype op het internet. Idols via webcam. Ik dacht eerst wat een onzin, maar dinsdag zag ik een klein stukje van 2 dames waardoor ik erg hard heb moeten lachen.
www.googleidol.com en dan linksboven pomme en kelly.
Echte een heel erg grappige playback imitatie van Aretha Franklin's, Respect.
Let vooral op die rechtse haar 'Oeh'
Kreupelhout
-
- 17 berichten
- 24 stemmen
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
De slimste.
Na opgravingen in de Russische bodem tot een diepte van 100 meter hebben Russische wetenschappers resten gevonden van koperdraden, met een geschatte leeftijd van zo n 1000 jaar.
De Russen hebben hieruit de conclusie getrokken dat hun voorouders reeds 1000 jaar geleden beschikten over een koper netwerk!
Om niet achter te blijven zijn Amerikaanse wetenschappers ook hun bodem gaan afgraven waarbij ze op een diepte van 200 meter resten van glasvezels
aantroffen.
Deze vezels bleken na onderzoek zo n 2000 jaar oud te zijn, waaruit de Amerikanen concludeerden dat hun voorouders reeds 2000 jaar geleden al een zeer geavanceerd digitaal glasvezel netwerk in hun bezit hadden.
En dat zo`n 1000 jaar voor de Russen...
Een week later hebben de Belgen het volgende rapport gepubliceerd: Na opgravingen in de Belgische bodem, tot op een diepte van 500 meter, hebben Belgische wetenschappers helemaal niets gevonden.
De Belgen concluderen hieruit dat zo n 5000 jaar geleden de Oude Belgen reeds in het bezit waren van een draadloos netwerk.
Corinthian
-
- 57 berichten
- 0 stemmen
waaruit de Amerikanen concludeerden dat hun voorouders reeds 2000 jaar geleden al
Bizar...
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
De Belgen concluderen hieruit dat zo n 5000 jaar geleden de Oude Belgen reeds in het bezit waren van een draadloos netwerk.
Sceptisch als de Nederlander is besloten ze het zelf te onderzoeken. Op nog geen 5 meter diepte vonden ze vele oude boomresten. Concluderende dat de Belgen tot kort geleden nog volop gebruik maakten van de Tamtam. 
Corinthian
-
- 57 berichten
- 0 stemmen
Sceptisch als de Nederlander is besloten ze het zelf te onderzoeken. Op nog geen 5 meter diepte vonden ze vele oude boomresten.
Ja, in Speedy zijn achtertuin zeker.
Of in Baarle-Hertog. 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Ik heb de opmerking eerder gemaakt, ezels opgelet voor de steen. Mogelijk aanstootgevend materiaal :

Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Bij die 2e lag ik echt helemaal dubbel.
Net als die persoon zelf trouwens. 
Corinthian
-
- 57 berichten
- 0 stemmen
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
geweldig!
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Je dag niet hebben.
Een man is aan het wandelen in het bos en komt een andere man tegen die een boom aan het omhelzen is en tegelijk zijn oor stevig tegen de boom aandrukt.
Hij is nieuwsgierig en vraagt de man waarom hij die boom omhelst, die zegt dat ie naar de muziek van de boom aan het luisteren is.
De man moet natuurlijk lachen en de andere man zegt dat ie ook eens moet luisteren. De man denkt zo van, ik ga die halve gare zijn spelleke meespelen en hij omhelst de boom en legt zijn oor tegen de boom.
De andere man neemt zijn polsen vast en doet hem handboeien aan, neemt zijn portefeuille, juwelen, autosleutels, doet zijn kleren uit en laat hem zo achter.
2 uur later komt een andere man aangewandeld, ziet de naakte gehandboeide man aan de boom en vraagt wat er gebeurd is.
De man doet gans zijn verhaal en de man schudt zijn hoofd met veel sympathie. Hij loopt rond de man, kust hem achter zijn oor en zegt (terwijl hij zijn broek laat zakken): "Maar schatje toch, het is vandaag écht je dag niet hé"....