- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Just a joke...
Just a joke...
gotti
-
- 14075 berichten
- 5893 stemmen
Een man stapt bij een prostituee naar binnen en die vraagt wat ze doen moet. "Doe eerst maar pijpen", zegt de man. De prostituee gaat haar gang en na een tijdje vraagt ze: "Is het lekker?", waarop de man antwoord:"Ja, dat weet ik niet, jij hebt hem in je mond."
Chainsaw
-
- 8845 berichten
- 3576 stemmen
Een jongen en een meisje zitten op een hekje, in het weiland. Ineens zien ze een stier, die op een koe klimt en bezig gaat. "Zal ik dat ook eens doen ?" vraagt de jongen aan het meisje. "Moet jij weten," zegt het meisje," Het zijn mijn koeien niet ..."
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Een man ligt al een tijdje in coma en zijn vrouw wijkt geen minuut van zijn ziekbed. Op een dag komt de man bij bewustzijn en wenkt zijn vrouw meteend ichterbij. Hij fluistert haar in het oor: "In alle kwade dagen bleef jij bij mij: Toen ik ontslagen werd, was je er voor mij; toen mijn zaak bankroet ging, heb je me niet in de steek gelaten; toen ons huis afbrandde, zijn we samen meteen een ander onderdak gaan zoeken; en toen mijn gezondheid slechter werd, bleef je steeds aan mijn zij. Weet je wat ik denk?"
De ogen van de vrouw vullen zich met tranen van ontroering.
"Zeg het maar schatje. Zeg het maar." zegt ze snikkend.
Zegt hij: "Dat jij ongeluk brengt, TRUT!"
Doom
-
- 8214 berichten
- 1540 stemmen
Ik Vond het wel humor, zat door de Lycos site te surfen voor het bestellen van een domeinnaam, en tja dan kom je het volgende tegen...
Vraag:
Wat is een domeinnaam..
Het antwoord:
kijk zelf maar
Goede reclame iig lycos! 
http://www.racingleagueholland.nl/files/naamloos_174.jpg
Bestel dus geen domeinnaam bij Lycos, daar kwam ik al gauw achter 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Bij de vraag staat DoNijnnaam he inplaats van doMijnnaam

Stephan
-
- 7894 berichten
- 1387 stemmen
Het mag dan fout zijn maar wel erug grappig...
---
Een Hollander is in Marokko op vakantie. Hij loopt daar door een dorpje en ziet een Marokkaan zitten met wat beesten rondom hem heen.
De Hollander, lid van de dierenbescherming, loopt naar een schurftige hond die voor de voeten van de man ligt.
- "En, behandelt je baasje je wel goed? Krijg je dagelijks te eten?"
De Marokkaan kijkt amper op:
- "Hond niet praten. Alleen mens praten"
De Hollander is niet uit het veld te slaan. Hij loopt naar de ezel die aan het hek vastgebonden staat.
- "Borstelt je baasje je wel regelmatig? Mag je ook los door het veld lopen?"
De Marokkaan zucht eens diep.
- "Ezel ook niet praten. Alleen mens praten"
Dan loopt de Hollander naar een geit dat even verderop staat. Ineens springt de Marokkaan op:
-"Geit liegt!"
mvdw89
-
- 496 berichten
- 205 stemmen
Nu ja, just a joke... Voor mensen bij wie WWII nog redelijk gevoelig ligt, klik op wat anders of zo 
Deze is pas in het nieuws geweest, in Polen willen ze degene die dit filmpje gemaakt heeft vervolgen maar ze zijn er nog niet achter wie er verantwoordelijk voor is. Ik vindt het een goede zaak.
Stephan
-
- 7894 berichten
- 1387 stemmen
... in Polen willen ze degene die dit filmpje gemaakt heeft vervolgen maar ze zijn er nog niet achter wie er verantwoordelijk voor is. Ik vindt het een goede zaak.
Moeten we eigenlijk diegenen die 'm adverteren ook meteen maar vervolgen. 
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
Dat is precies het punt van onderzoek. Of ze de verspreider(s) gaan aanpakken of de maker. Volgens NRC had de maker inmiddels zijn excuses aangeboden en het filmpje van zijn site gehaald. Geenstijl schijnt het gekopieerd en op hun eigen server gezet te hebben. De vraag is dus, wie vervolgd kan worden en wie niet en op welke gronden.
mvdw89
-
- 496 berichten
- 205 stemmen
Onderhond ga maar ergens onderduiken zou ik zeggen 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3282 stemmen
Een hoop heisa om niets weer dus. Je moet donders goed opletten wat je maakt, zegt of doet tegenwoordig om niemand voor het hoofd te stoten en een rechtszaak aan je broek te krijg. Bah.
Stephan
-
- 7894 berichten
- 1387 stemmen
Een hoop heisa om niets weer dus. Je moet donders goed opletten wat je maakt, zegt of doet tegenwoordig om niemand voor het hoofd te stoten en een rechtszaak aan je broek te krijg. Bah.
Ja Kl#te man... je mag ook al niemand meer eens goed voor z'n bek rossen...
Stephan
-
- 7894 berichten
- 1387 stemmen
Ja Kl#te man... je mag ook al niemand meer eens goed voor z'n bek rossen...
Oeps.. dit was mijn alterego. Wat die bedoelde is dat je je natuurlijk gewoon aan bepaalde waarden en normen dient te houden. Als iemand bij zoiets denkt dat dat er binnen valt, mogen ze diegene gerust even opbergen...

BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3282 stemmen
Heeft natuurlijk niets met dat filmpje te maken.
De maker heeft allang spijt betuigt dus daarmee lijkt alles me klaar. Ik zie niet in wie waarom aan moet klagen.
Stephan
-
- 7894 berichten
- 1387 stemmen
Heeft natuurlijk niets met dat filmpje te maken.
De maker heeft allang spijt betuigt dus daarmee lijkt alles me klaar. Ik zie niet in wie waarom aan moet klagen.
Spijt betuigen? Pfff... De uren die die persoon erin heeft zitten? En dan ineens inzien dat-ie fout bezig is?
That don't wash. De persoon zal wel ernstig onder druk gezet zijn (en terecht)
Mijn waarden en normen zeggen me in ieder geval dat wanneer ik zoiets tegenkom, ik het niet ga propaganderen... maar hey... that's me.
Je moet donders goed opletten wat je maakt, zegt of doet tegenwoordig
En dat je dus een beetje na moet denken voor je dingen maakt of zegt die die normen overschrijden is logisch.
Net zo logisch als dat je iemand die eens "kappen nou" zegt, niet meteen op z'n bek ramt. Het is beiden nodeloos geweld.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3282 stemmen
Bij dit filmpje lijkt me geen kwade opzet in het spel, gewoon iemand die een grap uithaalt. Of je het dan grappig vind of niet is een andere vraag.
Bovendien zijn er geen wetten overtreden dus waarom er aangeklaagd moet worden is me een raadsel. Kansloze missie. Zeker de verspreiders kan men niets illegaals verwijten.
cornelis
-
- 4744 berichten
- 681 stemmen
Een grap probeert uit te halen. Vind het persoonlijk smakeloos en dom. Maar verboden is dat niet.
kos
-
- 46702 berichten
- 8859 stemmen
De bedoeling is de vreselijke massaliteit en commercialiteit van die house-feesten af te zeiken. Die wat meer underground-house figren hebben daar enorme hekel aan. De vergelijking met die kampen is gewoon nogal (erg) dom gekozen, maar het is niet echt bedoeld als anti-semitisch of whatever.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Ze zullen wel beledigd zijn dat ik hun nieuwe revolutionaire idee bij de grapjes post maar ik wist geen andere plaats
. Ik heb het over GoogleEarth, een digitale wereldbol opgebouwd op (soms fantastisch gedetailleerde) satellietbeelden en luchtfoto's. Leuk om je vakantie nog eens over te doen of zo, en in elk geval garantie voor minstens een uur ronddwalen voor je het beu bent
. Check vooral de Verenigde Staten (New York is indrukwekkend) en de Alpen eens (in 3D!). Programma gratis te downloaden op earth.google.com. Googles bedoelingen zijn natuurlijk veel ambitieuzer dan een leuk spelletje aanbieden, maar voorlopig is het nog niet genoeg ontwikkeld voor meer.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2082 stemmen
Google-Earth is echt geweldig. Ik heb nog niet zo heel veel gezien, maar de indrukken zijn goed. Voornamelijk Oegstgeest en Leiden goed uitgepluist.
De Eifeltoren ziet er trouwens ook erg mooi uit.