• 15.887 nieuwsartikelen
  • 178.600 films
  • 12.250 series
  • 34.039 seizoenen
  • 648.378 acteurs
  • 199.167 gebruikers
  • 9.382.340 stemmen

Just a joke...

zoeken in:

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 732 stemmen

Ga ik niet eens proberen voor iemand die niet eens weet hoe je "lachen" moet spellen.

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

CAPIpsv

• 766 berichten
  • 628 stemmen

SelmaDuim schreef:

Die zogenaamde grappen vertelde men elkaar ook al toen ik op de lagere school zat (jaren 80). De lol is er inmiddels na zoveel gerecycle wel af en bovendien zijn ze niet meer grappig als je ouder bent dan 10 jaar.

kinklare onzin, ben ouder dan 10 jaar, maar moest me dood laGGen,

waar moet jij om laCHen dan??????

Het is bruin met wit: DUO Pinotti

kos

• 46702 berichten
  • 8859 stemmen

SelmaDuim schreef:

Grappen op dit niveau heb ik niet.

Hoger niveau is nog beter .

JoeCabot

• 2682 berichten
  • 1785 stemmen

Wat ik ook niet begrijp zijn mensen die hier om de meest flauwe moppen (die ik trouwens ook goed vind) moeten lachen en die dan films als de Naked Gun afkraken...

U-96

• 11875 berichten
  • 2082 stemmen

Volgens mij heerst er een soort hipheid (hier) om dat soort films af te kraken.

JoeCabot

• 2682 berichten
  • 1785 stemmen

Heb nog een toppunt-klassieker (vast al gezegd)

Wat is het toppunt van egoisme?

Je eigen naam roepen tijdens het klaarkomen

kos

• 46702 berichten
  • 8859 stemmen

Komt er een brede vent de kroeg in. Met een hele grote krokodil. Iedereen valt dit meteen op en iedereen gaat dus ook aan de kant. De mensen zijn bang voor de man en voor de krokodil. waarop de man zegt: "Jullie hoeven echt niet bang te zijn hoor. Hij doet niks!" Niemand gelooft hem en hij wil bewijzen dat de krokodil echt niets doet. Hij haalt zijn lul uit z'n broek en duwt deze tussen

de bek van de krokodil, slaat deze een paar keer op z'n kop, maar de krokodil doet niks. Dan vraagt hij opeens: "Wie wil dit ook wel eens doen?" Niemand zegt iets, behalve een oud vrouwtje zonder tanden achter in de kroeg: "Ikke wil wel, maar dan mag u niet zo hard op mijn hoofd slaan!"

kos

• 46702 berichten
  • 8859 stemmen

sorry.

V

• 8369 berichten
  • 3368 stemmen

salvatore

• 1937 berichten
  • 3238 stemmen

wat is het toppunt van slijtage?

een neger met een blanke lul

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5984 stemmen

Voor de GRAP zou ik bepaalde mensen nu graag een ban cadeau geven. Dubieuze grappen zeg.

J.S.

• 11754 berichten
  • 3060 stemmen

Welke grappen dan kappeuter?

V

• 8369 berichten
  • 3368 stemmen

Ben ik ook wel erg benieuwd naar. Of kon kos' grap niet door de beugel?

Doom

• 8214 berichten
  • 1540 stemmen

Waarom krijgt Belgie over 100 jaar oorlog met Nederland?

Antwoord: Dan begrijpen ze onze moppen.

Een belg komt het café binnen en vraagt: "waar is de toilet? " De ober zegt: "Dat is verstopt." De Belg weer: "Dat geeft niet, dan zoek ik hem wel even."

Twee Belgische vissers zitten naast elkaar te vissen, zegt de ene tegen de andere: "Heb jij een reserve dobber bij??." Waarop de andere vraagt: "Waarom?" "Wel omdat de mijne juist is onder gegaan."

Hoeveel Belgen zijn er nodig om een koe te melken? Vierentwintig, vier houden de tepels vast en twintig schudden de koe op en neer.

Een Brit, een Nederlander en een Belg raken betrokken bij een kettingbotsing. Ze stappen uit. De Brit zegt: 'I'm sorry.' De Nederlander zegt: 'I'm sorry too.' Zegt de Belg: 'I'm sorry three.'

Een Belg is aan het spookrijden. Plotseling hoort hij op de radio dat er een spookrijder is gesignaleerd op de weg waarop hij rijdt. Hij denkt verbaasd: 'Eentje?! Ik zie er wel honderd!'

Een Nederlander, een Amerikaan en een Belg zijn aan het opscheppen over hun onderzeeërs. Nederlander: 'De onze blijft zes uur onder water!' De Amerikaan: 'De onze blijft wel twaalf uur onder water!' De Belg reageert met: 'De onze komt nooit meer boven!'

Ze blijven geweldig, kan er niets aan doen

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Doom schreef:

Hoeveel Belgen zijn er nodig om een koe te melken? Vierentwintig, vier houden de tepels vast en twintig schudden de koe op en neer.

Wij hebben dan toch het probleem van de werkloosheid opgelost.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Waarom krijgt Belgie over 100 jaar oorlog met Nederland?

Antwoord: Dan begrijpen ze onze moppen.

Deze is echt goed !

JoeCabot

• 2682 berichten
  • 1785 stemmen

Heb ook een paar leuke Nederlander-moppen:

Een Nederlander komt in Amerika. Doet een man van de FBI zijn jas open en zegt: “FBI”. De Nederlander doet zijn jas open en zegt: “C&A”.

Een dief komt de slaapkamer van een Hollander binnen en zegt: ‘Ik zoek geld!’. De Hollander springt meteen op en zegt: ‘Laten we samen zoeken.’.

Deze is niet voor gevoelige Nederlanders:

-Waarom zijn de Belgische frieten altijd geel?

-Omdat de Hollanders er altijd over zitten zeiken!

Ban mij aub niet

Bericht uit een Hollandse krant: zware aanrijding tussen twee taxi’s: 22 gewonden.

Waarom lopen Hollanders met zwemvliezen in het park rond?

Om sneller dan de eendjes bij het brood te zijn.

Hoe krijg je 12 Hollanders achter in een Fiat Panda?

Door een kwartje op de achterbank te leggen!

Een Hollander doet mee aan de lotto.

Vraag aan hem: “Wat doe je als je de 100.000 wint?”

“Natellen,” zegt de man.

Wat betekent “NL” in Italie op een auto?

Niente lire

Wat doet een Hollander steeds in zijn koelkast?

Controleren of het licht uit is.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Hoe maakt een Nederlander tomatensoep?

Heet water in een rood bord.

Hoe kan weten waar er op een camping een Nederlandse caravan staat?

Als er wc-papier aan de waslijn te drogen hangt.

In Nederland wordt de laatste tijd het wc-papier bedrukt met de tekst: 'Langs twee kanten bruikbaar'.

U-96

• 11875 berichten
  • 2082 stemmen

Ik heb dit soort moppen altijd leuk gevonden en heb er verder niets tegen als ze geplaatst worden, daar niet van. Maar ben ik nou de enige die durft te zeggen hoe enorm hypocriet wij eigenlijk zijn, en vooral de moderators? Belgen/Nederlander-moppen worden altijd toegestaan, maar nikker, Marokkanen, Turken-moppen, neehoor, dan heb je de poppen aan het dansen en riskeer je een ban! Nogal scheef vind je niet?

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

Je hebt helemaal gelijk U-96!!

Chr.s

• 3671 berichten
  • 1703 stemmen

Klopt Rogier.

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 732 stemmen

"nikker"

U-96

• 11875 berichten
  • 2082 stemmen

Ja, nikker ja. Blanken worden toch ook zovaak melkflessen genoemt in plaats van blanken?

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

Maar ik denk eigenlijk dat de relatie tussen Nl en Be heel anders is dan Nl met Marokanen, turken enz... Als je begrijpt wat ik bedoel..

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 732 stemmen

Dus ik mag alle Das Boot fans sukkels noemen?

U-96

• 11875 berichten
  • 2082 stemmen

Ga je gang Selma, maar bij deze heb je wel goed bewezen dat je geen reet van de discussie snapt.

U-96

• 11875 berichten
  • 2082 stemmen

IcU schreef:

Maar ik denk eigenlijk dat de relatie tussen Nl en Be heel anders is dan Nl met Marokanen, turken enz... Als je begrijpt wat ik bedoel..

Wordt er niet altijd zoveel richting integratie gedacht? Nou, dan mogen moppen ook.

Onderhond

• 87599 berichten
  • 12861 stemmen

Laatst een filmpje over Auswitch geplaatst en niks van de mods gehoord. De enige poppen die dansen zijn wat voetvolk hier en daar, maar dat heb je overal natuurlijk.

Algemeen gezien wel eens, maar een beetje dom om dat op mensen af te schuiven die daar niet aan zondigen.

Chr.s

• 3671 berichten
  • 1703 stemmen

We hadden het over grappen maken ten koste van een andere cultuur, iemand een nikker noemen is niet grappig.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.