- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Just a joke...
Just a joke...
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3277 stemmen
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Na 2 seconden weet je de clou al.
Had alleen gedacht dat de echte eigenaar er aan zou komen.
Maar wel geweldig filmpje. 
Flipman
-
- 7115 berichten
- 1145 stemmen
Hm, ik weet niet zeker of ik deze al eens geplaatst heb, maar zo ja, dan zullen er vast ook nog wel mensen zijn die 'm niet hebben gelezen.
Komt een man in een bordeel, moet ie vooraf betalen. Hij kan daarna namelijk kiezen tussen Gordijn Eén en Gordijn Twee. Kiest ie voor Gordijn Eén, dan moet ie Vijftig Euro betalen. Kiest ie voor Gordijn Twee, dan betaalt ie VijfHONDERD Euro. Nou, ik zal jullie maar vast vertellen, de man in kwestie is een Nederlander. Dus natúúrlijk betaalde ie maar Vijftig Euro. Dus, na betaald te hebben, loopt ie naar binnen. Hij ziet niks, 't is stikdonker. Dan hoort ie rare geluiden. Opeens
gaat 't licht aan en ziet ie.... een KOE!!! Een KOE?! Wel Verdomme, is het nou hun bedoeling dat ik met 'n KOE ga neuken?! Crisis, hé! Maar ja, de man in kwestie is Nederlander. Hij heeft al betaald en geld doelloos uitegeven doet 'n Nederlander gewoonweg niet! Dus ziet ie zich genoodzaakt om z'n seksuele driften op de koe te botvieren. Als ie klaar is, denkt ie eigenlijk héél stom bezig te zijn geweest. De absurdheid van de situatie had 'm zó overmand, dat ie er niet eens aan had gedacht z'n geld terug te vragen! Da's bovendien wel erg on-Nederlands! Maar hij wil eigenlijk ook aan de mensen van 't bordeel niet toegeven dat ie 'n koe heeft staan neuken, dus laat ie 't erbij zitten en gaat naar huis.
De week daarop moet ie weer hoognodig zijn hormonen kalmeren, dus gaat ie weer terug. Deze keer wil ie waar voor z'n geld, ook al moet 't 'm Vijfhonderd Euro kosten. Dus hij betaalt voor Gordijn Twee en loopt naar binnen. Eenmaal achter het Gordijn, ziet ie dat ie niet alleen is. Een handjevol mensen staat zich te vergapen aan een tafereel dat zich achter een ruit aan de linkerkant van de ruimte afspeelt. De man kijkt ook en ziet een man en een vrouw verwikkelt in een erotisch gemeenschapsspel. Opnieuw voelt de man zich genaaid! Hij vraagt de man die 't dichtst bij 'm staat: "Hebben jullie nou allemaal VIJFHONDERD EURO betaald, alleen om dit stel te zien rampetampen?!" Antwoordt de andere man: "Joh, had je vorige week moeten komen, toen zag je hoe een vent een KOE stond te neuken
!"
Leno
-
- 5921 berichten
- 4408 stemmen
Wel geinig, alleen lastig om zulke lange moppen te vertellen aan iemand. Gaat altijd mis..
Flipman
-
- 7115 berichten
- 1145 stemmen
Ja, ik vertel 'm ook altijd wat korter, maar hier kun je makkelijker tekst kwijt
!
gemaster
-
- 1005 berichten
- 2719 stemmen
Een hoerenmop, dat doet me ergens aan denken. Geen idee of ie al geweest is, maar dat maakt ook niet zo heel veel uit:
Een boertje van een jaar of 60 loopt over de wallen. Hij blijft voor een raam staan, tikt erop en vraagt: 'wat kost het?'. '50 euri' antwoordt de hoer. Waarop het boertje zegt 'Dat is niet duur voor dubbelglas'.
Jassie
-
- 398 berichten
- 1095 stemmen
volgens mij vertellen ze die mop ook in Crediteuren Debiteuren. Maar blijft leuk 
gemaster
-
- 1005 berichten
- 2719 stemmen
Volgens mij is die uit debiteuren/crediteuren met de hoer en het drankje.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3282 stemmen
Schokkend artikel over Michael Jackson!
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3277 stemmen
Als dit als grap bedoeld is vind ik hem zeer smakeloos 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Een jager op groot wild neemt op een van zijn safari's zijn vrouw en zijn schoonmoeder mee. Op een ochtend, diep in de jungle, wordt de jager wakker en ziet hij dat zijn schoonmoeder verdwenen is. Hij wekt onmiddellijk zijn vrouw en samen gaan ze op zoek. Op een dichtbegroeide plek in de jungle, niet ver van het kamp, stuiten ze op een bloedstollend tafereel: de schoonmoeder staat oog in oog met een woeste tijger. "Wat moeten we nu?" roept de jagersvrouw ontzet. "Niets, helemaal niets," antwoordt de jager berustend,"die tijger heeft zichzelf in de nesten gewerkt, dus mag hij het ook zélf op zien te lossen!"
Remi
-
- 6720 berichten
- 0 stemmen
Die Michael Jackson gaat steeds meer lijken op een nieuwe Ken van Barbie...
Flipman
-
- 7115 berichten
- 1145 stemmen
Nou, weten jullie je Michael Morbius, die Vampier misschien te herinneren uit de Comics en animatieserie van Spider-Man? Nou, vooral met die neus begint ie daar steeds meer op te lijken. Zo'n platte puntige neus. En die bleke huid natuurlijk.
Ik weet trouwens niet of ik in zijn onschuld moet geloven. Ik bedoel, als je kijkt naar z'n opvoeding, met zo'n harde hand as die van z'n vader, dan gebeurt zoiets, dat je je aan kinderen vergrijpt. Maar ik begin nu steeds meer te geloven dat de mensen die Jackson hebben aangeklaagd gewoon op zijn geld zitten te azen.
Leno
-
- 5921 berichten
- 4408 stemmen
Dus jij vind het logisch dat hij zich aan kinderen vergrijpt omdat zijn pa streng was? Dat mag nooit een excuus zijn daarvoor!!
Flipman
-
- 7115 berichten
- 1145 stemmen
Nee, ik zie 't ook niet als 'n excuus, maar zo'n slechte jeugd veroorzaakt zoiets, dus ik zou 't niet onlogisch vinden dat 't zou gebeuren, niet dat ik z'n daden niet veroordeel.
Maar laten we zeggen, hij zou dan wat minder verantwoordelijk zijn voor zijn daden.
Maar ook veel van die psychopaten, ik hoor wel vaker dat dat soort mensen ook een veschrikkelijke jeugd heeft gehad. Dus als Jackson schuldig is, is hij geen uitzondering.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
hij zou dan wat minder verantwoordelijk zijn voor zijn daden
Over dat besluit hebben wij twee weken lang gediscussieerd in de cursus wijbegeerte, het ligt eigenlijk iets ingewikkelder dan dat. Maar dat zou ons iets te ver brengen denk ik 
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
volgens mij vertellen ze die mop ook in Crediteuren Debiteuren. Maar blijft leuk 
Die moppen uit Debiteuren/Crediteuren zijn allemaal zou ontzettend oud (Is ook de bedoeling volgens mij).
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen

Ik blijf hem geweldig vinden, Nozzman
.