• 15.837 nieuwsartikelen
  • 178.536 films
  • 12.249 series
  • 34.035 seizoenen
  • 647.938 acteurs
  • 199.147 gebruikers
  • 9.380.738 stemmen

Just a joke...

zoeken in:

gotti

• 14075 berichten
  • 5893 stemmen

Het is weer typisch Teeuwen. Puur en alleen om te shockeren..., maar het werkt wel.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3282 stemmen

Hans Teeuwen in Belgie niet bekend speedy? Dit is al een ouwetje namelijk, maar nog steeds leuk .

gotti

• 14075 berichten
  • 5893 stemmen

Ik kende hem niet. Verwijderd materiaal van Industry of Love ofzo?

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Niet verwijderd, wel materiaal. Tenminste, ik heb het niet gemist toen de show op TV werd uitgezonden.

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

BoordAppel schreef:

Hans Teeuwen in Belgie niet bekend speedy? Dit is al een ouwetje namelijk, maar nog steeds leuk .

Wel al van gehoord, maar nog geen materiaal van hem gezien. Ik hoop dat hij niet altijd zo choquerend is.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Haha, de scène erna is nog shockerender hoor .

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3282 stemmen

Haha, er staat je nog wat te wachten denk ik . Als je dat stukje van Hans Teeuwen leuk vond speedy moet je hier maar wat van beluisteren. Mannen van de Radio heet het. Hans Teeuwen en Pieter Bouwman doen allemaal sketches. Mijn favorieten: 06lijn, 3000 delig zakmes, marmotten en geiten en muil openbeuken. Zie helaas vrij zijn, ondankbare plant, aubergine, frisdrank en nieuwe ziekte er niet tussen staan. Vooral absoluut hilarisch als ze zelf moeten lachen .

Hoorde trouwens pas dat Hans Teeuwen de meest gequote persoon onder studenten is. Verbaasd me niets .

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

En wat heeft ie eraan?

Remi

• 6720 berichten
  • 0 stemmen

Phoenix schreef:

Niet verwijderd, wel materiaal. Tenminste, ik heb het niet gemist toen de show op TV werd uitgezonden.

Dat komt omdat die studio het te grof vond.

Tenminste dat is wat ik gehoord heb.

U-96

• 11875 berichten
  • 2081 stemmen

Voor de WackYourBoss-fans... Nummer 10 is een feit.

gemaster

• 1005 berichten
  • 2719 stemmen

BoordAppel schreef:

Haha, er staat je nog wat te wachten denk ik . Als je dat stukje van Hans Teeuwen leuk vond speedy moet je hier maar wat van beluisteren. Mannen van de Radio heet het. Hans Teeuwen en Pieter Bouwman doen allemaal sketches. Mijn favorieten: 06lijn, 3000 delig zakmes, marmotten en geiten en muil openbeuken. Zie helaas vrij zijn, ondankbare plant, aubergine, frisdrank en nieuwe ziekte er niet tussen staan. Vooral absoluut hilarisch als ze zelf moeten lachen .

Ik heb ze volgens mij allemaal(98 mp3's) en er zitten inderdaad een paar juweeltjes bij. Ik denk dat mijn favoriet Jaap Stobbe is. Over een man die een standbeeld wil maken van papier maché van Jaap Stobbe. Het beeld moet 30x groter worden dan het Jezus beeld in Rio de Janeiro en dit alles wordt alleen maar gedaan om geld weg te kapen bij de oorlogsslachtoffers. Horen is geloven!

Overigens ben ik voor de rest totaal geen Hans Teeuwen fan. De man is al heel erg lang niet grappig meer.

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Ik durf niet te zeggen hoe vaak ik dat hele ding heb leegepopt voor ik er genoeg van had

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 732 stemmen

Ik weet een aantal mensen die dit heel leuk gaan vinden....

even bellen

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3282 stemmen

Hihi, maniac mode.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Freud schreef:

Ik durf niet te zeggen hoe vaak ik dat hele ding heb leegepopt voor ik er genoeg van had

Read a book man

U-96

• 11875 berichten
  • 2081 stemmen

Grappig. Ik denk dat vrijwel iedereen zich uitleeft op zo'n ding als ze het in hun handen hebben. Je krijgt zo'n machinegeweer-effekt als je er een rol van maakt en daar hard aan gaat draaien, maar das bekend...

Moet je 's goed luisteren als je het veld leegmaakt. Een stem die "Must have more" ofzo zegt...

Diesel

• 9411 berichten
  • 0 stemmen

PsychoBoyJack

• 244 berichten
  • 72 stemmen

Eerste info en pics (!) van de PS3...! http://www.misinformer.com/arc...

Diesel

• 9411 berichten
  • 0 stemmen

flipsen

• 1696 berichten
  • 482 stemmen

Hij is gaaf, maar in het echie is het leuker.

hehe sweet! Vooral dat woord "tof" wat de hond steeds zegt. En ik vond dit ook wel een goede: Vanmorgen was het me bijna gelukt mijn bewakers te laten verongelukken door langs hun benen te strijken terwijl ze wegliepen. Moet dit ook eens proberen als ze de trap aflopen.

salvatore

• 1937 berichten
  • 3238 stemmen

U-96 schreef:

Voor de WackYourBoss-fans... Nummer 10 is een feit.

heb hem niet kunnen vinden

U-96

• 11875 berichten
  • 2081 stemmen

Hint:

Je kan het gebruiken om jezelf droog te houden.

Don Gertus

• 1543 berichten
  • 0 stemmen

Ik wil even dit met jullie delen.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Te laat .

Phoenix schreef:

Deze kwam ik tegen op een weblog (rechtsklik -> save as)

Ik lag echt naast mijn stoel .

Leno

• 5921 berichten
  • 4408 stemmen

Haha ja die is goed. Hij zal er lang genoeg op geoefend hebben..

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.