- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Just a joke...
Just a joke...
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3282 stemmen
Ja Rule als Gollum, goede keuze
. Maar wie moet die meneer naast Ja voorstellen?
J.S.
-
- 11754 berichten
- 3060 stemmen
In de reeks "famous last words"
heo Van Gogh.
Ha! Geitenneuker!
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Op een groot kantoor werkt een super mooie secretaresse, maar megadom. De postzegels plakt ze op de achterkant van brieven, de dossiers worden allemaal verkeerd opgeborgen en zelfs koffie maken is een giga klus. De directeur ziet het dan ook niet meer zitten en vrijdags na het werken roept hij haar tot zich. "Brigitte, ik heb met de directie gepraat en wij zijn het er allen over eens, maandag hoef je niet meer te komen werken....."Waarop zij zegt: "Okee prettig weekend en tot dinsdag".
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
Van Nu.nl:
Domme dieven stelen verkeerde brandstof
BELGRADO - Technisch slecht onderlegde inbrekers hebben maandag bij een tankstation ten noorden van Belgrado, naast enkele sloffen sigaretten, 30 liter diesel buitgemaakt. Alleen, hun auto was voorzien van een benzinemotor.
De politie trof de dieven aan langs de weg, niet ver van het tankstation dat zij hadden beroofd.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Oef, het zijn geen Belgen deze keer. 
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Ghe, met mijn scan-blik las ik eigenlijk al iets van Belgen, maar het is dus Belgrado.
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Zo had ik het ook al wel begrepen:

Jammer dat het zo uitgelegd dient te worden.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ik was gelukkig...
Mijn vriendin en ik hadden al meer dan een jaar een relatie, dus besloten we te gaan trouwen..
Mijn ouders hielpen me op elke manier die ze maar konden bedenken, mijn vrienden hadden me aangemoedigd en mijn vriendin??
Ze was echt een droom!!
Er was alleen één ding waar ik me ongerust over maakte, heel ongerust eigenlijk en dat ene ding was haar jongere zusje..
Mijn aanstaande schoonzusje was 20 jaar, mooi blond, droeg super korte minirokken en laag uitgesneden truitjes.. Ze bukte regelmatig wanneer ze in m'n buurt was en ik zag dan haar string... Volgens mij deed ze het expres. Want ze deed het nooit als ze bij iemand anders stond..
Op een dag belde het jongere zusje me op en vroeg of ik even wou langskomen om de uitnodigingen te bekijken..
Ze was alleen toen ik daar aan kwam.. Ze fluisterde tegen me dat ik binnenkort getrouwd zou zijn en dat ze gevoelens en verlangens voor me had waar ze niet overheen kon komen en eigenlijk ook niet overheen wou komen.. Ze zei tegen me dat ze één keer de liefde wilde bedrijven met mij voordat ik was getrouwd met haar zus en de rest van mijn leven met haar zus was verbonden..
Ik was helemaal in shock en kreeg geen woord meer uit mijn keel... Ze
zei: ik ga naar boven, naar mijn slaapkamer en als je ermee wilt doorgaan kom dan maar naar boven en pak me..
Ik was verbaasd en nog helemaal in shock terwijl ik keek hoe ze naar boven liep.. Toen ze boven aan de trap stond, deed ze haar string uit en gooide die van de trap naar beneden naar mij toe.. Ik bleef nog even daar staan, draaide me om en liep rechtstreeks naar de voordeur.
Ik deed de deur open en liep naar buiten. Ik liep rechtstreeks naar de auto toe..
Mijn aanstaande schoonvader stond buiten. Met tranen in zijn ogen gaf hij me een hand en zei: "We zijn erg blij dat je geslaagd bent voor onze kleine test. We konden ons geen betere man voorstellen voor onze dochter.
"Welkom in de familie!!"
De moraal van dit verhaal is:
"Bewaar altijd je condooms in de auto"
PatrickL
-
- 1586 berichten
- 2398 stemmen
Superdroog inderdaad, de kop van dat ventje. 
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Een Russische wetenschapper is in gesprek met zijn Amerikaanse en Nederlandse collega's.
De Rus zit op te scheppen en zegt: "Wij waren de eerste mensen in de ruimte"
De Amerikaan zegt: "Ja, maar wij stonden als eerste op de maan"
De Nederlander wil niet achter blijven en zegt: "Da`s niks, wij Nederlanders gaan als eerste landen op de zon!"
De Rus en de Amerikaan kijken elkaar aan en schudden hun hoofd.
"Je kan helemaal niet landen op de zon idioot" zegt de Rus.
"Je hele ruimteschip is gesmolten nog voordat je aankomt" zegt de Amerikaan.
Zegt de Nederlander: "Ja hallo, wij zijn niet gek hoor. We vliegen er natuurlijk 's nachts naartoe!"
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Dat is een vertaalde Belgenmop Speedy 
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Herinnert U zich deze nog?

`Ik was netjes over het hek geklommen, dus ik wás al in het stadion, maar nog vraagt die pet om m'n plaatsbewijs! Nou, dat zijn toch je reinste nazi-methoden?`
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Dat is een vertaalde Belgenmop Speedy 
Natuurlijk, al die moppen worden tientallen keren anders verteld.
gotti
-
- 14075 berichten
- 5891 stemmen
Het zijn trouwens geen moppen hé, over die Belgen. Alles schijnt wel echt gebeurd te zijn.
citybird
-
- 4964 berichten
- 4139 stemmen
Deze schijnt ook echt gebeurd te zijn
:
In een fabriekshal werken allemaal Nederlanders. Alleen de directeur is een Belg. Op een dag is er een Nederlander die zich afvraagt hoe dat komt. Dus hij gaat naar de directeur toe: “Nou, waarom ben jij een Belg en zijn wij, uw werknemers, allemaal Nederlanders”.
“Dat komt”, zegt de Belg, “omdat wij slimmer zijn dan de Nederlanders”. Dat begrijpt de Nederlander niet. “Ik zal het je uitleggen”, zegt de Belg.
Hij legt zijn hand tegen de muur en zegt tegen de Nederlander: “Nu moet jij met je vuist zo hard mogelijk op mijn hand slaan.” Dat laat die Nederlander zich geen tweede keer zeggen. Hij haalt uit en net op het moment dat hij wil slaan haalt de Belg zijn hand weg. Die Nederlander met zijn vuist vol op die muur.
“Snap je het nu?”, vraagt de Belg. De Nederlander knikt pijnlijk en gaat weer naar de werkvloer. Zijn collega's vragen: “En, wat zei ie?”
“Dat het komt omdat ie slimmer is en ie heeft me nog een voorbeeld gegeven ook.” De Nederlander kijkt om zich heen maar nergens een muur in de buurt. Dus hij legt zijn hand op zijn gezicht en zegt tegen zijn collega: “En nou moet jij zo hard mogelijk op mijn hand slaan.”
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Een oude, maar een goeie. Bedankt CB, ik zat ook al op iets aan het broeden. 
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
De Nederlander bestaat niet hoor 
Wij Brabanders zien het liefst een verenigd Brabant en Vlaanderen. Liefst in Republikeinse vorm...
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Mijn naam is Sussen en ik kom er niet tussen... 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3282 stemmen
De Brabander bestaat dus ook niet.