- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Just a joke...
Just a joke...
Chainsaw
-
- 8845 berichten
- 3576 stemmen
Geweldig! Er zijn wat nieuwe bij gekomen zie ik.
Inderdaad, die van Scream, Texas Chainsaw Massacre en Freddy vs Jason zijn echt geweldig ! 
U-96
-
- 11875 berichten
- 2081 stemmen
Die van Titanic vond ik erg leuk. Ik hoop dat er binnenkort meer van komen.
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Inderdaad, die van Scream, Texas Chainsaw Massacre en Freddy vs Jason zijn echt geweldig ! 
Die laatste twee heb ik maar niet gekeken ivm. spoilers. 
PatrickL
-
- 1586 berichten
- 2398 stemmen
Die laatste twee heb ik maar niet gekeken ivm. spoilers. 
Ik ook niet. Alhoewel ik eigenlijk niet van plan was Freddy vs. Jason te bekijken.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Enkele definities:
Liefde: het pokerspel van het leven. Je begint met één paar, en eindigt met een full house.
Ondervinding: de naam die een man geeft aan de fouten die hij in z'n leven heeft gemaakt.
Politicus: een man die uw hand schudt voor hij verkozen is en zijn hoofd, van zodra hij verkozen is.
Stiptheid: de kunst om uit te vinden hoe laat de ander komt.
Verkiezingsbureau: plaats waar je in de rij moet staan om de man te verkiezen die jouw belastingsgeld op zal maken.
Uit: De Druivelaar.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Slimme Belg.
Een Belg, een Nederlander, een schoon wijf en een non zitten in een treincoupe. Plots rijdt de trein een tunnel in, en het licht werkt niet.
Het is pikdonker. Dan klinkt er een luide klets, en als de trein de tunnel weer uitkomt zit de Nederlander pijnlijk in zijn gezicht te wrijven.
Niemand zegt iets en ze kijken elkaar zwijgend aan.
"Oeioei" denkt de non, "die Nederlander heeft natuurlijk geprobeerd die schoon madam te pakken, en die wilde dat niet en heeft hem geslagen!"
"Tedju" denkt da schoon wijf, “die Nederlander heeft natuurlijk mij willen pakken in het donker. Maar heeft per ongeluk die non gepakt, die wilde dat niet en heeft hem geslagen!"
"Potjandoriegretverjoris" denkt de Nederlander, "die Belg heeft natuurlijk geprobeerd die leuke meid te pakken, heeft per ongeluk die non gepakt, die wilde dat niet en heeft hem geprobeerd te slaan. Maar die Belg realiseerde zich dat en heeft zich gebukt, waardoor ik de mep heb gekregen!"
Terwijl de Belg denkt : "In de volgende tunnel sla ik die Nederlander nog eens op zijn bakkes!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik denk dat je Belg moet zijn, wil je hier om kunnen lachen 
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Al verscheidene malen gehoord of gelezen, maar hij blijft geweldig. 
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Ook gehoord, maar dan in een iets andere setting (Nederlander die Duitser op z'n bek slaat
).
Flipman
-
- 7113 berichten
- 1145 stemmen
Er komt een man bij de dokter die zegt: "Dokter, ik heb een groot probleem!" "Zeg 't eens meneer, wat is er aan de hand?" "Nou," zegt de man "Ik moet elke ochtend om zes uur schijten!" "Ja," zegt de dokter. "En wat is dan het probleem?" "Het probleem," zegt de man "Is dat ik om acht uur pas wakker wordt!!"
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Leuk filmpje inderdaad
Wordt wel nogal eentonig op den duur.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3282 stemmen
Haha, wie zit er wel eens zo achter zn pc?
U-96
-
- 11875 berichten
- 2081 stemmen
Ik héél vroeger een keertje toen mijn favoriete computerspel steeds vast liep op m'n oude 386.
Chainsaw
-
- 8845 berichten
- 3576 stemmen
Hahaha, leuk filmpje BoordAppel ! 
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Vroeger altijd dat gezeur van de videotheek dat je de film niet had teruggespoeld.
Dat hoort nu tot het verleden met dit geweldige apparaat:

Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3277 stemmen
Hier kun je mensen mee voor de gek houden, ik weet zeker dat je sommige mensen ervan kunt overtuigen dat je hiermee echt dvd's kunt terugspoelen.
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
Daar zoek ik nou al tijden naar! Waar te koop ?