- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Hoe ziet je bureaublad er uit?
Hoe ziet je bureaublad er uit?
Ozarklynch
-
- 1317 berichten
- 581 stemmen
Erg leuk effect idd. Wanneer je een digicam op een tv aansluit en vervolgens een opname van je tv scherm maakt wordt het pas echt wazig
.
Werwolf
-
- 4604 berichten
- 1197 stemmen
Al een hele tijd:

Dat krijg je als American Beauty fan 
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Mijn bureaublad:
't Is weer een ouderwets rommeltje, dat bureaublad van mij.
Natuurlijk een toetsenbord en een beeldscherm. Twee boxjes die wat geluid kunnen maken en een nietwerkende printer.
Dan links twee woordenboeken (Duits-Nederlands en Nederlands-Duits), met daar bovenop wat giro-overschrijvingskaarten. Vlak daarachter een pot met oplosmelkpoeer en een tube bisonkit waar ik af en toe de zool van mijn rechterschoen mee moet plakken.
En naast die tube bisonkit een lamp van een zoutkristal en een flesje alcohol voor schoonmaken van mijn muis.
Daar vlak naast staat een half rolletje wc papier.
Verder ligt er aan de linkerkant van mijn bureaublad nog een boek (uit de bibliotheek) waarin staat hoe ik in Frontpage websites kan maken, en daarop liggen mijn mobieltje en afstandsbedieningen van mijn geluidsinstallatie (die momenteel Joy Division uitbraakt).
Rechts van mijn toetsenbord staat het, al eerder genoemde, printding dat niet werkt, en aan de achterkant daarvan ligt een boekje dat ik gevonden heb in een hostel in Keulen. Een flauw boekje, maar ik heb het meegenomen omdat het een 'zwerfboek' is, en ik het weer ergens moet achterlaten. Dan liggen daar ook nog heel wat snoeren. Het is net de hoek waar al de snoeren heenleiden, dat zal iedereen wel hebben, zo'n hoek op zijn bureaublad.
Vooraan aan de rechterkant ligt een scheurkalender van BNN, waar ik altijd mijn aantekeningen op maak, er ligt dus ook een pen bij. (Van JSV Minerva, momenteel). En nog iets ervoor staat een glas. Dat is een klein beetje gevuld met Joseph Guy.
Verder liggen er twee onderarmen op het bureaublad die dit allemaal intypen.
Morgen kan het er weer allemaal heel anders uitzien.
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12834 stemmen
Of "waarom Nederlandse computertermen gewoon idioot zijn".
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2702 stemmen
Of "waarom Nederlandse computertermen gewoon idioot zijn".

speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Deze namiddag ook nog eens veranderd. 

Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen

Omdat CSI nu eenmaal een geweldige serie is en ik het nieuwe seizoen op een goed niveau vind zitten, kijk sinds Grave Danger weer uit naar een nieuwe aflevering.
V
-
- 8369 berichten
- 3362 stemmen
Dit is sinds een paar weken mijn bureaublad. Lekker ochtendzonnetje. 

U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Ik blijf 'm lelijk vinden die XP-startbalk. Geef mij maar de klassieke. (zoals die van Quentin)
Goodfella_90
-
- 10407 berichten
- 2595 stemmen
Ik vind die felle kleurtjes ook irritant, maar als je hem grijs doet vind ik die XP-balk niet lelijk meer.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Ik kan je afbeelding opeens niet meer openen feanaro...
@Alastor: wat is dát?
Goodfella_90
-
- 10407 berichten
- 2595 stemmen
Ventje klimt omhoog met touw naar telescoop en op achtergrond een slootje/straatje.
Of zoiets, het is wel moeilijk om te zien. 
Van Nunen
-
- 791 berichten
- 0 stemmen
Dat kun je veranderen met een programma, Style Xp heet dat.
Heb ff wat gegoogled en hier kun je dit programma downloaden:
http://downloads.vnunet.nl/download/desktop+themes/style+xp/_162.html
http://www.appleblossomart.com/xpthemes.htm . Hier zijn verschillende stijlen te downloaden.
Have fun! 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3279 stemmen

Ik word altijd spontaan vrolijk als ik zelfs maar aan dat nummer moet denken, dus leek me deze wallpaper wel een goed idee
.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Ik heb mijn zilveren windows look veranderd naar groen (nog nooit gedaan) en dus maar een andere achtegrond om in de sfeer te komen. 

speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Waar heb je die gevonden AP? Dat is echt een mooie.