- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Hoe ziet je bureaublad er uit?
Hoe ziet je bureaublad er uit?
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3273 stemmen
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Jammer, hij lijkt me erg leuk, maar ik neem aan dat de gehele computer dan wordt omgebouwd ipv alleen mijn account
Denk niet dat de rest van de gebruikers het op prijs zal stellen 
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3273 stemmen
Je moet inderdaad wel goed lezen wat het met je pc doet voordat je er aan begint, want het vergt nogal wat van je pc.
Maar je kunt het altijd proberen natuurlijk, want je kunt altijd weer terug, bij de installatie wordt een herstelpunt aangemaakt.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Sinds kort ziet mijn bureaublad er uit als een Mac-bureaublad.
Toevallig, die van mij ook

neem toch een ECHTE mac 
die Lange
-
- 228 berichten
- 0 stemmen
@die Lange is die menubalk aan de rechterkant fijner dan aan de onderkant, want ik ken heel veel mensen die dat hebben, maar ikzelf heb het nooit echt helemaal top gevonden.
ik vind het wel handig, alles staat wat dichter bij elkaar op die balk
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Sinds kort ziet mijn bureaublad er uit als een Mac-bureaublad. Gewoon in Windows, maar toch alle 'leukigheden' die een Macbureaublad heeft. Dit kun je doen met het programma Flyakite.
Een aanrader, freeware.
edit: versie 3.0 is er ook al. (Bij log in gewoon een naam invullen)
Liep niet echt helemaal lekker, kon ineens Mirc niet meer op.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Ik heb hem geïntalleerd en hij ziet er erg mooi uit, héél vet. Moet hem alleen zo weer deïnstalleren want mijn pa gaat dit niet zo leuk vinden 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Sinds kort ziet mijn bureaublad er uit als een Mac-bureaublad. Gewoon in Windows, maar toch alle 'leukigheden' die een Macbureaublad heeft. Dit kun je doen met het programma Flyakite.
Een aanrader, freeware.
edit: versie 3.0 is er ook al. (Bij log in gewoon een naam invullen)
Heb ik helemaal niet nodig want ik heb een
Mac
.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Ik heb een mooie wallpaper van Casablanca, maar ik weet niet hoe ik die hier moet alten zien. Ik kan er een jpg-bestand van maken, maar daar houd het mee op.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Wat doet die ezel Jordy ? 
tekstverwerker 
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Bij mij is het de hele week deze :
Ik heb elke week een nieuwe wallpaper van een film die de volgende week in première gaat. Afgelopen week had ik Fun With Dick and Jane en deze week dus voor Brokeback Mountain gekozen. Vond ik toch wat leuker als Big Momma's House 2 , Bambi 2 of Prime 
SuperSideSwipe
-
- 4464 berichten
- 2890 stemmen
Gedurft, een foto van twee homo's op je achtergrond haha 
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Tja ik zou dat een paar jaar geleden ook niet hebben gedaan kan ik je melden. En dan niet omdat ik twijfel over mijn seksualiteit maar voornamelijk leeftijdsgenoten die zelf twijfelen en daarom van die ranzige grappen maken 
Vond ik altijd wel zielig voor die figuren 
Ik hoor nu al weer stemmen (vooral van 16-jarigen) dat ze Brokeback Mountain niet willen zien omdat de film alleen voor homo's zou zijn. Nou ja, punt 1 is dan al : Wat is er mis met homo's en punt 2 is dan : Grow Up !
Maar goed.. back on topic dan maar ? 
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Ik hoor nu al weer stemmen (vooral van 16-jarigen) dat ze Brokeback Mountain niet willen zien omdat de film alleen voor homo's zou zijn.
Is Bush 16
(kon het niet laten, maar inderdaad ontopic)
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Is Bush 16
(kon het niet laten, maar inderdaad ontopic)
En ik wou het nog zo niet zeggen 
On-topic nou, kom op nou !
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
On-topic. Uiteraard!

Hoor ik daar iemand roepen dat dit niks met film te maken heeft?
Niks is minder waar:
De man links is stuntman Danny Rogers, de man rechts is stuntman Ronnie Rondell. Jr. Danny kreeg $250,- voor deze foto en Ronnie $500,- omdat onbedoeld zijn snor in de fik vloog. Beide mannen hebben, ondermeer dankzij deze foto, erg veel grote opdrachten binnengesleept in de loop der jaren.
danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
Ik ook dan maar eens
Gister GITS 2 gezien, reden genoeg om daar een wallpaper van te gebruiken, wel even wat teksten weg gebrushed. Zag dat Chris hem ook had staan
.

Voor de rest heb ik vaak foto's van kunstenaars, kunstwerken of uit films (tokyo.sora) als background, waaronder een hele serie poloroids. Hier een daarvan, die ik op dit moment als background zet:

Dit is trouwens op mijn Ibook
. Thuis (bij mijn ouders) heb ik ook nog een PC staan.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Spielereitje met mijn fototoestel, staat er al erg lang op want ik hou niet van continu afwisselen. Je moet het natuurlijk op míjn computer zien, dan heb je nog een laag extra
.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
De vier icoontjes in het tweede scherm zijn trouwens echt
.
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12834 stemmen
Nederlandse Windows Freud ? 
Ziet er verder wel leuk uit 
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12834 stemmen
Die GitS wel ja, die polaroids .... 
danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
Die GitS wel ja, die polaroids .... 
fu 
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Die stond er al op, ik vind het ook niet echt nodig om per se in het Engels te werken, in het dagelijkse leven spreek ik ook meestal Nederlands.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Spielereitje met mijn fototoestel, staat er al erg lang op want ik hou niet van continu afwisselen. Je moet het natuurlijk op míjn computer zien, dan heb je nog een laag extra
.
Fantastisch!!! Kun je het niet plaatsen zonder die snelkoppelingen en die takenbalk? Dan gebruik ik het ook. Ik vind het prachtig.