- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Zal ik dan zowaar een uitslag goed hebben
.
Dan heb jij hetzelfde voorspelt als ik 
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Klik op tabblad Gegevens en vervolgens op de knop Wijzigen.
Vink de optie 'Verberg mijn voorspellingen voor andere deelnemers' aan.
Klik op Opslaan.
Bedankt, en Zavo ook natuurlijk.
kappeuter (crew films)
-
- 74733 berichten
- 5988 stemmen
Zal ik dan zowaar een uitslag goed hebben
.
Vast niet. 
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3423 stemmen
Jammer van die derde goal, hoewel verdiend. Jammer dat het geen 2-1 werd ( Costa Rica had hem erin moeten tikken en niet op de lat). Laat de Costa Ricanen maar naar huis gaan want ik ergerde me dood. Vrijwel alles ging mis.
Daarentegen is Ecuador voor mij de verassing van het WK. Ze zijn echt sterk en laten goed voetbal zien. Ik ben echt benieuwd hoe ver ze komen.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3304 stemmen
"Yeah, eindelijk een wedstrijd goed voorspeld!" dacht ik. Maar nee hoor, die klootzakken moeten weer 3-0 maken. Wat een waardeloze voorspellingen geef ik toch elke keer weer zeg.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ik had ook 2-1. Ik ben zo dom geweest hier Polen door te laten gaan. In een andere poule waar ik aan mee doe had ik wel Ecuador naar de tweede ronde. Bij deze poule heb ik de eindstanden te snel ingevuld (in ongeveer 1 minuut). 
Cosoco
-
- 10908 berichten
- 5185 stemmen
Ik heb Ecuador als groepswinnaar en Duitsland als 2e, zit er best in zo. 
Leno
-
- 5922 berichten
- 4455 stemmen
"Yeah, eindelijk een wedstrijd goed voorspeld!" dacht ik. Maar nee hoor, die klootzakken moeten weer 3-0 maken. Wat een waardeloze voorspellingen geef ik toch elke keer weer zeg.
GVD ik dacht dat het 2-0 was geworden, ook van mij dus weer een waardeloze voorspelling..
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
Ook een waardeloze voorspelling van mij: 1-1
Costa Rica van de mat gespeeld en ik ook. 
maxcomthrilla
-
- 15583 berichten
- 2872 stemmen
1. 1. kapp Alexander 7-6-2006 120 (+5)
2. 2. AFC Doom Ruud 6-6-2006 119 (+5)
3. 4. NEC forever Marco 7-6-2006 113 (+7)
4. 5. Skyper dennis 7-6-2006 110 (+7)
6. Gotti United Gotti 8-6-2006 110 (+7)
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25200 stemmen
T & T houd stand en krijgt nog grote kansen ook nog 
Engeland valt wederom tegen, het word nu echt tijd voor Rooney !
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Haha, wat een reactie ook van Yorke en zijn verzorgers na die bal in z'n gevoelige zone.
Ik heb 3-0 gezegd, je gaat me niet vertellen dat het weer 0-0 wordt, maar met Crouch zal het echt niet lukken.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
GVD Die bal zat! En zo niet, dan had ie er wel ingemoeten!
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3423 stemmen
Hij zat zeker niet
En blij toe want ik zeg 1-0
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Hij zat zeker niet
En blij toe want ik zeg 1-0
Je vind je onbenullige poultje toch niet belangrijker dan een beetje sensatie.... Ik bedoel ik heb 3-0 maar ik heb 100 keer liever dat het 0-1 wordt, moet Engeland tenminste aan de bak tegen Zweden.
stinissen (crew films & series)
-
- 23794 berichten
- 77538 stemmen
Je vind je onbenullige poultje toch niet belangrijker dan een beetje sensatie.... Ik bedoel ik heb 3-0 maar ik heb 100 keer liever dat het 0-1 wordt, moet Engeland tenminste aan de bak tegen Zweden.
Mee eens 
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
GVD Die bal zat! En zo niet, dan had ie er wel ingemoeten!
Nee hoor, hij zat er lang niet in 
Maar Rooney mag er nu toch wel in. Hij is fit en heeft in de rust warmgelopen, maar toch zit hij nu weer op de bank.
Het gaat bijna echt lijken alsof Engeland afhankelijk is van hem.
Crouch bakt er tot nu toe weinig van.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En ik had nog wel gedurfd 0-0 gepouled, hierdoor kon i kweer wat bijbenen, rot Crouch. 
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
2-0, met een goal van mijn aanvoerder Gerrard. Alleen jammer voor Leo dat die goal werd teruggefloten.
Cosoco
-
- 10908 berichten
- 5185 stemmen
ik had 0-0 bij Duitsland - Polen geprobeerd, ook in de laatste minuut 8 punten op verloren.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
En wanneer leer ik nou eens om van mijn eerste ingevulde voorspelling af te blijven! Ik heb er vlak voor de wedstrijd begon nog 3-0 van gemaakt ipv 2-0
.
Cosoco
-
- 10908 berichten
- 5185 stemmen
En wanneer leer ik nou eens om van mijn eerste ingevulde voorspelling af te blijven! Ik heb er vlak voor de wedstrijd begon nog 3-0 van gemaakt ipv 2-0
.
maxcomthrilla
-
- 15583 berichten
- 2872 stemmen
.
Meet To! Ik heb 2-0 in een 3-1 overwinning voor Engeland veranderd 
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3423 stemmen
Tuurlijk heb ik liever spectaculaire verassingen en zo, maar de poule hou ik wel in het achterhoofd 
En was wel een mooi goal van Trinidad trouwens. Helaas voor hem stond hij buitenspel.
us_raider
-
- 2034 berichten
- 0 stemmen
Meet To! Ik heb 2-0 in een 3-1 overwinning voor Engeland veranderd
Meet to 
Ik overigens niet, je eerste ingeving is vaak de juiste, en dat is al een paar keer bij mij gebleken... 
Al 17 punten gescoord vandaag, sta nu 18e.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.