- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1232 stemmen
toch mooi een keer voor de duitsers juichen. Ook al heb ik polen tot in de halve finale 
had paar minuten voor tijd de 0-0 in een 2-1 veranderd..
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Emanuelson is pas 19 hoor, die wordt veel beter dan Lahm (en die is al goed, kun je nagaan).
De overwinning van Duitsland was overigens volkomen terecht, niks op aan te merken.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Heerlijke wedstrijd. Uiteindelijk zat ik echt op de bank alsof ik een wedstrijd van Nederland zat te kijken en ik heb gejuicht toen Neuville het doelpunt maakte
En dat is ook mijn mening en ervaring.
Persoonlijk vind ik dat men hier altijd de Duitse ploeg ten onrechte tracht de grond in te boren.
Ik heb net als Moviefreak een heerlijke én spannende wedstrijd gezien.
En dan het feit dat de Duitsers regelmatig scoren in de 90ste minuut. Dit heb ik gisteren nog gehoord heb van Wesley Sonck (die bij Mönchengladbach aan de slag is), die zegt dat het bij de Duitse ploegen ingebakken is om voluit te gaan tot en met de laatste minuut zelfs al staan ze twee of drie goals achter.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
En hoe noemt men dit? Spelbederf of tactiek???
Australiërs met B-elftal tegen Brazilië?
Bondscoach Guus Hiddink overweegt vier spelers aan de kant te houden voor de tweede groepswedstrijd, die de Australiërs zondag spelen tegen Brazilië. Tim Cahill, John Aloisi, Vince Grella en Craig Moore missen bij de eerstvolgende gele kaart de daaropvolgende wedstrijd tegen Kroatië. De Nederlander verwacht dat Brazilië wint in groep F en dat de Kroaten en Australiërs om de tweede plaats strijden, die toegang geeft tot de achtste finales.
De Achterhoeker is er evenwel nog niet uit. "Ik moet er nog eens sterk over nadenken of ik alle spelers ga gebruiken", zei hij op website van de Australische voetbalbond. "Een van de grootste nadelen van de wedstrijd van maandag was dat we sommige domme gele kaarten kregen, waar ik vooraf voor had gewaarschuwd. Daar heb ik dus een beetje kritiek op geleverd", zei de coach die maandag met zijn ploeg Japan met 3-1 versloeg.
Assistent-coach Graham Arnold denkt dat het allemaal niet zo'n vaart loopt. "Als je de spelers met een gele kaart op zak vraagt of ze tegen Brazilië willen spelen, dan zeggen ze allemaal ja natuurlijk. Het is bovendien een fantastische ervaring voor de spelers."
(bron: novum en hln.be)
kos
-
- 46802 berichten
- 8934 stemmen
Cahill en Aloisi zijn sowieso bankzitters.
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
En dat is ook mijn mening en ervaring.
Persoonlijk vind ik dat men hier altijd de Duitse ploeg ten onrechte tracht de grond in te boren.
Ik heb net als Moviefreak een heerlijke én spannende wedstrijd gezien.
En dan het feit dat de Duitsers regelmatig scoren in de 90ste minuut. Dit heb ik gisteren nog gehoord heb van Wesley Sonck (die bij Mönchengladbach aan de slag is), die zegt dat het bij de Duitse ploegen ingebakken is om voluit te gaan tot en met de laatste minuut zelfs al staan ze twee of drie goals achter.
Zo'n mentaliteit moesten alle voetballers hebben, het voetbal zou er heel wat mooier uitzien!
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
als die laatste zin sarcastisch was geweest zou ik het helemaal met je eens zijn.

vraagje: waarom staat er op RTL4teletext: Duitsland met één been in 2e ronde ??
Ze zijn toch nu definitief door? Alleen gaat het nu om welke plaats ze eindigen (1e of 2e), maar wel door toch? 
Padd0
-
- 804 berichten
- 3074 stemmen
Volgens mij zou dat in theorie nog mogelijk zijn wanneer Costa Rica nog 2x wint met grote cijfers en Ecuador de laatste wedstrijd ook wint.
Costa Rica en Ecuador moeten dan wel een beter doelsaldo hebben dan Duitsland.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Theoretisch kunnen de Duitsers er nog uit, maar in de praktijk winnen ze altijd in de laatste minuut. 
Leno
-
- 5922 berichten
- 4455 stemmen
Cahill en Aloisi zijn sowieso bankzitters.
Cahill niet, de enige reden dat hij niet in de basis stond afgelopen wedstrijd is omdat hij last van zijn knie had. Een van de weinige creatieve voetballers bij Australie, die als middenvelder ook nog eens makkelijk scoort.
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
Volgens mij zou dat in theorie nog mogelijk zijn wanneer Costa Rica nog 2x wint met grote cijfers en Ecuador de laatste wedstrijd ook wint.
Costa Rica en Ecuador moeten dan wel een beter doelsaldo hebben dan Duitsland.
Want Costa Rica kan dan op max 6 pt. komen net als Duitsland, maar onderling zou Duitsland door gaan
+ ik dacht dat als NL van Ivoorkust zou winnen morgen, ze ongeacht de uitslag van Arg-Serv ze door zouden gaan (Ivoorkust zou dan met 0pt niet meer langszij kunnen komen, en Servie zou hoogstens in pt. nog gelijk kunnen komen, maar onderling zou NL weer een voordeel hebben) ? 
nieuws:
Ronaldo onderzocht in ziekenhuis
Ronaldo is woensdagavond uit voorzorg onderzocht in het ziekenhuis van Köningstein. De 29-jarige Braziliaan klaagde over duizeligheid en hoofdpijn, maar artsen hebben niks verontrustends bij de speler kunnen constateren.
De spits kan de training gewoon voortzetten en zijn de zorgen rondom zijn gezondheid weggenomen, aldus berichten vanuit het kamp van de Seleção. Het is echter de vraag of bondscoach Parreira met El Fenomino aanstaande zondag zal starten tegen Australië.
Bij de WK-finale van 1998 in Frankrijk had de aanvaller ook al te kampen met een 'mysterieuze ziekte' en kon toen, net als in het eerste duel op dit WK tegen Kroatië, geen indruk maken. Ronaldo liet afgelopen dinsdag een futloze indruk achter toen hij 70 minuten voetbal door Robinho werd afgelost.
+
Jaliens kan naar Bayer Leverkusen
Jaliens "bijdrage" aan het succes van NL is niet onopgemerkt gebleven 
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ronaldo was natuurlijk zeer vermoeid van de laatste wedstrijd, waarin hij echt alles heeft gegeven. 
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Theoretisch kunnen de Duitsers er nog uit, maar in de praktijk winnen ze altijd in de laatste minuut.
En ook dit keer weer... haha
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dus ze kijken dan niet als eerste naar onderlinge resultaat?
Want Costa Rica kan dan op max 6 pt. komen net als Duitsland, maar onderling zou Duitsland door gaan
+ ik dacht dat als NL van Ivoorkust zou winnen morgen, ze ongeacht de uitslag van Arg-Serv ze door zouden gaan (Ivoorkust zou dan met 0pt niet meer langszij kunnen komen, en Servie zou hoogstens in pt. nog gelijk kunnen komen, maar onderling zou NL weer een voordeel hebben) ?
Hangt van het doelgemiddelde af. Als nl met 8-0 van arg verliest is de kans dat Arg en Serv een beter doelgemiddelde hebben erg groot. De regel van onderling resultaat gaat alleen op als er twee teams op een gedeelde 2e/3e plaats eindigen. stel dat alle teams hetzelfde doelgemiddelde hebben wordt er geloo. Arg won immers van NL, NL van Serv en Serv van Arg... 
maxcomthrilla
-
- 15583 berichten
- 2872 stemmen
Ronaldo was natuurlijk zeer vermoeid van de laatste wedstrijd, waarin hij echt alles heeft gegeven.
Daar had hij in Frankrijk 1998 ook al last van. Hij moet gewoon eens een keer nee tegen dat vele eten zeggen of meer bewegen. 
sn@ke
-
- 2077 berichten
- 888 stemmen
Vind dat tot op heden allemaal wel meevallen met dat mooiste voetbal, en ook qua clubspelers ben ik het niet met je eens. Vind eigenlijk alleen Kaka echt ok. Ik hoop ook dat ze niet zo ver komen, kunnen we eindelijk gewoon naar leuke wedstrijden kijken zonder dat ophemelen. Wat een blamage van die Ronaldo zeg, eigenlijk best knap dat Brazilie met 10 man nog wint, of bedoelen jullie Brazil-lovers
dat soms?
Ik hemel die ploeg niet op en ik ga ze ook niet beoordelen op die ene wedstrijd van dit wk , zoals zovelen bZ-haters hier geneigd zijn om te doen. Ik beoordeel ze wel op de laatste jaren ... Is ook niet m'n favoriete ploeg ( Zuid Korea : ) ). Damon : ga ergens anders zeiken , Afrikaanse clubs spelen visueel mooi voetbal en Afrikaanse voetballers laten zich voor mij al jaren atletischer zien dan Europese.
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
:)
Damon : ga ergens anders zeiken , Afrikaanse clubs spelen visueel mooi voetbal en Afrikaanse voetballers laten zich voor mij al jaren atletischer zien dan Europese.
komt door hun Afrikaanse roots, die zijn van nature atletisch.
trouwens....heb jij leuke adressen op internet waar ik wel door kan gaan met zeiken dan?
p.s. ik zou Ronaldo niet afschrijven als ik jullie was... 
straks schiet ie de winnende in de finale en lacht hij het laatst
Alsof Shevchenko wel opvallend speelde gisteren (of Ruudje in NL), maar je hoort niemand daarover...hoe zou dat toch komen: hoge bomen vangen veel wind
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Denk je???
Ronaldo weggelachen door Braziliaanse media.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25200 stemmen
Wel een goed idee van Hiddink trouwens. Ik zou in elk geval Moore niet in de basis zetten. Ik zou gewoon Neill op Adriano zetten en om nou Moore op te stellen tegen Ronaldo lijkt me niet echt nodig. Die kan Hiddink zelf nog wel tegenhouden 
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3423 stemmen
Ecuador speelt goed
Verder niks op de wedstrijd aan te merken eigenlijk.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25200 stemmen
Zoals al eerder was gebleken. Ecuador speelt leuk en geeft achterin niets weg. Costa Rica is onwaardig op dit WK en is onmachtig. Ik zie ze niet meer scoren en Ecuador en Duitsland gaan gewoon door naar de tweede ronde 
italian
-
- 1391 berichten
- 262 stemmen
Ecuador is gewoon een te sterke tegenstander voor de Costaricanen en het is dus zeker dat ze de achtste finale halen.
Niet al te spannende wedstrijd en vooral die doelpogingen van CostaRica waren vrij zwak.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Als Ecuador wint, en het ziet er naar uit, zijn er al twee die zeker doorgaan: Duitsland en Ecuador. Polen en Costa Rica naar huis dus.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25200 stemmen
Ook wel zielig voor RTL7. Die zenden namelijk Costa Rica - Polen uit. Daar kijkt dus echt geen hond naar 
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Als Ecuador wint, en het ziet er naar uit, zijn er al twee die zeker doorgaan: Duitsland en Ecuador. Polen en Costa Rica naar huis dus.
Als Ecuador de marge van 2 houdt, dan MOET Duitsland winnen van Ecuador om groepswinnaar te worden, en aangezien de nummer twee in de groep waarschijnlijk tegen Engeland moet...
Ik hoop dat de marge van 2 gehandhaafd blijft.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Ik ook... Levert straks een leuke wedstrijd op!
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Ik zie nogal wat deelnemers aan de WK=poule die hun uitslagen verborgen hebben. Hoe doen jullie dat?
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Met Type-ex.
OK, even serieus: Gegevens->Wijzigen, daar kun je het aanvinken.
kappeuter (crew films)
-
- 74733 berichten
- 5988 stemmen
Klik op tabblad Gegevens en vervolgens op de knop Wijzigen.
Vink de optie 'Verberg mijn voorspellingen voor andere deelnemers' aan.
Klik op Opslaan.
kos
-
- 46802 berichten
- 8934 stemmen
Zal ik dan zowaar een uitslag goed hebben
.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.