• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.046 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.230 acteurs
  • 199.279 gebruikers
  • 9.390.449 stemmen

Sporttoto en -poules topic (centraal topic)

zoeken in:

SuperSideSwipe

• 4464 berichten
  • 2890 stemmen

Hoeveel kost dat eigenlijk om een dvd'tje te versturen? En hoe gaat dat in zn werk,.. gewoon inpakken en inleverin bij het postkantoor?

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2596 stemmen

Veilig envelopje eromheen - Naar postkantoor - kost bij een 'normale' dvd E 1,56. Duurt meestal 2 dagen tot aankomst.

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

SuperSideSwipe schreef:

Hoeveel kost dat eigenlijk om een dvd'tje te versturen? En hoe gaat dat in zn werk,.. gewoon inpakken en inleverin bij het postkantoor?

In een luchtbelletjesenvelop. Kost iets van anderhalve euro of zo. Kan bij postkantoor ingeleverd, maar past ook in de gewone brievenbus.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

kijkert schreef:

Ik geloof dat er nog een Zuid Koreaanse speler die in de Serie A uitkwam ontslag heeft gekregen, of daar werd in elk geval mee gedreigd.

Dat was spits Jung-Hwan Ahn die toen voor Vicenza uitkwam meen ik. Hij scoorde ook de winnende goal tegen Italië. Al was het natuurlijk flinke nalatigheid van Maldini, als je een kop duel verliest van een koreaan dan moet je geen excuses zoeken. Italië is natuurlijk flink benadeeld door de arbitrage maar de wedstrijd daarop van Zuid Korea tegen Spanje was nog veel extremer.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

maxcomthrilla schreef:

Ik voeg Mystic River aan de prijzenpot toe

Prijzenpot tot nu toe dus (goedgevuld):

This Gun For Hire (stinissen)

Below (speedy)

Platoon (anatolia)

The Mask (phoenix)

A Bridge of Dragons (goodfella_90)

The Untouchables (respekked)

Five Easy Pieces (kijkert)

Mystic River (maxcomthrilla)

Maar Henk, je moet ons nog eens vertellen hoe de prijzen besteedt worden???

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2596 stemmen

Meer meer meer, nu moet ik minstens 8e worden.

SuperSideSwipe

• 4464 berichten
  • 2890 stemmen

Kun je die bolletjesenveloppen ook bij het postkantoor kopen?

Ik voeg: "Reindeer Games" toe.

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

SuperSideSwipe schreef:

Kun je die bolletjesenveloppen ook bij het postkantoor kopen?

Ik voeg: "Reindeer Games" toe.

Hier bij het postagentschap wel. Ik denk bij het postkantoor en de kantoorboekhandel ook wel.

Een goede stevige gewone envelop, en dan wat kranten er om heen, moet ook wel goed gaan denk ik. Tenslotte is de DVD-cover ook al bescherming.

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

speedy23 schreef:

Maar Henk, je moet ons nog eens vertellen hoe de prijzen besteedt worden???

Dat wordt: de eerste plaats mag eerst een DVD kiezen, dan de tweede plaats, dan de derde etc.

(staat in de dit topic rond 18.40 uur vandaag)

Pieter Montana

• 6678 berichten
  • 2290 stemmen

Ondertussen al 45 MM deelnemers

Mijn top 4 voor dit WK

Brazilië wint van Zweden in de de finale. Engeland krijgt brons en Tsjechië valt naast het podium.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25173 stemmen

Dan voeg ik nog de regio3 versie van The 13th Warrior toe aan de prijzenpot. Wat zou het leuk zijn als er evenveel DVD's als deelnemers zouden zijn

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2596 stemmen

Zweden heb ik ook vertrouwen in. Ik zou echter niet teveel op Tsjechie rekenen, die zijn al een jaar of twee over hun top heen.

gotti

• 14075 berichten
  • 5897 stemmen

Waarom hebben sommige mensen al punten?

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2596 stemmen

Ik kan overigens maar een paar mensen zien als ik op onze subleaque klik.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25173 stemmen

gotti schreef:

Waarom hebben sommige mensen al punten?

Mensen die op Spanje gokken krijgen nu alvast punten want die krijgen tijdens het toernooi niet zoveel punten

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3400 stemmen

Misschien klink ik nu heel lullig, maar ik vind dat de eerste plaats recht heeft op meerdere dvd's. Begrijp me niet verkeerd, maar het lijkt me toch een extra stimulance om op de eerste plaats te eindigen.

Het ligt er natuurlijk ook helemaal aan hoeveel dvd's er uiteindelijk in de prijzenpot komen maar stel dat er straks 20 films in zitten en er zijn zo'n 40 deelnemers, dan vind ik het een beetje vreemd dat de helft een dvd krijgt, terwijl nummer 20 eigenlijk niet eens zo goed is.

Het klinkt nu misschien allemaal een beetje egoistisch maar dat bedoel ik niet zo. Ik hoop alleen dat jullie mijn idee begrijpen.

Dus als we het er nu even ophouden dat er nog een paar dvd's in de prijzenpot komen dan stel ik voor:

1e plaats: 5 dvd's kiezen

2e plaats: 3 dvd's kiezen

3e plaats: 2 dvd's kiezen

4e, 5e, 6e enz allemaal 1 dvd kiezen.

Dat je alleen even wilt laten zien dat er dan weldegelijk aparte prijzen voor de top3 in zit.

Maar als jullie het niks vinden, scheld me uit, maak me belachelijk . Als jullie het goed vinden, mooi

PS. En omdat ik de kwaadste niet ben, gooi ik ook een dvd erin, namelijk Matchstick Men.

Pieter Montana

• 6678 berichten
  • 2290 stemmen

moviefreak#1 schreef:

(quote)

Mensen die op Spanje gokken krijgen nu alvast punten want die krijgen tijdens het toernooi niet zoveel punten

Ach,Spanje zit al zo'n makkelijke groep(Saudi-Arabie,Tunesie en Oekraïne)

Als ze 1ste worden in hun poule moeten ze, in het slechtste geval tegen Frankrijk (als zij een steek laten vallen en 2de worden in hun groep) , of wel tegen een underdog zoals Zuid-Korea(lijkt mij het meest realistische),of ploegen zoals Togo en Zwitserland.

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2596 stemmen

Ze worden 2e achter Oekraine en verliezen dan in de 1/8 finale van Zwitserland hoor.

@Fillumgek

Het is toch leuk dat zoveel mensen een prijs kunnen winnen. (tenzij die mensen zelf geen prijs weggeven, dat zou flauw zijn )

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25173 stemmen

Precies. Spanje word echt niet eerste in een poule met Oekraïne. Daarna volgen Frankrijk en Zwitserland die allebei beter zijn normaal gesproken.

Pieter Montana

• 6678 berichten
  • 2290 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Precies. Spanje word echt niet eerste in een poule met Oekraïne. Daarna volgen Frankrijk en Zwitserland die allebei beter zijn normaal gesproken.

Zwitserland

Dus Zwitserland verslaat Zuid-Korea, dat 4 jaar geleden nog de halve finale haalde?

En Oekraïne doet het alleen goed op wedstrijden zoals Het Eurovisiesongfestival

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25173 stemmen

Zuid-Korea speelde thuis en won met meer geluk dan wijsheid van Italië en Spanje. Daarvoor wonnen ze ook maar één wedstrijd in de poule. In totaal heeft Korea pas 3 wedstrijden ooit gewonnen op een WK (alle 3 dus in eigen land). Nee, daar verwacht ik helemaal niets van.

Pieter Montana

• 6678 berichten
  • 2290 stemmen

We zullen zien

Toch al 10 DVD's in de prijzenpot

gotti

• 14075 berichten
  • 5897 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Zuid-Korea speelde thuis en won met meer geluk dan wijsheid van Italië en Spanje. Daarvoor wonnen ze ook maar één wedstrijd in de poule. In totaal heeft Korea pas 3 wedstrijden ooit gewonnen op een WK (alle 3 dus in eigen land). Nee, daar verwacht ik helemaal niets van.

En of dat allemaal even correct liep destijds, heb ik nog steeds m'n twijfels over...

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

All the little animals komt er van mijn kant bij.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

FillumGek schreef:

Stuk over de prijzenpot

Ik pleit net als Goodfella_90 ook voor 1 dvd pp hoor.

De prijs voor een hoge klassering zou dan zijn dat je als eerste een DVD mag kiezen, en je dus altijd een DVD hebt die je leuk vindt. Het verschil is natuurlijk niet zo heel groot met de nummer 2 dan, maar het is toch ook een vriendschappelijk poultje?

Het hele als je een dvd inlegt krijg je er 1 terug gebeuren is een idee op zich (dan zou je degene die geen prijs hebben ingelegd overslaan op de ranglijst, die moeten het dan maar met de eer doen), maar aan de andere kant zijn er vast wel mensen die geen DVD's hebben om in te leggen omdat ze nooit DVD's kopen die ze later weer weg zouden willen doen. Ik ben er opzich zoeentje, gelukkig had ik The Mask nog liggen van een DVD-Valley die ik in een rare bui heb aangeschaft.

Aan de andere kant zijn er natuurlijk mensen (zoals Kijkert) die even een DVD-tje op de kop tikken.

Prijzenpot tot nu toe dus (goedgevuld):

This Gun For Hire (stinissen)

Below (speedy)

Platoon (anatolia)

The Mask (phoenix)

A Bridge of Dragons (goodfella_90)

The Untouchables (respekked)

Five Easy Pieces (kijkert)

Mystic River (maxcomthrilla)

Reindeer Games (supersideswipe)

Matchstick Men (fillumgek)

All The Little Animals (timbo_)

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2596 stemmen

Pieter Montana schreef:

(quote)
Zwitserland

Dus Zwitserland verslaat Zuid-Korea, dat 4 jaar geleden nog de halve finale haalde?

En Oekraïne doet het alleen goed op wedstrijden zoals Het Eurovisiesongfestival

Wat Zuid-Korea 4 jaar terug deed zegt natuurlijk helemaal niks. En als je alles een beetje zou volgens had je Oekraine en Zwitserland wel degelijk serieus genomen.

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2596 stemmen

Phoenix schreef:

(quote)

, maar het is toch ook een vriendschappelijk poultje?

Hiermee vat je eigenlijk wel heel goed samen wat ik bedoelde.

SuperSideSwipe

• 4464 berichten
  • 2890 stemmen

Of je een prijs inlegt of niet zou niets te maken moeten hebben met het krijgen van een prijs. Users stellen die dingen tenslotte vrijwillig ter beschikking.

Er is opzich wel wat te zeggen om degene die 1e wordt 2 dvd's te geven ipv 1,. 1e worden is toch een mooie prestatie. Dan zou de nr. 1 bijvoorbeeld de eerste kunnen zijn die een dvd mag uitkiezen en krijgt ook de laatste overgebleven dvd.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Oekraïne is een team om rekening mee te houden. Ik denk dat ze op doelsaldo eerste worden maar Spanje verder komt. Tuurlijk zeg ik i nde poule dat Spanje kampioen wordt maar de kwartfinale moet zeker haalbaar zijn. Zwitserland is niet geweldig en misschien mag Zwitserland wel na de eerste ronde naar huis.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

SuperSideSwipe schreef:

Er is opzich wel wat te zeggen om degene die 1e wordt 2 dvd's te geven ipv 1,. 1e worden is toch een mooie prestatie. Dan zou de nr. 1 bijvoorbeeld de eerste kunnen zijn die een dvd mag uitkiezen en krijgt ook de laatste overgebleven dvd.

Dat lijkt me een mooie compromis .

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.