- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Montorsi
-
- 9717 berichten
- 2381 stemmen
Richie zal wel weer de eerste rit bergop iedereen op een hoop rijden, en dan de tweede op 12 minuten binnenkomen 
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Richie is 2015 tot nog toe doorgekomen zonder jour sans dus we blijven hopen 
Maar hij heeft z'n reputatie wel een beetje tegen inderdaad...
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4711 stemmen
Voor otherfools team maakt een jour sans van Porte niet zoveel uit, tenzij hij nadien ook gewoon laat lopen.
david bohm
-
- 3078 berichten
- 3446 stemmen
Team bohm is klaar voor de strijd om de maglia rosa.
De Italiaanse raspaardjes Viviani en Modolo staan te trappelen om van de hatelijke nul af te komen.
En zo zijn er wel meer zorgvuldig uitgezochte pareltjes die voor de topposities gaan.
Forza!
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Voor otherfools team maakt een jour sans van Porte niet zoveel uit, tenzij hij nadien ook gewoon laat lopen.
... of gedesillusioneerd afstapt of moet knechten voor Koning Leopold of de Verschrikkelijke Sneeuwman Nieve. Maar ik ga er allemaal niet van uit, Richie is optimaal geprepareerd 
Al 25 Girini!
stinissen (crew films & series)
-
- 23482 berichten
- 76994 stemmen
Ik als voetbal kenner doe ook mee 
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Ik heb ook maar weer een poging gewaagd, maar je moet op een gegeven moment stoppen, want je wordt gek van dat eeuwige getwijfel.
eRCee
-
- 13448 berichten
- 1980 stemmen
Dat de beste moge winnen!
En ja, ik weet dat dat voor mij makkelijk is om te zeggen.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Ah, de traditionele grootspraak van eRCee, het rondeseizoen is weer begonnen 
Zelf net nog 1 wijziging gemaakt, gaat me nog wel wat extra puntjes opleveren schat ik zo. Het team staat!
MatthijsGr00t
-
- 14031 berichten
- 1342 stemmen
Ik heb ook zojuist een team samengesteld in een recordtijd:), met een nogal gewaagde kluns! Succes iedereen!
Voor wat betreft de wielercompetitie heb ik hoge verwachtingen en hoop ik flink te kunnen stijgen in het klassement 
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
The Butcher op het laatste moment nog gewieberd voor wat jongerenpunten, maar voor de MM-pool moet hij natuurlijk alsnog knallen.
En was Ferrari soms dé kluns waar jullie over spraken? Ik heb het maar gewoon veilig gespeeld.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4711 stemmen
Ik heb Ferrari iig als kluns. Als aantrekker van Modolo gaat hij normaal niet veel scoren, en hij reed ook al 4/4 Giri uit.
The Butcher heb ik er wel ingegooid.
david bohm
-
- 3078 berichten
- 3446 stemmen
Heb Hesjedal als kluns lijkt mij dat ie zijn beste tijd gehad heeft. Maar goed, we gaan het zien.
Heb vertrouwen in de jongens van mijn MM team maar heb ze niet allemaal gespeeld.
De verhouding klassementsrenners/ sprinters in dit spel blijf ik een lastige vinden trouwens.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Wow, ik dacht dat echt iedereen wel Leopold de Eerste als kluns zou hebben...
Twee hele gratis zwarte puntjes!
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Als hij niet in mijn jaarteam zat had ik hem er ook ingelaten. Beetje de kansen en favorietjes verspreiden
Had niet meer echt behoefte aan de extra zwarte punten, ook al had ik dan bijvoorbeeld Lobato of Battaglin kunnen inruilen voor Porte, maar die kon ik beide moeilijk loslaten, ook al gaat Porte meer scoren.
david bohm
-
- 3078 berichten
- 3446 stemmen
Haha Koning Leopold zal wel een hoop gaan scoren aangezien jij m als kluns hebt you otherfool.
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
König draait nog geen best seizoen, maar hij gaat zijn draai nu vinden 
Ferrari lijkt me toch wel de betere kluns.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4711 stemmen
König die als eerste luitenant van Porte ook nog makkelijk een klassement kan rijden en bij wegvallen van Porte zelfs nog veel meer? Leuke kluns.
Ferrari kan ook een rampzalige kluns worden, als Modolo al snel zou wegvallen.
Mijn prono voor top-10 eindklassement:
1. Contador
2. Porte
3. Uran
4. Pozzovivo
5. Aru (kan hoger als hij al snel terug in vorm geraakt)
6. Van den Broeck
7. Kreuziger
8. König
9. Intxausti
10. Caruso
-
- 23482 berichten
- 76994 stemmen
Ik heb maar een klein beetje verstand van de Giro maar hier zijn mijn rijders wat vinden jullie ervan?
Mijn selectie van Giro d'Italia 2015
Dayer Uberney Quintana Rojas
Fabio Aru
Rigoberto Uran
Giacomo Nizzolo
Andre Greipel
Jerome Pineau
Alberto Contador Velasco
Maciej Paterski
Franco Pellizotti
Stefano Pirazzi
Przemyslaw Niemiec
Carlos Alberto Betancur Gomez
Yury Trofimov
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
König die als eerste luitenant van Porte ook nog makkelijk een klassement kan rijden en bij wegvallen van Porte zelfs nog veel meer? Leuke kluns.
Richie gaat alleen niet wegvallen
Leopold de Eerste gaat een enkele keer keurig 14e ofzo worden. Ik durf er wel een meier op in te zetten dat het de meest gekozen kluns is trouwens...
-
- 23482 berichten
- 76994 stemmen
Ik heb als kluns Kluns
Ruben Fernandez Andujar is dat ok?
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Zonder Porte ga ik het dus niet redden hoor ik al
Verwacht Formolo nog wel in de top-10, ter aanvulling op Finisterra's prognose, en Zakarin natuurlijk 
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Geen handige kluns. Talentje die wel een paar mooie noteringen kan neerzetten en jongerenpunten gaat verzamelen. Je had beter Pineau en Fernandez kunnen omwisselen 
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Vooral de jongerenpunten zijn spijtig inderdaad... denk dat het verder wel mee kan vallen maar voor 1 puntje (? denk ik) waren er betere mogelijkheden voorhanden.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Hey, Koning Leopold pas op de 6e plek bij de klunsjes:
1. Pellizotti 2. Hesjedahl 3. Battaglin 4. Tjallingii 5. Ferrari
Meest gekozen:
1. Contador 2. Aru 3. Porte 4. Matthews 5. Uran
Meest gekozen 0-punter:
1. Zakarin 2. Chaves 3. Kruijswijk 4. Formolo 5. Paterski
Joy4ever
-
- 4616 berichten
- 1840 stemmen
WTF! Diego Ulissi was 1 zwart punt waard. Nu blijken het er op het laatst 0 te zijn, bedankt Sportpools nu hou ik dus 1 zwart punt over

otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Ulissi is wel 1 punt in de ranglijsten...
Joy4ever
-
- 4616 berichten
- 1840 stemmen
Niet op mijn persoonlijke pagina iig. Wellicht moet Sportpools dit nog glad trekken? Kan bijna niet anders, Ulissi is geen 0 punter uiteraard. Ah, ik ziet het al. Sportpools is nog aan het muteren. Komt goed. Maar was wel even schrikken
.
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Wordt nog glad getrokken. Teams waren ook net te zien en nu niet meer.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4711 stemmen
Battaglin als kluns? Vorig jaar nog 1e,3e,5e en 7e in een rit. Al is 2 zwarte punten wel veel natuurlijk. Pelli deed het ook nog aardig vorig jaar en kan ook nog voor bijv. de bergtrui gaan.
Aru zovaak gekozen verbaasd me ook, gezien zijn gebrekkige voorbereiding. Dan had ik liever Pozzovivo voor die prijs.
Formolo geskipt omdat hij eerst dit jaar eens mag scoren voor ons wielerjaarspel. Voorlopig bakte hij er niets van..
Edit: ik begon al te vloeken dat ik Ulissi had laten liggen voor 0 punten (zag hem in McSavah's team).
Voor 1 punt vond ik hem veel te onzeker gezien z'n matige vorm voorlopig.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.