• 15.943 nieuwsartikelen
  • 178.894 films
  • 12.262 series
  • 34.061 seizoenen
  • 648.968 acteurs
  • 199.232 gebruikers
  • 9.386.917 stemmen

Sporttoto en -poules topic (centraal topic)

zoeken in:

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4715 stemmen

Goed nieuws voor team Fini: Henao hervat morgen met koersen in de Settimana Coppi e Bartali. Da's een pak vroeger dan verwacht. Hopelijk kan 'ie mooi bouwen naar een goede vorm.

Ik moet mezelf toch ergens aan optrekken, hé.

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Het wil maar niet vlotten. Heb in Catalonië nu zes keer punten gepakt met zes verschillende renners, met een totaal van maar liefst 29 punten... Top-10 noteringen zitten er blijkbaar niet in. Ewan ook al uit koers gestapt.

david bohm

• 3081 berichten
  • 3447 stemmen

WOOOHOOO!!!

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4715 stemmen

Volgens mij had david bohm een glazen bol voor dit jaar: TJ, Dan Martin, Puma én Valls. Pfff, top-10 is verwerkt. De rest nog niet duidelijk.

Valverde valt tegen voorlopig. Die hoorde hier gewoon 1-3e te worden. Kelderman begint te verbeteren, mooi! Ik ga ook Cata niet winnen blijkbaar. Bedankt, Meersman!

Achja, hij staat voorlopig op voor Baskenland en Romandië (al wil dat blijkbaar niets zeggen bij hem). Daar knalt hij normaal wel een punt of 400 bij elkaar. Ik zal pas gerust zijn op het moment dat ik hem zie vertrekken!

MatthijsGr00t

• 14031 berichten
  • 1342 stemmen

david bohm schreef:

WOOOHOOO!!!

Haha, proficiat! Tegenvaller voor mij, ik had Bertje hier toch wel als winnaar verwacht.

Van Garderen en Porte 1 en 2. Vorig jaar zaten ze in mijn team en toen reden ze nog geen deuk in een bakje boter;p

david bohm

• 3081 berichten
  • 3447 stemmen

MatthijsGr00t schreef:

(quote)

Haha, proficiat! Tegenvaller voor mij, ik had Bertje hier toch wel als winnaar verwacht.

Dank u dank u!

Nou jou nog inhalen bij sportpools dat staat gepland voor dit weekend!!

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4715 stemmen

David bohm verplettert de tegenstand nog maar eens en pakt reeds z'n vierde ritzege. Daarmee is hij ook de nieuwe leider in Cata en totaal!

Cata 4

1. david bohm 215

2. MatthijsGr00t 100

3. Finisterra 82

Cata stand:

1 david bohm 301

2 Finisterra 290

3 MatthijsGr00t 261

Totaal

1 david bohm 1367

2 tovenaar 1159

3 LuukRamaker 1129

4 otherfool 1060

5 MatthijsGr00t 884

6 Teunnis 795

7 Knisper 781

8 McSavah 765

9 Finisterra 726

10 Montorsi 691

11 Outsiders 87

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Amai, Bohm alweer aan het uithalen. Ondertussen top werk weer van Richie, dat is wel een erg gelukkige keus tot dusverre. Dankzij hem vandaag al door de 1000 punten-grens, vorig jaar was dat 29 april...

MatthijsGr00t

• 14031 berichten
  • 1342 stemmen

david bohm schreef:

(quote)

Dank u dank u!

Nou jou nog inhalen bij sportpools dat staat gepland voor dit weekend!!

Ik ben bang dat ik je ga teleurstellen Voor morgen staat er namelijk al een super team klaar:)

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Weer als vertrouwd een 18e en 20e notering. De ronde lantaarn is binnen handbereik, zonder de Outsiders dan

Morgen Valls in Valls?

david bohm

• 3081 berichten
  • 3447 stemmen

otherfool schreef:

Amai, Bohm alweer aan het uithalen.

Billy Beane dames en heren, Billy Beane.

david bohm

• 3081 berichten
  • 3447 stemmen

McSavah schreef:

Weer als vertrouwd een 18e en 20e notering. De ronde lantaarn is binnen handbereik, zonder de Outsiders dan

Morgen Valls in Valls?

Rafa gaat in ieder geval voor de negende etappe in de Vuelta, zoveel is zeker.

Rafa Vuelta...

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Na Tom Boonen ook Cancellara out voor de klassiekers waarschijnlijk, gaat lekker met m'n kopmannen .

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4715 stemmen

Matthijs wint de E3-prijs en Fini ontsnapte nipt uit de kopgroep in Catalonië. De wit-groene leiderstrui wordt daardoor ook weer overgenomen. David Bohm blijft autoritair leider overall.

E3

1. MatthijsGr00t 130

2. Knisper 122

3. Teunnis 107

Cata 5

1. Finisterra 107

2. tovenaar 81

3. MatthijsGr00t 78

Stand Cata

1 Finisterra 397

2 david bohm 346

3 MatthijsGr00t 339

Totaalstand

1 david bohm 1412

2 tovenaar 1240

3 LuukRamaker 1193

4 otherfool 1130

5 MatthijsGr00t 1092

6 Knisper 909

7 Teunnis 902

8 Finisterra 833

9 McSavah 770

10 Montorsi 743

11 Outsiders 91

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4715 stemmen

David Bohm had echt een glazen bol voor dit seizoen. Nu scoren Chernetskiy en TJ weer een pak punten vanuit de vlucht. Top-10 is verwerkt en Bohm pakt een serieuze optie op de eindzege in Catalonië. Team Fini had niemand mee en kon de vluchtgroep niet alleen terug halen. Alleen een sprint morgen met Coquard (ofzo) en Valverde lijkt Bohm nog van de eindzege te kunnen houden. Hopelijk heeft Valverde er zin in, met de boni's kan hij de eindzege nog pakken.

Een aantal renners uit mijn ploeg van vorig jaar scoren nu voorlopig veel beter. Uran is bijvoorbeeld veel vroeger in vorm dan vorig jaar (toen z'n eerste echte punten pas in de laatste rit Romandië/Giro). Stybar zie ik ook dit jaar meer pakken en nu Chernetskiy dan. Denk dat ik nu op plaats 2 en 3 eerder Uran en Costa zou nemen (ipv Kittel en Kelderman). En natuurlijk Porte ipv Betancur. Dat ik nog vertrouwen had in die luilak...

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4715 stemmen

Team Bohm pakt dus de ritzege. Hij had slim enkele mannetjes meegestuurd en het peloton vond het wel welletjes. Team Fini misrekende zich echter waardoor de leiderstrui ook weer van eigenaar veranderde. In de totaalstand is het verschil met de nummer 2, tovenaar, al meer dan 300 punten en legt otherfool beslag op de derde plaats door de snelle benen van het jonge veulen, Alaflip. Morgen de slotrit, benieuwd of Team Fini onder leiding van de sluwe Valverde nog iets zal ondernemen op het jaarlijkse criterium rond de Montjuïc (al zal D. Martin wel op vinkenslag liggen)... Of wordt het weer een loterij op zoek naar de goede vluchters? Met de suprematie van Bohm in het achterhoofd tip ik alvast Sepulveda voor dat scenario!

Cata 6

1. david bohm 140

2. otherfool 80

3. Outsiders 50

Cata stand

1 david bohm 486

2 Finisterra 397

3 MatthijsGr00t 339

Totaal

1 david bohm 1552

2 tovenaar 1240

3 otherfool 1210

4 LuukRamaker 1202

5 MatthijsGr00t 1092

6 Knisper 910

7 Teunnis 902

8 Finisterra 833

9 McSavah 800

10 Montorsi 743

11 Outsiders 141

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4715 stemmen

In Catalonië gebeurde het onwaarschijnlijke. Fini en Bohm lieten bijna al hun renners mee sprinten in het overgebleven groepje van 30 man. Valverde, Coquard, Kelderman én Chaves haalden het erg nipt van Chernetskiy, Valls én Atapuma om alsnog 89 punten goed te maken. De uitslag raakte in trapjes bekend (1-10, 11-15, 15-20) waardoor het voor mezelf ook erg spannend bleef. Na de eerste 10 was het verschil in de eindstand exact 1 punt...

Een heroïsche Gent-Wevelgem werd gewonnen door Teunnis, die enkel van Matthijs en Knisper wat tegenstand kreeg.

Cata 7:

1. Finisterra 194

2. david bohm 96

3. Montorsi 64

Cata eindstand:

1 Finisterra 591

2 david bohm 582

3 MatthijsGr00t 364

4 otherfool 315

5 Montorsi 258

6 tovenaar 199

7 LuukRamaker 167

8 Knisper 156

9 Outsiders 125

10 McSavah 98

11 Teunnis 0

GW:

1. Teunnis 184

2. MatthijsGr00t 146

3. Knisper 70

Totaalstand:

1 david bohm 1648

2 tovenaar 1278

3 LuukRamaker 1273

4 MatthijsGr00t 1263

5 otherfool 1212

6 Teunnis 1086

7 Finisterra 1027

8 Knisper 983

9 McSavah 830

10 Montorsi 812

11 Outsiders 142

Zoals aangekondigd piekte ik naar Catalonië dus toch wel blij hiermee. Denk niet dat ik ergens nog zo een sterk deelnemerslijstje heb dus dit kan wel eens het enige winnende rondje worden van dit jaar. En opvallend; degene met de minst goede loting (Bohm) staat voorlopig wel erg ruim aan de leiding! En tovenaar en Luuk waren 9 en 7...

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

En ik vooraf denken een kans in Catalonië te maken Zelfs de Outsiders zijn me voorgebleven door een renner die ik nota bene zelf heb gekozen. Vorig jaar stond ik na deze koersen nog eerste met winst in TA, MSR, Catalonië en GW, waar ik nu alleen maar in PN redelijk heb gescoord. Toen scoorde ik in de koersen erna erg slecht, dus hopelijk ligt mijn piek nu later

Teunnis

• 769 berichten
  • 519 stemmen

Finisterra schreef:

Cata eindstand:

11 Teunnis 0

Gelukkig halen mijn klassiekerrenners wel de punten binnen

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Ah, team otherfool weer met een 4e plek, het is het seizoen van de regelmaat voorlopig. Wat Catalonië betreft een meevaller, had er niks van verwacht maar Richie is onstopbaar en late invaller Alaphilippe was bij de pinken als er gespurt kon worden. Gent - Wevelgem bleek een deceptie, zo'n sterk team en dan 0 hele punten...

In het GC is het achter Bohm lekker spannend iig! Top werk Fini

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4715 stemmen

Porte is echt een geweldige keuze als 4e renner ja. In de Giro gaat 'ie ook al enorm veel scoren. Leuke strijd met Contador wordt dat...

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Finisterra schreef:

Porte is echt een geweldige keuze als 4e renner ja. In de Giro gaat 'ie ook al enorm veel scoren. Leuke strijd met Contador wordt dat...

En dan zit ik met Koning Leopold opgescheept Het is te hopen dat naast König ook Majka en Bardet binnenkort in vorm geraken en niet door de sterke andere klassementsrenners in hun ploeg worden ondergesneeuwd. Maar het viel me al meteen op dat de concurrentie dit jaar zwaar zou zijn. Die bohm heeft net als vorig jaar renners die (definitief) doorbreken.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4715 stemmen

Baskenland-deelnemers in kleur! Het wordt duidelijk een strijd tussen de twee hekkensluiters, McSavah en Montorsi.

Zelf ga ik schade moeten beperken met Meersman (als hij niet opnieuw verdwijnt van de startlijst...). Jonkies Yates, Formolo en Chaves mogen me verrassen. Van Rein en Acevedo verwacht ik eigenlijk weinig.

Betancur is mijn kopman voor deze ronde... (zegt eigenlijk al genoeg over mijn mogelijke ambities). Zou dat nu een geval van overduidelijke doping geweest zijn gedurende 1,5 jaar of zou hij er echt gewoon geen zin meer in hebben? Zit ook voortdurend te zeuren dat hij Tour wil doen in plaats van Giro. Laat dan eerst eens wat zien, verdomme!

david bohm

• 3081 berichten
  • 3447 stemmen

Finisterra schreef:

Baskenland-deelnemers in kleur! Het wordt duidelijk een strijd tussen de twee hekkensluiters, McSavah en Montorsi.

Betancur is mijn kopman voor deze ronde... (zegt eigenlijk al genoeg over mijn mogelijke ambities). Zou dat nu een geval van overduidelijke doping geweest zijn gedurende 1,5 jaar of zou hij er echt gewoon geen zin meer in hebben? Zit ook voortdurend te zeuren dat hij Tour wil doen in plaats van Giro. Laat dan eerst eens wat zien, verdomme!

Team david bohm gaat ongeloofljik goed, denk dat niemand dat verwacht heeft. Ik in ieder geval niet eerlijk gezegd.

Hou nu wel rekening met een Jurgen Roelandtsje, na een indrukwekkende solo ingehaald worden door een groepje sterke achtervolgers.

Betancur is meen ik een rijkeluiszoontje, misschien mede daardoor toch niet de juiste mentaliteit.

Volgens procycling rijdt Bling trouwens ook Baskenland Fini!

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4715 stemmen

david bohm schreef:

(quote)

Volgens procycling rijdt Bling trouwens ook Baskenland Fini!

Oeps, aangepast (had er over gekeken)! Sterke toevoeging, daar gaat de hoop om het aan de top weer wat spannend te maken.

Al is het wel echt een rondje voor de klimmers. Quinty gaat winnen denk ik (met een kans of 4 om dik te scoren; idem voor de andere klassementsmannen). Jammer dat Valverde hier niet start, al mag ik na Catalonië zeker niet klagen. Ik zie maar 2 kansen voor de sprinters (rit 1 en 2) en verwacht een mooie strijd tussen Meersman, Matthews en Swift in die ritten.

Opvallende tendens is wel dat alle teams veel meer aan elkaar gewaagd zijn dan vorig jaar. Zeker nu Montorsi en McSavah ook flink kunnen uitpakken in Pais Vasco.

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Blij dat Felline start, leuk coureurtje. Sprint lekker mee, wint dan ineens ook een tijdritje, kan aardig bergop. Hopen dat 'ie iets leuks kan doen in het Baskenland.

Impey is trouwens ook wel echt een miskleun van een keuze geweest in team tovenaar. Lijkt vooral gekoppeld te worden aan Bling en haalt daardoor zelf geen enkel puntje. Verder mogen de Vlaamse klassiekers van mij snel afgelopen zijn, zonder Boonen en Cancellara blijk ik daar eigenlijk helemaal niks meer te zoeken hebben. Tim Wellens gaat dat verlies wel goedmaken in de Gold Race en Luik .

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Mooi dat het nu eindelijk serieus begint te lopen bij Felline. Al jaren enorm veel potentieel, althans ik vind hem altijd zo sierlijk rijden en hij kan inderdaad alles. Doet me vaak denken aan een iets meer gedrongen Cancellara, ook geen verkeerde allrounder natuurlijk Nu nog de WT-puntjes.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Gesink nog niet klaar voor rentree | NOS

Uiteraard blijft de ploegleider 100% achter de Condor staan maar veel plezier heb ik er (in beide seizoenen) nog niet van gehad...

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4715 stemmen

Na vorige week zondag wint Teunnis opnieuw en ditmaal de topklassieker uit Vlaanderen met een ongekende overmacht.

RvV

1. Teunnis 235

2. LuukRamaker 100

3. Finisterra 40

Totaal

1 david bohm 1648

2 LuukRamaker 1373

3 Teunnis 1321

4 tovenaar 1287

5 MatthijsGr00t 1278

6 otherfool 1242

7 Finisterra 1067

8 Knisper 992

9 McSavah 830

10 Montorsi 818

11 Outsiders 142

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Finisterra, Lutsenko en Ligthart gaan Baskenland toch niet rijden. Voor de andere teams heb ik niet gecontroleerd

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.