- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
23 juni ben ik erbij, Saudi Arabië - Spanje. Wel een rib uit mijn lijf maar het zal die 610 euro dubbel en dwars waard zijn. 
Meer fanatiekelingen die van plan zijn een wedstrijd te bezoeken?
Pieter Montana
-
- 6678 berichten
- 2289 stemmen
Wat gebeurt er eigenlijk als je in zo'n subleague zit?
De Klever
-
- 18 berichten
- 52 stemmen
Geen Huntelaar dus, maar wel Ruud van Nistelrooy, Dirk Kuyt, Arjen Robben, Robin van Persie en Ryan Babel.
De poll op mijn site heb ik veranderd. Wat vinden jullie de beste opstelling van links naar rechts?
Ik zou voor Arjen Robben gaan op links, Ruud van Nistelrooy in de spits en Dirk Kuyt op rechts.
Niet verrassend, maar er is meer mogelijk dan dat.
Op mijn site kan je op jouw ideale voorhoede stemmen!
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Ik kan niet kiezen voor Robben-Van Persie-Kuyt
Wouter
-
- 18720 berichten
- 3085 stemmen
Zie ook geen ROBBEN - VAN NISTELROOIJ - VAN PERSIE
L. luchtloper
-
- 857 berichten
- 0 stemmen
tsjonge jonge, had op de Belgische MTV een reclame gezien tegen anti-Duitsers. Nederlanders die Duitsers vanwege onze verloren finale (in 1978 dacht ik, ben helaas niet zo'n voetbalkenner) en uiteraard vanwege de oorlog pesten, of erger nog, wegpesten dichtbij de Duiste grens. Het was een hele lange reclame met allemaal interviews van mensen, jong en oud, die gepest waren door Nederlanders en hoe erg dat wel niet is. Jezus Christus, de reclame bracht het probleem alsof iedere Nederlander tegen Duitsland is en dat de pesterij tegen Duitsers veel voorkomt. Aan het einde van de reclame stond te tekst "Holland, respect your neighbours"
Ik vind het erg overdreven, ben uiteraard wel van mening dat die oranje pispotten behoorlijk kinderachtig zijn en zonder humor
Daarnaast keur ik dat gezeik over Duitsers gewoon af, heb niks tegen Duitsers.
Maar die reclame was gewoon overdreven zoals ik al zei...
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Zijn er nog directe plannen voor een WK poultje ? iemand een goede site ?
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Denk er allemaal aan , vandaag de Finale !
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen
Barcelona - Arsenal 2-1
En laten we hopen op een goal van Bergkamp.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Ik hoop dat Barca wint
òf
Bergkamp Arsenal de cup schenkt.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2253 stemmen
Doe maar lekker alternatief 
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Ja lijkt me n leuk plan, een eigen MM-poule
gotti
-
- 14075 berichten
- 5895 stemmen
Barcelona - Arsenal 121-98
Met 18 driepunters van Ronaldinho.
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
ik hoop dat dennis wat goals maakt maar ik denk toch dat barcelona gaat winnen
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Best boeiend, vind Reitsma wel overdreven en irritant. De scheids had waarschijnlijk al gefloten voor de penalty-overtreding, dus dan vind ik de beslissing niet zo vreemd. De vrije trap voorafgaand aan de goal valt wel erg te betwijfelen, hoewel het lijkt alsof Puyol aan t mouwtje van de Arsenaller trekt
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Het is Frank Snoeks... En geweldig commentaar imo. Hij weet het altijd erg prettig (komisch bijna) te brengen en ziet veel. Ben het helemaal met hem eens. Die scheidsrechter vermoord een droomfinale. Denk dat beide teams + alle supporters liever een doelpunt hadden gezien.
En verder had er natuurlijk nog een rode kaart moeten zijn. En was het nou Touré of diezelfe Eboué (die er dus al af had moeten zijn) die daar een schwalbe maakte?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.