• 15.943 nieuwsartikelen
  • 178.894 films
  • 12.262 series
  • 34.061 seizoenen
  • 648.931 acteurs
  • 199.231 gebruikers
  • 9.386.902 stemmen

Sporttoto en -poules topic (centraal topic)

zoeken in:

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Eto'o

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Belletti

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Roosky lijkt te gaan winnen , ik had een andere uitslag moeten plaatsen die ik eigenlijk van plan was 2-1 maargoed hij verdiend het

Art

• 13507 berichten
  • 3660 stemmen

Barcelona! Trouwens, volgens mij ben ik de enige van de top 5 die de correcte uitslag heeft

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Winnaar Championsleague 2005/2006

F.C BARCELONA !

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

zonde van mun avond. Slechte wedstrijd...

nu weer even geen voetbal tot WK!

stinissen (crew films & series)

• 23485 berichten
  • 76998 stemmen

damon schreef:

zonde van mun avond. Slechte wedstrijd...

nu weer even geen voetbal tot WK!

Voetbal is meer dan een goede wedstrijd en wat denk je van as woensdag het EK voor onder de 23.

Ik mis nu alweer het voetbal.... Voetbal liefst elke dag 2 wedstijden.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3284 stemmen

jordybeukeboom schreef:

BDe scheids had waarschijnlijk al gefloten voor de penalty-overtreding, dus dan vind ik de beslissing niet zo vreemd.

Dat is nu juist het probleem, de scheids had moeten zien dat er voordeel uit ontstond en dus niet mogen fluiten. Het was zelfs nog buiten het strafschopgebied. In alle opzichten een gigantische blunder.

De vrije trap voorafgaand aan de goal valt wel erg te betwijfelen, hoewel het lijkt alsof Puyol aan t mouwtje van de Arsenaller trekt

100% schwalbe. Zo zie je ze Robben niet eens maken.

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

Ik vond het helemaal geen slechte wedstrijd.

Jorick

• 8776 berichten
  • 2337 stemmen

kos schreef:

Ik vond het helemaal geen slechte wedstrijd.

Inderdaad geen slechte wedstrijd, maar ook geen zinderende finale.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat ik dit ooit nog zou zeggen maar ben erg blij dat Barcelona die 'beker met die grote oren' gewonnen heeft en verdiend.

Gefeliciteerd Carles.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Dramatische arbitrage, dramatische Ronaldinho, maar het allermeest heb ik me dood geergerd aan de regie. Belachelijk dat je tijdens de belangrijkste momenten (rood, schwalbe) geen herhaling kreeg. Mooi voor die Belletti dat ie ook een keer mag scoren trouwens.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Och, zo dramatisch was Ronaldinho niet. Het is dat z'n passjes in de eerste helft niet tot doelpunt werden gepromoveerd (1 keer de paal), anders was hij weer onsterfelijk geweest. In de 2e helft was het helemaal pompen of verzuipen voor Arsenal, dus stonden er zelfs bij Ronaldinho telkens 6 Engelse benen tussen.

Verder eeuwig zonde dat die Noor voor deze glansloze aftocht van Bergkamp heeft gezorgd.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2253 stemmen

Wat een smerige corrupte grensrechter zeg, de commentator had helemaal gelijk. Welke halvegare hadden ze uitgekozen om daar te staan? Bijna de hele wedstrijd verpest door een eenmansactie. Arsenal is de verdiende verliezer om het feit dat het conservatief naar achteren ging leunen (plan B) in eigen land ondermaats heeft gepresteerd, en na de 1-1 van geen raad meer wist (geen plan C) Barcelona is de terechte winnaar om het feit dat het de 1-0 maakte, dat werd afgekeurd, met overmacht in eigen land kampioen is geworden en de Champions League haast veilloos heeft gespeeld. Het was niet de wedstrijd van Dinho, en ook niet van van Bommel, maar Barcelona wint voor het eerst de Champions League.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

maar Barcelona wint voor het eerst de Champions League.

Tweede maal toch? of doel je puur op het feit sinds de Europa Cup 1 de Champion's League heet?

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3284 stemmen

Arsenal is de verdiende verliezer om het feit dat het conservatief naar achteren ging leunen (plan B)

Dat kan je ze moeilijk aanrekenen natuurlijk. Voor die rode kaart speelden ze erg aanvallend.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Wat een smerige corrupte grensrechter zeg, de commentator had helemaal gelijk. Welke halvegare hadden ze uitgekozen om daar te staan? Bijna de hele wedstrijd verpest door een eenmansactie.

Nu haal je er 2 door elkaar. Je had die grensrechter die in een Barca shirt had geposeerd, en je hebt de scheidsrechter die een blunder begaat die de wedstrijd verneukt.

Snoeks zei trouwens bij aanvang volgens mij nog dat de scheidsrechter erg hoog werd aangeschreven oid.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2253 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Tweede maal toch? of doel je puur op het feit sinds de Europa Cup 1 de Champion's League heet?

Jij snapt het

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2253 stemmen

BoordAppel schreef:

(quote)

Dat kan je ze moeilijk aanrekenen natuurlijk. Voor die rode kaart speelden ze erg aanvallend.

Zit wel wat in, maar Arsenal deed hetzelfde tegen VillarReal.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2253 stemmen

Phoenix schreef:

(quote)

Nu haal je er 2 door elkaar. Je had die grensrechter die in een Barca shirt had geposeerd, en je hebt de scheidsrechter die een blunder begaat die de wedstrijd verneukt.

Snoeks zei trouwens bij aanvang volgens mij nog dat de scheidsrechter erg hoog werd aangeschreven oid.

Had liever die grensrechter in het barca shirt gehad, want nu stond er eentje die een arsenal shirt had waar nooit een foto van is gemaakt.

narva77 (crew films)

• 12737 berichten
  • 6541 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Wat een smerige corrupte grensrechter zeg, de commentator had helemaal gelijk. Welke halvegare hadden ze uitgekozen om daar te staan? Bijna de hele wedstrijd verpest door een eenmansactie. Arsenal is de verdiende verliezer om het feit dat het conservatief naar achteren ging leunen

Ik weet niet of je het door had hoor, maar Arsenal ging pas verdedigend spelen NADAT de keeper eruit werd gestuurd. En btw, geef ze eens ongelijk. Natuurlijk gaan ze daarna in de verdediging!

Oja, er is een verschil tussen een grensrechter en de scheidsrechter hoor.

Jammer, ik was toch voor Arsenal (Bergkamp). Barcelona

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2253 stemmen

narva77 schreef:

Oja, er is een verschil tussen een grensrechter en de scheidsrechter hoor.

Inderdaad, dat heb jij goed gezien.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1229 stemmen

Vond het zeker wel een prima finale. Erg spannend tot de 81ste minuut met veel strijd, maar weinig goed voetbal. Elke gerichte aanval van Barca en Arsenal leverden gevaar op en uiteindelijk was het een logisch gevolg dat Barca aan het langste eind trok.

Toch jammer, als groot Gunners en Bergkamp fan had het zo mooi kunnen zijn...

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Ik heb het idee dat Wenger gefaald heeft. Henry is in bloedvorm en staat de hele wedstrijd alleen op een eiland tegen Marquez en Puyol. Je zag ook dat hij best gevaarlijk werd maar gewoon geen enkele ondersteuning had van Ljungberg (te traag), Hleb (te weinig inzicht) en Fabregas (onzichtbaar).

Verder totaal verdiende overwinning. Arsenal 94 minuten in de verdediging tegen Barcelona, dat hou je gewoon niet, zeker niet met mensen als Eboué en Touré achterin.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2253 stemmen

Tja, Henry was moeilijk bediendbaar nadat Pires eraf moest he, toen was er sprake van een man minder situatie op het middenveld, of stond hij nou in de aanval?

mikey

• 28999 berichten
  • 5148 stemmen

BoordAppel schreef:

Barcelona - Arsenal 2-1

Goed!

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

(quote)

Jij snapt het

Barcelona heeft gewoon 2 keer de CL gewonnen, zij waren in '92 de eerste die na de naamsverandering de CL wonnen.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Phoenix schreef:

Och, zo dramatisch was Ronaldinho niet.

Vond ik dus wel, en aangezien zijn grijns de hele wedstrijd ver te zoeken was, hijzelf ook. Zijn steekpassjes verdwenen inderdaad steeds tussen 6 paar Arsenal benen. Toch wel slecht dat ie het dan steeds maar weer probeert. Zijn andere wapen, de vrije trap, leek ook al nergens op. Nee, de strijd tussen Ronaldinho en Henry (want die was ook slecht) was een flinke tegenvaller. Held was Larsson, mooi afscheid voor zo'n grote spits!

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2253 stemmen

PartyMarty schreef:

Barcelona heeft gewoon 2 keer de CL gewonnen, zij waren in '92 de eerste die na de naamsverandering de CL wonnen.

Nee hoor, pas een seizoen later gebeurde dat.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.