• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.986 films
  • 12.271 series
  • 34.076 seizoenen
  • 649.163 acteurs
  • 199.251 gebruikers
  • 9.388.788 stemmen

Sporttoto en -poules topic (centraal topic)

zoeken in:

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4717 stemmen

Hm, ik lees nu wat artikels over de mindere vorm van Kittel momenteel. Veel getwijfel over dit jaar en gaat blijkbaar ook alleen maar de Tour rijden (met maar een 4-tal kansen voor hem). Dat klinkt allemaal niet positief voor mijn team. Ik zie hem dan maar rond de 500 punten uitkomen. Veel te weinig voor dit spel in ronde 2. Had beter eerst wat artikels opgezocht...

Knisper

• 13041 berichten
  • 1279 stemmen

Ik neem Nizzolo, heb Montorsi al een pm gestuurd.

Montorsi

• 9721 berichten
  • 2382 stemmen

Wil iemand Aru voor me invullen?

LuukRamaker

• 2020 berichten
  • 925 stemmen

Gedaan (hoewel ik hem liever aan mijn eigen lijstje had toegevoegd).

Dan geef ik de beurt meteen door aan McSavah

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4717 stemmen

Aru lag in de balans met Kelderman hier. Met de Giro erbij een erg goede denk ik.

Montorsi

• 9721 berichten
  • 2382 stemmen

hopelijk brengt Gorilla me dit jaar meer geluk.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4717 stemmen

Greipel als 4e man lijkt me quasi-zeker een goede keuze. Allemaal wel sterke teams tot nu toe. Lijken me voorlopig erg aan elkaar gewaagd vooraf.

Costa was trouwens de andere, naast Aru, die in balans lag met Kelderman bij m'n keuze. Nu is er een hele grote groep renners die dicht bij elkaar liggen... Mollema stond op één in mijn (beperkt) lijstje voor beurt 4...

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Hmmm ik zie 3 topteams zich aftekenen, ik zeg niet welke

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4717 stemmen

We kunnen op het einde een pronostiekje doen van de beste 3 teams (ofzo).

Ik zie voorlopig 2 teams zich positief onderscheiden. Benieuwd of ze dat hoge niveau van rennerskeuzes kunnen vast houden.

Voor mezelf heb ik wat goed te maken na potentiële mis-pick Kittel (als die effectief enkel de Tour gaat rijden). Ik wil best wisselen met Cav hoor, otherfool. Ik vind ook dat Degenkolb en Kittel eigenlijk samen horen. In de NBA wordt er ook nog getrade na de draft picks, dus ik wel die mogelijkheid best onderzoeken.

Of nog loting-plaatsen voor wielerseizoen 2016/17/18 gaan traden voor renners, al lijkt dat niet verzoenbaar met het verplicht aantal van 20 renners per team.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Neuh laat maar zitten

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

otherfool schreef:

Hmmm ik zie 3 topteams zich aftekenen, ik zeg niet welke

Kan er eigenlijk nog weinig over zeggen. De laatste loodjes wegen het zwaarst Mijn favorieten zijn de laatste beurten niet echt gekozen en ik hoop dat de volgende twee beurten opnieuw de topfavorietjes gelanceerd kunnen worden.

Ook wel lekker als we op een zondag als deze even kunnen doorknallen. Alle hoop is nu gevestigd op Knisper.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4717 stemmen

Wat bedoel je net, McSavah? Hoop je dat jouw 2 topfavorietjes nog vrij zijn als je weer aan de beurt bent?

Knisper komt meestal pas 's avonds online dus ik vrees er een beetje voor. Misschien is hij ook al vertrokken op vakantie? Mijn vingers zijn serieus aan het jeuken...

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4717 stemmen

Knisper stuurt net PM dat hij Navar wil.

Ik ga vol risico voor een herboren Betancur die met een perfect programma (veel kleine rondjes, Giro én Vuelta) potentieel erg veel kan scoren. De plooien met AG2R zijn ook mooi glad gestreken dus gemotiveerd (en veel minder dik) is hij in ieder geval al terug.

En mis-pick Kittel moet toch ergens een beetje goed gemaakt worden...

MatthijsGr00t

• 14031 berichten
  • 1342 stemmen

Wil iemand Demare invullen en de volgende pmen? Thanks!

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4717 stemmen

MatthijsGr00t schreef:

Wil iemand Demare invullen en de volgende pmen? Thanks!

Check!

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Finisterra schreef:

Wat bedoel je net, McSavah? Hoop je dat jouw 2 topfavorietjes nog vrij zijn als je weer aan de beurt bent?

Dat bedoelde ik inderdaad, dat ze nog vrij zijn voor mijn volgende twee beurten (al zijn het er niet exact twee). Wel jammer dat Navar nu al is gekozen, die ik had nog voor later gehoopt. Betancur zou natuurlijk heel erg goed kunnen uitpakken als hij er weer helemaal klaar voor is. Porte had ik inderdaad deze ronde verwacht en ook wel bij otherfool eigenlijk

Teunnis

• 769 berichten
  • 519 stemmen

Damn, kaapt otherfool mijn nummer 1 keuze sinds Daniel Martin net voor mijn neus weg...

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Oei dat is goed nieuws want ik had nog 2 naampjes op mijn lijst en moest dus die kiezen waarvan ik bang was dat jij hem anders zou nemen

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Bwaa Thibautje was de 2e naam, ben ik er nog niks mee opgeschoten

Teunnis

• 769 berichten
  • 519 stemmen

EDIT: Als jij Porte niet had gekozen had ik 0 seconden hoeven nadenken. Nu was het lastig en ben ik veilig voor Ferrari gegaan.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Dennis dan maar, een persoonlijk favorietje, vorig jaar kwam het er nog niet helemaal uit (wel ergens 2e in een tijdrit geloof ik). Dit jaar al vroeg gepiekt maar gaat vast nog wel iets moois laten zien...

MatthijsGr00t

• 14031 berichten
  • 1342 stemmen

Pozzovivo. Wil iemand hem invulle ? Bedankt! Op telefoon lukt dat niet echt

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4717 stemmen

Done!

Ik durf niet langer wachten met potentiële 1000-punter Meersman. Heerlijk programma in het voorjaar met Catalonië, Baskenland en Romandië (vaak zonder veel andere (semi-)sprinters aanwezig). Hopelijk Vuelta er nog bij in het najaar. En niet vallen zoals vorig jaar...

Teunnis

• 769 berichten
  • 519 stemmen

Ik heb er nu al spijt van dat ik voor Ferrari heb gekozen (ten koste van o.a. Meersman).

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4717 stemmen

Ferrari zal wel Giro doen en daar sowieso voldoende scoren. Lijkt me zeker niet slecht voor een 5e keuze. Normaal gezien moet Meersman meer kunnen scoren, denk ik. Die leek me dus een beetje 'vergeten' na z'n mindere jaar in 2014 door die val (en daarna reed hij überhaupt geen WT meer). Vorig jaar was hij nog m'n 2e keuze...

Ben nu terug meer tevreden met wat ik heb staan, ondanks Kittel. Nu kunnen we stilaan met gerust gemoed aan de jokers beginnen...

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Jammer van Meersman, maar die had ik nu wel bij Fini weer verwacht. Geen man over boord, nog genoeg toprenners over

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4717 stemmen

Altijd spannend hoe lang je moet wachten met de iets minder verwachte namen. Vond het toch spannend aftellen nadat ik Betancur nog even boven Meersman verkoos.

Knisper

• 13041 berichten
  • 1279 stemmen

Ik heb Montorsi laten weten dat ik voor Talansky ga.

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Knisper schreef:

Ik heb Montorsi laten weten dat ik voor Talansky ga.

Die heb ik dan maar alvast ingevuld! Talansky was ook een van mijn volgende keuzes.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4717 stemmen

Ik vroeg me inderdaad al af wanneer die eruit ging. Leek met we toch wat hoger thuis te horen in de tabel.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.