- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Ik ga zo even kiezen, maar we zijn qua namen nu wel net op het punt dat ik er 2x over moet nadenken
. Deze ochtend komt er wel een naampje uit de bus rollen!
MatthijsGr00t
-
- 14031 berichten
- 1342 stemmen
Een nieuwe dag en hopelijk een dag waarin we allemaal een aantal keer kunnen kiezen. Ik ben vandaag tot een uur of 7 vanavond online.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4717 stemmen
Ik ga zo even kiezen, maar we zijn qua namen nu wel net op het punt dat ik er 2x over moet nadenken
. Deze ochtend komt er wel een naampje uit de bus rollen!
Je kan beter een paar namen op een rijtje zetten, want na de 2 beurten van david bohm ben je opnieuw aan zet! 
Voor de nieuwkomers: de outsiders komen pas in beeld na het kiezen van de 20 renners door iedereen. Dan mag iedereen nog 2 namen nomineren voor die Outsider-ploeg (talentjes ofzo waar net geen plaats meer voor was).
david bohm
-
- 3083 berichten
- 3448 stemmen
Ik verwacht dat er zo een miraculeuze naam uit de hoge hoed wordt getoverd, kan bijna niet anders.
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Kon écht niet kiezen, dus ik hoop nu dat Canc de pletwals maar weer eens zo'n miraculeus goed jaar heeft. david bohm is aan de beurt. En ah, ik had inderdaad niet door dat ik nu bijna weer meteen aan de beurt ben
. Ik blijf standby.
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Je kan beter een paar namen op een rijtje zetten, want na de 2 beurten van david bohm ben je opnieuw aan zet!
En ja had ik gedaan, maar had niet verwacht dat exact allemaal weg waren (beetje naïef gedacht - eerlijk is eerlijk
). Was net zo'n omslagpunt. Komt goed voor de komende rondes!
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4717 stemmen
Kon écht niet kiezen, dus ik hoop nu dat Canc de pletwals maar weer eens zo'n miraculeus goed jaar heeft. david bohm is aan de beurt. En ah, ik had inderdaad niet door dat ik nu bijna weer meteen aan de beurt ben
. Ik blijf standby.
Ja, die slangenbeweging is er precies om het effect van de loting wat te neutraliseren. Teunnis heeft wel Sagan maar moet nu wel 18 beurten wachten. Maakt het toch wat 'neutraler'... 
MatthijsGr00t
-
- 14031 berichten
- 1342 stemmen
Ah jammer daar gaat Matthews, maar dat kon natuurlijk ook niet veel langer uitblijven ;p
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Ik hou het voorlopig maar bij de Poolse selectie.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4717 stemmen
Majka
Die had ik nog even zien overleven... 
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Waren vorig jaar overigens ook beiden van de helaas ter ziele gegane AHWA.
Montorsi
-
- 9721 berichten
- 2382 stemmen
Wil iemans Joaquin Rodriguez invullen voor me?
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Wil iemans Joaquin Rodriguez invullen voor me?
Purito altijd. Volgende! 
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4717 stemmen
Ah, eindelijk. Purito had ik al vroeger weg verwacht. Ik begon al te hopen.
Quinty en Purito. Wat een tandem.
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Hoopte stiekem ook nog op Mezgec. Ben bang dat veel favorieten nu gekozen gaan worden 
De naam van Teunnis overigens weggevallen in de sheet.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4717 stemmen
Kittel dan maar. Zijn voorlopig programma staat me niet zo aan, maar is wel een zekerheidje op veel punten. En de anderen die in de balans lagen, hebben ook een minder programma.
Sheet terug aangepast. Er waren ook wat grijstinten weggevallen.
MatthijsGr00t
-
- 14031 berichten
- 1342 stemmen
Wil iemand Tom Dumoulin invullen en de volgende pmen? Thanks!
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4717 stemmen
Wil iemand Tom Dumoulin invullen en de volgende pmen? Thanks!
Done! Allemaal Giants op een rijtje!
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Verdikke ik wilde eigenlijk de combo Degenkolb - Kittel 
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4717 stemmen
Ach, ik zie Cav met de combo Giro-Tour misschien zelfs meer scoren dan Kittel. Heb lang getwijfeld... 
Ik was aan het hopen dat Cav 'vergeten' zou worden door z'n weinige punten vorig jaar (door valpartijen vooral).
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Misschien ook wel hoor maar ik had echt zo'n mooi kopmannenduo in m'n hoofd 
Inderdaad, hij moet eens op de fiets blijven zitten dit jaar 
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Het is vanochtend redelijk opgeschoten. Hopelijk kom ik vandaag weer aan de beurt 
MatthijsGr00t
-
- 14031 berichten
- 1342 stemmen
Hmm Cav en Avermaet waren de volgende op mijn lijstje.., moeilijk! Wil iemand Stybar invulle en de volgende contacten? Bedankt!
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4717 stemmen
Hmm Cav en Avermaet waren de volgende op mijn lijstje.., moeilijk! Wil iemand Stybar invulle en de volgende contacten? Bedankt!
Done! en ik heb mezelf op de hoogte gebracht. 
Kelderman it is!
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Mooie welverdiende promotie naar rijtje 3 voor Keldermerckx, ook wel even over gedacht, maar ik zie hem dit jaar toch nog grossieren in 7e plekjes enzo, zeker nu hij de Tour als ronde gaat rijden.
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Keldermerckx was vorig jaar al goed voor een shitload aan punten. Goede keuze. En ik denk dat mijn volgende keuze net voor de neus gaat worden weggekaapt, maar ik heb nog veel anders moois achter de hand.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4717 stemmen
Ja, de Tour hield me ook wat tegen. Net zoals bij Dumoulin eigenlijk. Maar in Parijs-Nice, Catalonië en Dauphiné moet hij ook al aardig wat kunnen scoren met z'n redelijk rappe benen en goede tijdrit.
En er zullen nog wel wat koersen bijkomen. Van mij mag hij de Vuelta er ook bij aanplakken... 
Vandaar dat ik in kiesronde 2 toch maar voor iets meer zekerheid was gegaan. Hij lag in de balans met twee anderen, en ik verwacht zeker niet dat die twee nog zullen overschieten bij m'n volgende beurt. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.