• 15.963 nieuwsartikelen
  • 179.003 films
  • 12.272 series
  • 34.077 seizoenen
  • 649.163 acteurs
  • 199.257 gebruikers
  • 9.389.162 stemmen

Sporttoto en -poules topic (centraal topic)

zoeken in:

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Ik doe ook een keer mee, meteen eennalaatst!

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Ik weet niet of ik morgen veel online kan zijn, misschien pas 's avonds. Jammer dat er vanavond nog niet is gekozen. En haha zelfs een filmpje van de loting, goed werk Finisterra

MatthijsGr00t

• 14031 berichten
  • 1342 stemmen

Dit is toch een anti-climax van de spanning van de loting gisteravond. Hopelijk komt Teunis binnenkort online, want ik kan niet wachten!:)

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4717 stemmen

Sterker nog, Teunnis is zelfs online geweest om 4u 's nachts! Wellicht werd de stress hem even teveel en ging hij er liever nog een paar uurtjes over slapen... De potentieel beste renner kiezen is geen sinecure.

Maar anti-climax ja... Beetje pech, denk dat hij de enige was die gisterenavond niet online is geweest.

Maar een beetje extra moeite om in de volgende 2,5 week eens online te komen kijken, is toch wel aangewezen om op tijd klaar te geraken. Een beetje tempo erin is sowieso ook wel fijn.

MatthijsGr00t

• 14031 berichten
  • 1342 stemmen

Die extra moeite hebben we zeker nodig ja, want de dagen gaan snel op deze manier, maar gelukkig zijn we op tijd begonnen.

Ik voel voor volgend seizoen een nieuwe regel aankomen: 'als er binnen 12 uur geen renner is gekozen gaat de beurt naar de volgende. Deze beurt wordt pas ingehaald als de rest klaar is met kiezen.'

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Stop de persen! Teunnis heeft mij vannacht een PM'etje gestuurd dat hij heeft gekozen voor Sagan alleen heeft hij dat niet in het sheetje ingevuld waarschijnlijk? Hoe dan ook, dat doe ik nu even voor hem, en ik kies UITERAARD voor sterke John, dus we kunnen weer verder!

PM verstuurd aan MatthijsGroot, ik ben er vanaf een uur of 17 weer, kijken of de slang dan al weer terug is (beetje wishful thinking)

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4717 stemmen

Ik zag het net allemaal verschijnen in de sheet inderdaad. Oef, mijn top-3 niet volledig weg dus! Der John zat in de doos voor plaats 4-10 bij mij.

De namen mogen hier gewoon verschijnen hoor, Teunnis (als je zelf niet kan invullen in de sheet). Gewoon PM'en dat de volgende aan de beurt is. Dan hadden we deze morgen al kunnen verder doen.

Ah, en Sagan opnieuw de eerst gekozen renner. Bij mij stond 'ie op 3...

david bohm

• 3085 berichten
  • 3450 stemmen

John Beton goede keus denk ik! Beetje jaloers.

Teunnis

• 769 berichten
  • 519 stemmen

Hmm, blijkbaar ging er toch iets niet goed in die sheet. Zat lang te twijfelen tussen Valverde en Sagan, gecombineerd met al een aardige borrel op, is dat dus niet helemaal goed gegaan

Woensdagavond is meestal de enige avond dat ik niet op MoMe kan komen, dus dit was een beetje een ongelukkige samenkomst van omstandigheden. Mijn excuses voor het lange wachten!

MatthijsGr00t

• 14031 berichten
  • 1342 stemmen

Moeilijk moeilijk, maar ik ga maar op mijn gevoel af. Ik verwacht meer punten dan vorig jaar van Contador.

Zat erg te twijfelen tussen hem en Valverde.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4717 stemmen

Geen probleem, Teunnis. Samenloop van omstandigheden blijkbaar.

En geen namen noemen die nog niet gekozen zijn.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4717 stemmen

Contador was mijn nr. 1. Helaas toch net voor m'n neus weg (al had ik sowieso niet verwacht hem te kunnen nemen). Dan maar terug Valverde als leider!

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Damn, krijgt die Fini weer Piti in de schoot geworpen

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4717 stemmen

McSavah schreef:

Damn, krijgt die Fini weer Piti in de schoot geworpen

Deze keer had ik wel iets liever Contador. Denk dat dat de sterkste renner wordt in de grote rondes waaraan hij meedoet. Valverde is blijkbaar van plan net zo weinig WT koersen te rijden als vorig jaar dus dan moet hij wel opnieuw overal top zijn (zoals vorig jaar dus). Hij rijdt bijvoorbeeld opnieuw geen Parijs-Nice of Tirreno, in tegenstelling tot zowat al de andere toppers.

En Contador met die Giro erbij, pfff. Dat worden bakken vol punten. Vorig jaar in ronde 3 pas weggekaapt door jou.

De enige reden dat ik Sagan pas op 3 zet is doordat hij nu toch in een team zit dat focust op eindwinst in (grote) rondes. Denk dat hij iets minder opportuniteiten zal hebben. Maar een dikke 1000+ wordt dat sowieso en wellicht toch ook weer 'gewoon' 1500+. Een veilige eerste keuze.

LuukRamaker

• 2020 berichten
  • 925 stemmen

Schot in de zaak

Ben de rest van de dag helaas niet meer beschikbaar, dus ik hoop maar dat dat voorlopig nog niet zo erg is, want ik zou het eigenlijk wel jammer vinden om al in zo'n vroeg stadium van het kiesproces lijstjes aan anderen te moeten prijsgeven. Deze eerste keuzes kunnen namelijk wel essentiële gevolgen hebben natuurlijk (zo serieus neem ik het dan ook wel weer).

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4717 stemmen

LuukRamaker schreef:

Schot in de zaak

Ben de rest van de dag helaas niet meer beschikbaar, dus ik hoop maar dat dat voorlopig nog niet zo erg is, want ik zou het eigenlijk wel jammer vinden om al in zo'n vroeg stadium van het kiesproces lijstjes aan anderen te moeten prijsgeven. Deze eerste keuzes kunnen namelijk wel essentiële gevolgen hebben natuurlijk (zo serieus neem ik het dan ook wel weer).

Nee, lijstjes doorgeven op dit moment, lijkt me inderdaad niet goed. Ook 's avonds niet meer online?

We zien wel hoe ver we komen, met ook Knisper die volgende week op vakantie is. En anders moeten we maar weer opnieuw een moment afspreken waarop iedereen online kan zijn (om even door te knallen).

Maar liever niet. Toch ook leuk om op verschillende momenten rustig een renner te kunnen nemen. Een moment vinden waarop iedereen kan, is ook geen sinecure.

LuukRamaker

• 2020 berichten
  • 925 stemmen

Finisterra schreef:

Ook 's avonds niet meer online?

Vanavond ook niet nee waarschijnlijk. Ben de rest van de dag weg om een andere sport te aanschouwen (voetbal: PSV-Zenit). Kan daardoor moeilijk zeggen hoe laat ik me hier weer kan melden. Maar ik zal voor het slapengaan nog even het stokje doorgeven.

Edit: Misschien vind ik overigens nog wel een manier om even via mijn telefoon op het internet te komen, maar dat kan ik niet beloven.

MatthijsGr00t

• 14031 berichten
  • 1342 stemmen

Ik verwacht ook veel van Contador. Ook als Sagan nog niet was gekozen was ik denk ik voor Contador gegaan. Onder meer omdat ik vooral in de Giro veel punten verwacht en ook in de Tour zal hij mee doen om de winst en in de vorm van vorig jaar wellicht winnen!

Vorig jaar wilde ik Contador eigenlijk als 2e renner kiezen maar ben uiteindelijk voor een ander gegaan. Dat heeft mij enorm veel punten 'gekost' en dat wil ik niet weer zien gebeuren;)

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4717 stemmen

LuukRamaker schreef:

(quote)

Vanavond ook niet nee waarschijnlijk. Ben de rest van de dag weg om een andere sport te aanschouwen (voetbal: PSV-Zenit). Kan daardoor moeilijk zeggen hoe laat ik me hier weer kan melden. Maar ik zal voor het slapengaan nog even het stokje doorgeven.

Edit: Misschien vind ik overigens nog wel een manier om even via mijn telefoon op het internet te komen, maar dat kan ik niet beloven.

Twee namen mag je best doorsturen naar iemand die al geweest is (ik ben zelf vaak online). De kans dat die allebei nog meer dan 10 beurten gaan overleven, lijkt me wel erg klein in de eerste fase, dus wij zullen ze toch zelf niet meer kunnen 'gebruiken'. En je bent zelf nog een tweede keer aan de beurt vooraleer ze terug bij ons komen.

Kies maar wat je doet. Met twee renners zal er wel minstens eentje overblijven om voor jou in te vullen in ronde 1. Misschien toch geen slecht idee om een beetje voortgang te hebben.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

otherfool schreef:

ik ben er vanaf een uur of 17 weer, kijken of de slang dan al weer terug is (beetje wishful thinking)

Beetje heel erg wishful thinking

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4717 stemmen

Ja, misschien moeten we toch maar wat namen doorgegeven als iemand een hele dag/avond niet online is (aan iemand die pas veel later opnieuw aan de beurt is/en zelf wel vaak online is). Sommigen zijn alleen 's avonds even online, anderen net weer door de dag (al denk ik de meeste 's avonds). Maar als je dan net niet aan de beurt bent, gaat het helemaal niet vooruit natuurlijk.

Zelfs met gemiddeld een ronde per dag komen we er niet. En dat halen we nu zelfs niet...

Wat denken jullie? Volgend jaar maar begin februari beginnen...

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Er komt straks echt wel een momentje dat het even roetsjratsj gaat, ik maak me nog geen zorgen

Knisper

• 13041 berichten
  • 1279 stemmen

Ik maak me ook geen zorgen over het tempo.

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Montorsi is natuurlijk Feyenoord aan het kijken

Montorsi

• 9721 berichten
  • 2382 stemmen

Uiteraard. Als iemand Nairo de Koffieplukker wil invullen voor me, graag!

david bohm

• 3085 berichten
  • 3450 stemmen

Done. Gefeliciteerd met het keurige resultaat.

Stuur Luuk ook wel een PM, hoewel zijn club iets minder gepresteerd heeft.

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Keurig resultaat inderdaad. Ben zelf eigenlijk voor Roma, maar het draait al tijden niet meer. Maar goed, beter niet over voetbal gaan praten hier

Kiezen gaat wel 'rete'moeilijk worden. Telkens de twijfel of ik iemand van mijn snobistische lijstje ga plukken of toch maar de conventionele toer opga.

LuukRamaker

• 2020 berichten
  • 925 stemmen

Ben niet eens echt PSV-fan hoor, maar zo heel vaak bezoek ik geen voetbalwedstrijden. Het verlies kon de pret dus niet drukken moet ik eerlijk zeggen.

Hoe dan ook, zal iemand zo vriendelijk willen zijn om voor mij Alexander Kristoff als lijstaanvoerder in te vullen en de volgende uit de rij een PM willen sturen?

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4717 stemmen

LuukRamaker schreef:

Ben niet eens echt PSV-fan hoor, maar zo heel vaak bezoek ik geen voetbalwedstrijden. Het verlies kon de pret dus niet drukken moet ik eerlijk zeggen.

Hoe dan ook, zal iemand zo vriendelijk willen zijn om voor mij Alexander Kristoff als lijstaanvoerder in te vullen en de volgende uit de rij een PM willen sturen?

Done!

Allemaal zeer goede keuzes tot nu toe. Zaten allemaal in mijn top-10... Jep, Kwiat er nog bij. Mooi!

Wat nu staat was zelfs heel mij top-8... Gaat spannend worden dit jaar.

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Kristoff was mijn eerste keuze nadat Quintana was gekozen, maar gelukkig dit jaar wel Kwiat

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.