- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Montorsi
-
- 9720 berichten
- 2382 stemmen
Wil iemand Dani Moreno invullen voor me?
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4717 stemmen
Helemaal niet! Nog zo eentje die vergeten moest worden... 
Done! Oh, ik was zelf te laat. 
Haha, schrappen van het lijstje van 10 plots. Moreno, Barguil,... Benieuwd of ik nog iets over hou voor m'n volgende beurt.
LuukRamaker
-
- 2020 berichten
- 925 stemmen
Gedaan. De beurt is weer aan McSavah.
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Damn, Wellens was mijn 'joker'. Net te laat mee gewacht.
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
En ook nog eens mijn volgende keuze Lobato, wat een brutaliteit. Even kijken wie ik nu neem.
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Ik had ook gehoopt dat Wellens wat langer vergeten zou worden...
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
LuukRamaker is weer aan zet.
Heb als enige nog geen sprinter zie ik. Had mijn Lobato moeten worden 
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
En ook nog eens mijn volgende keuze Lobato, wat een brutaliteit. Even kijken wie ik nu neem.
LuukRamaker
-
- 2020 berichten
- 925 stemmen
Blijft leuk dit. Renners die voor je neus weggepikt worden, de twijfel over de volgorde van je lijstje... En dan probeer ik er ook nog een zo veelzijdig mogelijk team van te maken (om niet de meerderheid van mijn punten in bijv. de sprints te pakken). Als je niet oppast neem je het allemaal nog bloedserieus ook. 
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Moreno Hofland voor mij graag!
Done! En Knisper is alweer.
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Heb voor Geraint Thomas gekozen. Moet nog worden ingevuld.
david bohm
-
- 3083 berichten
- 3448 stemmen
Done! Finisterra is weer aan de beurt!
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4717 stemmen
Damn zeg, een lijstje opgesteld van 10 renners nadat Knisper Talansky koos. 9 renners waren weg, alleen Coquard over. Dan die maar dus. 
Slagter en Viviani/Lobato/Modolo (redelijk inwisselbaar) zou ik het liefst gehad hebben.
LuukRamaker
-
- 2020 berichten
- 925 stemmen
Coquard zat er inderdaad wel aan te komen natuurlijk. Hoop doet leven, maar de kans dat ie nog een ronde zou overleven, was ook eigenlijk wel heel klein. 
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4717 stemmen
Coquard's programma viel me ook erg mee. Viviani/Modolo/Lobato had ik eerst liever omdat ze Giro doen ipv Tour, maar Coquard rijdt Parijs-Nice, Catalonië, Romandië ook nog. Wellicht komt de Dauphiné er nog bij?
Het is overigens nog maar de 2e pro-conti die gekozen is (na Bouhanni).
MatthijsGr00t
-
- 14031 berichten
- 1342 stemmen
Pf mijn hele lijst is weg. Doe maar Vanmarcke. Wil iemand hem invullen?
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4717 stemmen
Pf mijn hele lijst is weg. Doe maar Vanmarcke. Wil iemand hem invullen?
Done! otherfool aan zet!
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Ik heb het er maar moeilijk mee. Er moet nog een sprintertje bij uit de B-categorie, ik kies dan toch maar voor Farrar. Weet niet waar die Afrikanen mogen gaan rijden maar ze hebben wel behoorlijk grote namen in huis dus ja dat moet dan wel goed komen zou je zeggen...
Teunnis
-
- 769 berichten
- 519 stemmen
Ik heb de vorige keer op veilig gespeeld, nu ga ik maar eens wat risico nemen. Een renner met nu nog een schorsing en een oudje.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4717 stemmen
Damn, Ulissi!
Die ging ik nu net nemen... Rijdt vanaf Baskenland, klimklassiekers en Giro. Potentiële topkeuze.
Wat nou Alaphilippe!...
Gaan we al met jokertjes gooien? 
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Maar kan Ulissi het zonder stout te zijn? Vind het ook een leuke keuze!
En ja het jonge kieken maar eens een kans geven bij de grote jongens 
MatthijsGr00t
-
- 14031 berichten
- 1342 stemmen
Ion Izagirre graag:) Vanaf morgen kan ik zelf weer invullen! Dank 
Teunnis
-
- 769 berichten
- 519 stemmen
Ingevuld en ik heb Finisterra gepm'd.
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Nu gaat het hard met de namen waar je zo vanaf ronde 6 mee wilt gaan strooien. Twee goede keuzes van Teunnis denk ik. Ook wel pijnlijk om je renners van vorig jaar getransfereerd te zien worden. Ik weet niet of ik ze wel kan loslaten, helemaal de renners die onder de bezielende leiding van ploegleider McSavah een enorme groei hebben doorgemaakt. Ik heb tot nu toe maar 1 renner uit een team van vorig jaar waarvan de ploegleider nog steeds actief is.
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Coquard's programma viel me ook erg mee. Viviani/Modolo/Lobato had ik eerst liever omdat ze Giro doen ipv Tour, maar Coquard rijdt Parijs-Nice, Catalonië, Romandië ook nog. Wellicht komt de Dauphiné er nog bij?
Het is overigens nog maar de 2e pro-conti die gekozen is (na Bouhanni).
Door Coquards programma overwoog ik hem zeker, maar mijn credo van te voren was eigenlijk om dit jaar geen pro-conti's te nemen, omdat me dat vorig jaar nogal had opgebroken. Wat Europcar en Coquard tot en met de Tour rijden is alvast geen reden om hem inderdaad niet te nemen, al had ik dus nog liever Lobato van vorig jaar terug, die wel echt flink is verbeterd de laatste tijd.
MatthijsGr00t
-
- 14031 berichten
- 1342 stemmen
Zo weer een nieuwe dag met volop nieuwe kansen. Van een aantal keuzes van gisteren toch wel spijt, te snel beslist en gebaseerd op gevoel, maar wie weet pakt het goed uit:)
Gisteren zijn er veel goede renners gekozen die ook op mijn lijst stonden en waarvan ik had verwacht (vooral gehoopt) dat ze nog niet gekozen zouden worden; onder meer Modolo, Coquard, Lobato, Wellens etc.
Verder iedereen bedankt die van het weekend de renners hebben gevuld voor mij. Op een telefoon blijft dat toch lastig.
Btw; waar zien jullie alle programma's van de renners?
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Kunnen toeschouwers die Excel nog ergens bekijken?
Ben reuze benieuwd wie wie kiest 
LuukRamaker
-
- 2020 berichten
- 925 stemmen
Ik neem aan dat niemand daar op tegen is 
MM Cycling Competition 2015 - Google Spreadsheets - docs.google.com
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.