- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Nou dat was de laatste.
Ik heb trouwens gewoon wat namen gekozen waarvan ik denk dat het goede renners zijn... Hebben jullie ook echt resultaten erbij gepakt? Ik ben wel benieuwd naar jullie tactieken
.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Ik heb vooral hier gekeken Cycling Results, Races, Rankings and Statistics | Procyclingstats.com naar koersen in de WT en naar renners die veel top 20 plekken hebben behaald vorig jaar.
Is het leuk om nog 1 renner als geheim wapen erbij te doen die dubbele punten oplevert? Of 1 renner van je ploeg als geheim wapen aangeven?
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Toch nog een stuk vlotter gegaan dan gedacht 
MatthijsGr00t
-
- 14031 berichten
- 1342 stemmen
Dat hadden we denk ik vooraf moeten vaststellen. Ik zou nu niets meer veranderen aan de spelregels.
Verder heb ik ook uitslagen van vorig jaar bekeken en vooral ook gekozen op gevoel.
david bohm
-
- 3075 berichten
- 3439 stemmen
Nou dat was de laatste.
Ik heb trouwens gewoon wat namen gekozen waarvan ik denk dat het goede renners zijn... Hebben jullie ook echt resultaten erbij gepakt? Ik ben wel benieuwd naar jullie tactieken
.
Googelen van de naam met toevoeging van het woord wielerflits, kijken op twitter naar het aantal volgers zijn 2 van mijn veelgebruikte tactieken.
Gezamenlijk een team van outsiders componeren lijkt me wel geinig maar mijn team is nu volledig uitgebalanceerd en behoeft geen toevoegingen.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Nee idd niks meer veranderen aan de regels. Een extra teampje is nog wel aardig voor de leuk.
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Kan ik nog wel mijn laatste renner vervangen? Toch niet echt tevreden mee 
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2378 stemmen
Mooie ploegjes zijn eruit gerold mensen. Chapeau aan (met name) Finisterra voor het idee en de uitvoering 
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4702 stemmen
Mooi! Ze mogen starten.
Zou ook niets meer veranderen aan de spelregels, al heb ik nog wel iemand die ik zou willen toevoegen met eventueel dubbele punten. 
Een eventuele joker proppen we dan maar in team 11... 
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Eén renner aanstippen als SW lijkt me nu niet zo ingrijpend, maar goed. Dan niet.
david bohm
-
- 3075 berichten
- 3439 stemmen
Wat is er mis met Sonny Colbrelli?? Toppertje toch?
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Wat is er mis met Sonny Colbrelli?? Toppertje toch?
Dat wel, maar rijdt niet in een WT-team.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Eén renner aanstippen als SW lijkt me nu niet zo ingrijpend, maar goed. Dan niet.
Dan kiest toch iedereen z'n bovenste renner en komt david bohm nog verder in de + met de Tourminator...
david bohm
-
- 3075 berichten
- 3439 stemmen
Mooie ploegjes zijn eruit gerold mensen. Chapeau aan (met name) Finisterra voor het idee en de uitvoering
Ja, erg leuk dit. De voorpret, de spanning...Mooi man.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Ha Cataldo was mijn nummer 21.
Blijft lastig spelletje, ben benieuwd hoe het allemaal uitpakt.
IIG top idee!
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Dan kiest toch iedereen z'n bovenste renner en komt david bohm nog verder in de + met de Tourminator...
Of de laatste renner is iedereen z'n SW nu 
david bohm
-
- 3075 berichten
- 3439 stemmen
Van mij mag je hoor, wat mij betreft heeft Fini de beslissende stem in dezen.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Dan had dat echt moeten worden aangegeven vind ik...
Gewoon regels laten zo.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Dan had dat echt moeten worden aangegeven vind ik...
Gewoon regels laten zo.
Juist.
Idee voor volgend seizoen 
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4702 stemmen
Van mij mag je hoor, wat mij betreft heeft Fini de beslissende stem in dezen.
Vind dat iedereen ermee akkoord moet gaan. Langs de andere kant had ik ook liever geen VDB toen ik meteen erna hoorde dat hij amper fit is, maar wijzigen leek me toch niet echt een optie. Wat mij betreft mag je wijzigen, maar alleen als iedereen dat oke vindt.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4702 stemmen
Eens. Lijkt me een leuk extra pigment met welke renner je gaat/durft wachten tot de laatste keuze! Maar nu is het eigenlijk niet eerlijk. Chernetskiy vind ik een te grote gok om dubbele punten aan te geven bijvoorbeeld. 
david bohm
-
- 3075 berichten
- 3439 stemmen
Met dhr. Cataldo durf ik het wel aan, maar geheel eens niks meer aan doen aan die spelregels.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4702 stemmen
Colbrelli staat voorlopig al op voor Tirreno. En de Giro zal hij vast ook wel doen. En hij is de enige sprinter in die ploeg. Moet in die koersen toch wel 200 punten kunnen halen.
Je ziet maar. 
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
In principe niet wijzigen vind ik. Misschien bedenk ik vandaag of morgen ook nog wel een leuk naampje, maar da's dan pech gehad.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4702 stemmen
Ze zijn er klaar voor.
Leuk gedaan! 
david bohm
-
- 3075 berichten
- 3439 stemmen
Moeten we ook allemaal een Printscreentje maken om j0enne taferelen te voorkomen? Ik hoop het toch niet hè.
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Colbrelli staat voorlopig al op voor Tirreno. En de Giro zal hij vast ook wel doen. En hij is de enige sprinter in die ploeg. Moet in die koersen toch wel 200 punten kunnen halen.
Je ziet maar.
Hij is zeker niet de enige sprinter daar: Ruffoni, Fortin, Canola. Colbrelli gaat vooral beter omhoog, misschien nog meer te vergelijken met Battaglin die vorig jaar een Giro-etappe won.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.