- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Knisper
-
- 13038 berichten
- 1279 stemmen
Geschke is toch meer een man van de heuvels?
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Hoeveel renners moeten we nu kiezen? Ik heb nog een aardig lijstje...
Knisper
-
- 13038 berichten
- 1279 stemmen
Tot de 20. Jij kan er nog drie kiezen.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Ok!
Hopen dat mijn laatste 2 niet gekozen worden 
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Geschke is toch meer een man van de heuvels?
Klopt, maar kan wel behoorlijk rap aankomen en heeft een goede tijdrit. Sprinter kan je hem echter inderdaad niet noemen. Had hem ook wel willen hebben, totaal overheen gekeken.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Morgen van 15-16u trouwens de volgende doorknal-ronde. Als je niet aanwezig bent, gelieve dan op voorhand een lijstje van 10 renners door te sturen naar MatthijsGr00t of mezelf.
Deze gaat gewoon door? Ik kan er (rond) 15.00 sowieso wel weer zijn...
david bohm
-
- 3075 berichten
- 3439 stemmen
We zijn er bijna hè! Of zullen we doorgaan tot de 50? xxx
LuukRamaker
-
- 2020 berichten
- 925 stemmen
50 lijkt me wat overdreven, maar zo'n 25 zou op zich nog wel te doen zijn, denk ik.
Met een maximum van twintig loop je toch altijd nog wat puntenpakkers mis. Maar ga je er nog meer kiezen, dan komen er natuurlijk ook behoorlijk wat laag scorende renners bij.
Beide opties hebben hun charme. Maar goed, de regels waren volgens mij vanaf het begin duidelijk en twintig renners p.p. laat nog een mooi gat over van over het hoofd geziene renners, met natuurlijk de nodige 'oehs' en 'ahs' tot gevolg.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2378 stemmen
Laten we het gewoon bij 20 houden zou ik zeggen.
david bohm
-
- 3075 berichten
- 3439 stemmen
Nee 20 is uitstekend! 200, Dat is een peloton, prachtig toch? 50 was niet serieus bedoeld.
McSavah heeft wat ingevuld maar heb nog niet het afgesproken signaal ontvangen.
LuukRamaker
-
- 2020 berichten
- 925 stemmen
Twintig renners is ook prima wat mij betreft, maar ik weet niet of die doorknaluurtjes dan nog wel bij iedereen zo gewenst zijn. Ook zonder die uurtjes krijgen we het wel op tijd af, dat lijkt me nu wel duidelijk. Nu kan ik zelf op de genoemde momenten wel aanwezig zijn, maar ik kan me voorstellen dat iemand liever geen lijstje doorgeeft wanneer dat niet nodig is en het liefst gewoon zelf zijn keuze maakt.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4702 stemmen
Probleem is dat enkelen al aangaven vrijdag en zaterdag niet tot nauwelijks beschikbaar te zijn. Nu gaat het even vlot, maar soms hebben we bijna een dag stilstand gehad. We kunnen anders gewoon verder doen, en als het niet af geraakt doen we vrijdag namiddag een laatste doorknalrondje met renners door sturen? Maar vroeger klaar zijn, lijkt me ook niet echt erg. Dus zeggen jullie ook maar. Als iedereen probeert online te zijn, lukt het dan wel in 20min...
Ik zou ook makkelijk nog verder kunnen gaan, maar misschien moeten we het houden bij 20.
Felline, Nerz en Jeannesson stonden nog op mijn beperkt lijstje van 10 renners. Nog enkelen over dus.
Knisper
-
- 13038 berichten
- 1279 stemmen
Ik vind 20 genoeg. Ik ben blij dat mijn cultsprinter in spe nog steeds niet gekozen is.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Ik vind 20 genoeg. Ik ben blij dat mijn cultsprinter in spe nog steeds niet gekozen is.
Haha ik weet wie je bedoelt denk ik.
Trouwens, jij hebt 1 naam minder! Klopt dat?
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4702 stemmen
Er is een naam weggevallen blijkbaar. Er stond eerst wel iets, maar weet even niet meer wat. Onder Amador.
Knisper
-
- 13038 berichten
- 1279 stemmen
Simon Geschke was dat. Heb het weer ingevuld.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4702 stemmen
Pff, twijfel hard voor die laatste plaats. Wil er eigenlijk nog 2 spelen. 
MatthijsGr00t
-
- 14031 berichten
- 1342 stemmen
We zijn trouwens bijna bij de 20 renners, ruim op tijd klaar voor Parijs Nice:) Mooi! Verder vind ik 20 renners per team ook voldoende.
Knisper
-
- 13038 berichten
- 1279 stemmen
Steele Van Hoff kon ik niet aan me voorbij laten gaan... Cultheld in wording.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4702 stemmen
Von Hoff was ook eentje uit mijn beperkter wordend lijstje van 10 renners voor vandaag.
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Dacht al dat je hem bedoelde. Had hem bijna zelf gekozen vorige ronde en stond nu bovenaan.
Dit is dus de laatste ronde, of gaan we nog door? Kan niet kiezen 
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4702 stemmen
Nee, dit is het einde inderdaad.
Waar is co-moderator MatthijsGr00t?
MatthijsGr00t
-
- 14031 berichten
- 1342 stemmen
Even aan het afwegen welke renner ik als laatste kies 
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Haha het is op zich ook wel grappig om een team te maken van 20 renners die niet gekozen zijn. 
david bohm
-
- 3075 berichten
- 3439 stemmen
Ghegheghe, ja echt wel TIP thomas Dekker
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4702 stemmen
Haha het is op zich ook wel grappig om een team te maken van 20 renners die niet gekozen zijn.
Best een goed idee om nog een 11e team te maken met 'overigen'. Iedereen mag 2 namen toevoegen...
Zien of dat team wat punten haalt...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.