- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
Sporttoto en -poules topic (centraal topic)
LuukRamaker
-
- 2020 berichten
- 925 stemmen
Nog animo voor het elfde team?
Het is eigenlijk jammer dat het nu klaar is.
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Moeten we ook allemaal een Printscreentje maken om j0enne taferelen te voorkomen? Ik hoop het toch niet hè.
Finisterra kan denk ik weer alleenrecht over de sheet instellen?
david bohm
-
- 3075 berichten
- 3439 stemmen
Goed idee.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4703 stemmen
Het staat klaar. Iedereen mag dus 2 renners kiezen voor de 20 'outsiders'. Gaan we telkens wachten op elkaar met beurtrol? Of er gewoon meteen 2 inzetten?
david bohm
-
- 3075 berichten
- 3439 stemmen
Ja hoor. Zal ik weer beginnen?
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Cool, van links naar rechts weer beginnen, of gewoon door elkaar heen?
david bohm
-
- 3075 berichten
- 3439 stemmen
Het staat klaar. Iedereen mag dus 2 renners kiezen voor de 20 'outsiders'. Gaan we telkens wachten op elkaar met beurtrol? Of er gewoon meteen 2 inzetten?
Volgorde maakt niet uit maar voor het overzicht misschien wel handig.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4703 stemmen
Dat is een oplossing. Langs de andere kant kan dan nooit iemand anders eens de punten verwerken. Het zijn ongeveer 150 koersdagen, dus kan zeker niet elke dag garanderen dat het (meteen) verwerkt zal zijn.
Maar misschien is het wel het veiligst. Ook om misverstanden (2 mensen die tegelijk beginnen te verwerken ofzo) te vermijden. Wat zeggen jullie?
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Zo, er staan er 2.
Ik zie er maar 1. Misschien van het vakje af gaan?
david bohm
-
- 3075 berichten
- 3439 stemmen
Dat is een oplossing. Langs de andere kant kan dan nooit iemand anders eens de punten verwerken. Het zijn ongeveer 150 koersdagen, dus kan zeker niet elke dag garanderen dat het (meteen) verwerkt zal zijn.
Maar misschien is het wel het veiligst. Ook om misverstanden (2 mensen die tegelijk beginnen te verwerken ofzo) te vermijden. Wat zeggen jullie?
Je kunt dat toch ook weer aanpassen? Dat je dan mij bijvoorbeeld het recht over de sheet geeft, et cetera.
david bohm
-
- 3075 berichten
- 3439 stemmen
Ja, neem me niet kwalijk!
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4703 stemmen
Nu is het wel niet duidelijk wie welke renners heeft aangedragen. Neem anders gewoon je plaats in alsof het van links naar rechts ging, maar dan van boven naar onder. En je zet 2 renners meteen onder elkaar. Duidelijker dan.
Ah, dat was blijkbaar al gebeurd. Goed dan 
MatthijsGr00t
-
- 14031 berichten
- 1342 stemmen
Nu is het wel niet duidelijk wie welke renners heeft aangedragen. Neem anders gewoon je plaats in alsof het van links naar rechts ging, maar dan van boven naar onder. En je zet 2 renners meteen onder elkaar. Duidelijker dan.
Done! Dit hoeft niet op volgorde neem ik aan?
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4703 stemmen
Duarte is nog een leuke! Stond nog op mijn lijstje.
Nee, is goed zo Matthijs!
Ik ga voor twee überjokers. Chaves stond ei zo na in m'n gewoon team, maar een jaar blessureleed is wel veel natuurlijk. Mohoric is waarschijnlijk 1-2 jaar te vroeg, maar wie weet...
MatthijsGr00t
-
- 14031 berichten
- 1342 stemmen
Ik heb heel erg getwijfeld over Duarte en ten slotte maar niet gedaan. Leuk dat hij toch mee mag doen met team 'overig'.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Moeten we ook allemaal een Printscreentje maken om j0enne taferelen te voorkomen? Ik hoop het toch niet hè.
Huh?
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
J0enne heeft vals gespeeld bij de Champions League-toto door uitslagen te wijzigen.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Haha dat zou wel extreem kansloos zijn.
Denk dat dat hier wat lastiger wordt 
Ik heb van Poppel en Moinard toegevoegd bij outsiders.
Vanendert durfde ik niet aan.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Ik haal ze altijd door elkaar.
Effe checken.
david bohm
-
- 3075 berichten
- 3439 stemmen
Op papier rolt er nog best een aardig team uit.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Nu dit team is ingevuld kan ik mij weer verder focussen op de Sportpools.net pool.
Daar doen er ong 6 mee, klopt dat?
Wie zijn dat allemaal? 
david bohm
-
- 3075 berichten
- 3439 stemmen
Geen idee zullen nog wel wat meer bijkomen tijdens het seizoen.
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Bij sportpools ben ik vergeten een team voor Omloop in te vullen. Zal wel weer meedoen met de Giro daar.
david bohm
-
- 3075 berichten
- 3439 stemmen
Met jouw wielerkennis maakt het missen van één van de 20+ koersen toch niets uitMcSavah?
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4703 stemmen
Om op Pitakaas' vraag over de strategie terug te komen. Is eigenlijk een combinatie van uitslagen checken van vorig jaar en het programma bekijken van dit jaar. Iemand die bijvoorbeeld combinatie Giro/Vuelta doet heeft normaal een pak meer kans om te scoren dan enkel Tour (daar vaak ook veel sterkere concurrentie). Hoe verder naar onder, hoe meer inwisselbaar het werd. Mannen als Felline, Nerz, Hivert, Vichot, Jeannesson,... stonden op mijn lijstje maar geen idee wie meer gaat scoren.
Heb alleen spijt van m'n keuze voor VDB en dat ik Mezgec niet heb. Die laatste had ik beter genomen ipv Stybar. Stybar was misschien in de volgende ronde nog wel vrij.
Sportpools doe ik de grote rondes altijd mee. Dat voorjaar met die handicaps vind ik echt niks.
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Met jouw wielerkennis maakt het missen van één van de 20+ koersen toch niets uitMcSavah?
Haha, nou vooruit, MSR de volgende dan. Met die handicaps kan er nog wel het een ander gebeuren.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Tja als ik mijn lijstje zo kijk vind ik ook dat ik bepaalde namen, bijv. Gasparotto en Modolo echt veeeel te vroeg heb gekozen.
Maar ik heb dan ook geen enkele uitslag van 2013 opgezocht eigenlijk. wel beetje de echte grote ronderenners vermeden.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4703 stemmen
Ik check de uitslagen altijd op wielersite. Makkelijk om te zien hoe vaak er echt goed gescoord werd.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.