• 15.787 nieuwsartikelen
  • 178.146 films
  • 12.220 series
  • 33.993 seizoenen
  • 647.196 acteurs
  • 199.049 gebruikers
  • 9.373.837 stemmen

Met welke mobiel loop jij op zak?

zoeken in:

Leland Palmer

• 23785 berichten
  • 4895 stemmen

Hij werkt

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Ik wil ook graag een iPhone, maar doordat je dan én aan een abonnement vast zit én dat je "maar" 16 GB hebt (heb nu een iPod met 80 GB, kan echt niet met minder nu je aan een draagbare harde schijf gewend bent waar je ook nog eens je favoriete tv-serie in zijn geheel op kan kijken) heb ik voor de "echte" telefoon Samsung G600 gekocht, totdat de iPhone met meer gigs komt heb ik nog even een telefoon en een iPod apart. Bovendien doet de G600 het prima! Ben nog steeds blij met m'n nieuwe speeltje.

kos

• 46693 berichten
  • 8850 stemmen

100 keer liever de nieuwe HTC Diamond.

Iphone overhypt prutsding.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

HTC

Ik heb nu sinds november een iPhone (eerste generatie) en barst nog steeds in lachen uit wanneer ik andere telefoon zie. Tenzij je heel veel waarde hecht aan een hoge hoeveelheid megapixels of MMS (ontbreekt helaas), is het verschil in usability zo dramatisch groot dat het bijna sneu is voor de concurrentie.

danuz

• 12935 berichten
  • 0 stemmen

Knisper schreef:

Ik vind telefoons gewoon om mee te bellen. Gek gedoe.

Hier nog zo iemand!

Onderhond

• 87594 berichten
  • 12844 stemmen

Hoewel de iPhone wel degelijk goed werkt, blijft het altijd lachen met mensen die trots staan te zwaaien met een ding van 500EUR vol vuile vingers en vegen. Na een week ziet de iPhone eruit alsof je hem al 5 jaar intensief gebruikt hebt.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

ik loop met siemens s45 op zak!

kos

• 46693 berichten
  • 8850 stemmen

Jordy schreef:

HTC

Ik heb nu sinds november een iPhone (eerste generatie) en barst nog steeds in lachen uit wanneer ik andere telefoon zie. Tenzij je heel veel waarde hecht aan een hoge hoeveelheid megapixels of MMS (ontbreekt helaas), is het verschil in usability zo dramatisch groot dat het bijna sneu is voor de concurrentie.

Het is maar wat je usable noemt, al dat apple gehannes is alleen fijn als je met apple en ipods en itunes werkt. Wat ik zeker niet wil.

loves_horror

• 52 berichten
  • 58 stemmen

ha! Ik heb een Nokia 1600! terwijl iedereen het hier heeft over die dure I-Phones

gotti

• 14075 berichten
  • 5886 stemmen

Sinds vandaag, aangezien mijn abonnement van mijn vorige mobiel (Samsung E900) was afgelopen.

(afbeelding)

Van Nunen

• 791 berichten
  • 0 stemmen

Die heb ik ook momenteel. Leuk model. Misschien iets te groot voor sommigen, maar wel erg functioneel. Vooral de 5 megapixel camera is handig.

Van Nunen

• 791 berichten
  • 0 stemmen

Ik kwam net iets nieuws tegen: de niet kapot te krijgen telefoon, de Sonim XP1. Kan niet zoveel, maar hij schijnt onverwoestbaar te zijn.

http://www.smartphoneshop.nl/product/48274/sonim-xp1-black.html

http://www.gsmarena.com/sonim_xp1-review-273.php

En een paar Youtube filmpjes die de kracht ervan bevestigen.

''Shock, water and dust resistant (after all, we're talking the closest a phone has ever got to a weapon) ''

Wanneer zou je zoiets nodig moeten hebben? Als je naam 'Hulk' is of zo?

U-96

• 11875 berichten
  • 2066 stemmen

Sinds vandaag, aangezien mijn abonnement van mijn vorige mobiel (Samsung E900) was afgelopen.

Ik ken een paar mensen die de N95 hebben. Blijken toch aardig wat bugs in te zitten.

gotti

• 14075 berichten
  • 5886 stemmen

Ben nog niets tegen gekomen. Wat voor bugs dan?

U-96

• 11875 berichten
  • 2066 stemmen

Plotselinge uitval, vastlopen van 't scherm. Het is wat ik van sommigen gehoord heb, maar zelf heb ik 't toestel niet, dus ik kan er verder weinig over zeggen.

Anyway, ik gebruik deze Samsung U600 nu een jaar. Leuk ding, maar de batterij is binnen no-time leeg.

(afbeelding)

Van Nunen

• 791 berichten
  • 0 stemmen

U-96 schreef:

Plotselinge uitval, vastlopen van 't scherm. Het is wat ik van sommigen gehoord heb, maar zelf heb ik 't toestel niet, dus ik kan er verder weinig over zeggen.

Nope, werkt perfect. Absoluut geen enkele klacht tot nu toe.

Ohh, misschien dat de lage tonen (bass, kickdrum) wat beter zouden mogen klinken, maar volgens mij heeft elk toestel daar wel last van..

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Voor de apple boys onder ons. Ik ben van plan de 3G aan te schaffen maar, weet iemand hoeveel de verzekeringskosten zijn?

kos

• 46693 berichten
  • 8850 stemmen

Verzekeringskosten. .

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

kos schreef:

Verzekeringskosten. .

Ja als je een telefoon koopt en je wilt hem laten verzekeren. Voor wanneer die stuk gaat ofzoiets, of ben ik nu dronken?

kos

• 46693 berichten
  • 8850 stemmen

Tja, ik ken niemand die een verzekering op zn telefoon heeft. Lijkt me duurder dan de telefoon zelf. Het is geen auto.

gotti

• 14075 berichten
  • 5886 stemmen

Ik wel. Toch niet zo gek bij een dingetje van een winkelwaarde van 700 euro?

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ik ben hierna niet meer serieus te nemen maar, help!

Hoe krijg ik mijn simkaart in een iphone 3G.

Edit: hebbes, maar welke droplul verzint het om een punaise door je telefoon te moeten duwen...

WalterB

• 77 berichten
  • 138 stemmen

Ik heb nu een Samsung E900, dacht dat het wel een leuk dingetje was maar het touch gedoe werkt toch niet zo heel erg lekker. Waarschijnlijk ga ik er nu een bij de Dixons kopen (een Sony Ericsson K770i €130) met 3.2mp, mp3, fm, uitbreidbaar gb + gratis headset. Incl €15 t-mobile beltegoed.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Sinds vanmiddag, na het werk opgehaald

De Nokia N95

(afbeelding)

gotti

• 14075 berichten
  • 5886 stemmen

En laat nu ook sinds vandaag of gisteren de N96 beschikbaar zijn...

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Weet ik, is ook heel leuk mits je een superduur abbonement neemt of ruim over de 200 euro bij wilt betalen.

Verschil met de N95 was 16 ipv 8 gig geheugen en geen mobiel tv op de N95. Nou nou het drama..

Arkadi.

• 797 berichten
  • 870 stemmen

Ook sterk getwijfeld over de nokia n95 maar vorige week toch maar deze genomen:

(afbeelding)

en voor het eerst in mijn leven een verzekering erbij genomen.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Hehe ik heb de verzekering geweigerd. 9,95 maal 24 maanden is me wel erg veel geld voor waarschijnlijk niks.

Die Hard,Willis

• 4005 berichten
  • 1360 stemmen

Een verzekering is eigenlijk ook helemaal niet nodig. Want als consument heb je recht op een deugdelijk product, of 'ie verzekerd is of niet.

Leland Palmer

• 23785 berichten
  • 4895 stemmen

Die Hard,Willis schreef:

Een verzekering is eigenlijk ook helemaal niet nodig. Want als consument heb je recht op een deugdelijk product, of 'ie verzekerd is of niet.

Daar gaat het niet om. Een deugdelijk product kan nog kapot gaan of beschadigd raken. Op zo'n moment kan je aanspraak maken op de afgesloten verzekering. Dan is het nog afwachten of het evenement gedekt is natuurlijk, al weet je vast wel wat voor soort verzekering je hebt genomen. Duur is het wel trouwens, maar voor een dure telefoon kan het erg nuttig zijn.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.