• 15.787 nieuwsartikelen
  • 178.145 films
  • 12.219 series
  • 33.991 seizoenen
  • 647.196 acteurs
  • 199.047 gebruikers
  • 9.373.705 stemmen

Met welke mobiel loop jij op zak?

zoeken in:

Die Hard,Willis

• 4005 berichten
  • 1360 stemmen

HarmJanStegenga schreef:

(quote)

Daar gaat het niet om. Een deugdelijk product kan nog kapot gaan of beschadigd raken zodat je op zo'n moment aanspraak kan maken op de verzekering. Dan is het nog afwachten of het evenement gedekt is natuurlijk. Duur is het wel trouwens, maar voor een dure telefoon kan het erg nuttig zijn.

Ik snap wat je bedoelt, maar een telefoon gaat gemiddeld makkelijk 5 jaar mee. Als je telefoon na een jaar kapot gaat is het dus geen deugdelijk product en is de producent of verkoper je verplicht een nieuw toestel te geven. Dat gelt natuurlijk niet als na een jaar of 6 je telefoon niet meer werkt of als het door eigen toedoen komt.

Leland Palmer

• 23785 berichten
  • 4895 stemmen

Die Hard,Willis schreef:

Ik snap wat je bedoelt, maar een telefoon gaat gemiddeld makkelijk 5 jaar mee. Als je telefoon na een jaar kapot gaat is het dus geen deugdelijk product en is de producent of verkoper je verplicht een nieuw toestel te geven. Dat gelt natuurlijk niet als na een jaar of 6 je telefoon niet meer werkt of als het door eigen toedoen komt.

Ik weet niet precies hoe het zit met de garantie van een telefoon, maar na één jaar hoeft de producent je volgens mij niet verplicht een nieuw toestel te geven om wat voor reden dan ook maar. Als je je telefoon buiten de garantieperiode om in het water laat vallen of wat dan ook maar heeft het er niks mee te maken of een product deugdelijk is of niet, maar is zo'n moment nou precies waarvoor een verzekering is afgesloten.

Die Hard,Willis

• 4005 berichten
  • 1360 stemmen

In het water laten vallen komt door eigen toedoen en een telefoon kan niet tegen water, ik bedoel dat hij in een keer stopt met werken zonder een directe oorzaak. Daar heb je geen verzekering voor nodig, als je hem in het water laat vallen buiten garantie is het natuurlijk wel handig.

Arkadi.

• 797 berichten
  • 870 stemmen

Daar heb ik ook de verzekering voor afgesloten. Ik verwacht wel dat hij het gewoon blijft doen. Maar zo'n touchscreen is toch gevoelig en heb 2 kleine kids rondlopen die regelmatig de telefoons van papa en mama een leuk speledingetje vinden en er mee aan de haal gaan.

Die Hard,Willis

• 4005 berichten
  • 1360 stemmen

Ik zou het in ieder geval eerst navragen bij bv. een consumentenbond of een verzekering wel nodig is.

Leland Palmer

• 23785 berichten
  • 4895 stemmen

Die Hard,Willis schreef:

In het water laten vallen komt door eigen toedoen en een telefoon kan niet tegen water, ik bedoel dat hij in een keer stopt met werken zonder een directe oorzaak.

Je zei dat je een verzekering voor een telefoon niet nodig vond, wat juist wel het geval kan zijn. Er is vast wel een verzekering waar waterschade onder de dekking valt, maar ik vraag me af of eigen gebrek gedekt is. In zo'n geval geeft de consument alsnog vaak een andere reden van beschadiging op. Als de telefoon in één keer stopt met werken heeft de producent volgens mij nog geen verplichte functie na de garantieperiode.

Arkadi.

• 797 berichten
  • 870 stemmen

Wat ik me dan nu wel afvraag is of je de verzekering tussentijds kan stoppen?

Leland Palmer

• 23785 berichten
  • 4895 stemmen

Die Hard,Willis schreef:

Ik zou het in ieder geval eerst navragen bij bv. een consumentenbond of een verzekering wel nodig is.

Iemand die een beetje nadenkt over de omgeving waar die zich in bevindt etc. kan dat het beste voor zichzelf bepalen.

klute89

• 3649 berichten
  • 0 stemmen

Ook maar weer een nieuw mobiel gekocht. Mijn oude is gister in de plomp beland.

Ik heb nu een Nokia 1630. Een goed dingetje.

grayfoxz

• 46 berichten
  • 46 stemmen

sinds 2 maanden een IPhone, zeer tevreden mee. Niet zoveel problemen als "de menigte" aangeeft.

U-96

• 11875 berichten
  • 2066 stemmen

gotti schreef:

En laat nu ook sinds vandaag of gisteren de N96 beschikbaar zijn...

Tja, je kan in deze markt ook nooit lange tijd bij zijn natuurlijk.

grayfoxz

• 46 berichten
  • 46 stemmen

U-96 schreef:

(quote)

Tja, je kan in deze markt ook nooit lange tijd bij zijn natuurlijk.

true, true...

V

• 8369 berichten
  • 3365 stemmen

Deze heb ik nu al een half jaar. Prima telefoon, lekker degelijk en ligt goed in de hand. Niet zo'n fragiel onding iig.

(afbeelding)

Leland Palmer

• 23785 berichten
  • 4895 stemmen

(afbeelding)

(afbeelding)

missl

• 3866 berichten
  • 5797 stemmen

Ik heb deze. Niet echt een moderne, al wil ik altijd wel heel graag het nieuwste van het nieuwste hebben, maar ik weet nooit hoe het werkt dus ik houd het maar bij telefoons die ik wel snap.

(afbeelding)

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Vanaf morgen:

(afbeelding)

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb nog gewoon een Ericsson K750i. Al 3.5 jaar trouwe dienst!

dvd-me

• 329 berichten
  • 418 stemmen

Samsung D900i, net sinds 5 december.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

(afbeelding)

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Heb net een nieuwe gehaald

(afbeelding)

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

heeft iemand ervaring met bluetooth en internet op telefoon.

want wil graag beltonen op mijn telefoon, heb alleen nokia tune en andere saaie dingen

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

606 schreef:

heeft iemand ervaring met bluetooth en internet op telefoon.

Met bluetooth wel, internet niet.

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Kevin13 schreef:

(quote)

Met bluetooth wel, internet niet.

oke staat los van internet

en heb jij toevallig 1 super ringtone te sturen

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

dat gaat niet hoor. je kunt alleen doorsturen op korte afstand.

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

oke haha

Ja is net nieuw merk je wel had nog nooit bluetooth van ye voren

Mooi toestel he 109 euro.

En ook simlock vrij

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3280 stemmen

Ik heb twee jaar met een tweedehands Motorola V3 gedaan. Hoewel het ding het nog perfect doet is de batterij veel te snel leeg dus was het weer tijd voor een nieuwe telefoon. Net als V en Naomi Watts heb ik nu de Nokia 6500 Slide en eindelijk eens een abonnement. Dat pre paid gedoe ging me uiteindelijk toch de keel uithangen.

The Last

• 7169 berichten
  • 0 stemmen

Prepaid is old skool.

Heb trouwens nog steeds mijn vertrouwde Nokia 6230i, al bijna 3 jaar. Maar aan alles komt (helaas) een einde en zo ook aan mijn Nokia'tje in april.

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

The Last schreef:

Prepaid is old skool.

Nee hoor niet als je weinig beld.

gotti

• 14075 berichten
  • 5886 stemmen

Abonnementen kosten tegenwoordig geen drol meer. Als ik nu nog pre-paid zou bellen zou ik het tienvoudige kwijt zijn van nu...

i-phone (gehact)

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.