• 15.787 nieuwsartikelen
  • 178.147 films
  • 12.220 series
  • 33.993 seizoenen
  • 647.240 acteurs
  • 199.052 gebruikers
  • 9.373.990 stemmen

Met welke mobiel loop jij op zak?

zoeken in:

gondwana

• 1212 berichten
  • 1464 stemmen

gewone oude nokia, geen idee welk model, ben niet zo veeleisend, zolang het maar gebruiksvriendelijk is. Minpunten: weinig contact- en bericht-geheugen + na 1 jaar is batterij fucked...

kos

• 46693 berichten
  • 8850 stemmen

(afbeelding)

vanaf volgende week. Erg relaxed dingetje.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Ik heb mij net een reserve gekocht voor 30 euro. Zo goed als nieuw. Werkt perfect. Nokia 6610i

(afbeelding)

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2242 stemmen

Mijn nieuwe telefoon: Sony Ericsson K850i (Luminous Green)

(afbeelding)

kos

• 46693 berichten
  • 8850 stemmen

In De Site > Algemeen > Het grote opmerkingen / feedback topic:

Jordy schreef:

maar ik vind met mijn telefoon internetten bijna net zo fijn als op m'n desktop PC

He, jij had toch zo'n IPhone of niet? Hoeveel Mhz en intern geheugen zit daarop?

Kan dat niet echt vinden.

Knisper

• 13038 berichten
  • 1278 stemmen

Ik vind telefoons gewoon om mee te bellen. Gek gedoe.

kos

• 46693 berichten
  • 8850 stemmen

Knisper schreef:

Gek gedoe.

.Ga effe een keutje leggen en neem je dagelijkse jenevertje of zo. .

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

de iPhone heb je in 8 of 16 GB

volgende week worden waarschijnlijk de nieuwe iPhones aangekondigd, dan zullen ze wel naar 16/32 GB gaan.

(mooie tweedehands iPhone kopen? )

dragje

• 5098 berichten
  • 0 stemmen

Klopt, daar zit ik al een tijdje op te wachten. Eindelijk een smart-phone die aan 'mijn' eisen voldoet.

En de nieuwe i-phones zullen nu in Europa ook 3G capabel zijn in plaats van de veel tragere 'edge' systeem. Ik kom tevens steeds vaker de optie tegen een trailer bijvoorbeeld te downloaden voor de i-phone/i-pod.

Maar vooral de nieuwe 'push' functionaliteit vind ik wel een behoorlijke verbetering, die gaat naar verwachting met de nieuwe i-mac account die geheel zal worden aangepast werken...

Op http://www.macrumors.com kun je op de hoogte blijven van de ontwikkelingen.

Leland Palmer

• 23785 berichten
  • 4896 stemmen

Jordy schreef:

(mooie tweedehands iPhone kopen? )

Graag.

kos

• 46693 berichten
  • 8850 stemmen

Maar dan heb je het over opslagcapaciteit neem ik aan. Ik bedoelde meer werkgeheugen.

p.s. 3G heb ik al, lijkt me wel essentieel....

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

kos schreef:

Ik bedoelde meer werkgeheugen

hmn okee sorry dan heb ik geen idee, waarom is dat interessant? gewoon voldoende om alles vloeiend te kunnen draaien blijkbaar

kos

• 46693 berichten
  • 8850 stemmen

Omdat ik het idee heb dat dat nogal belangrijk is als je het hebt over 'mobiel werk ik net zo fijn als op m'n PC'

En mijne vind ik toch net wat te weinig namelijk..

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Het enige belangrijke is toch of het goed draait? Niet de getalletjes?

had het overigens over de browser he, er is natuurlijk zat wat ik liever op m'n grote Mac doe

kos

• 46693 berichten
  • 8850 stemmen

Jordy schreef:

Het enige belangrijke is toch of het goed draait? Niet de getalletjes?

Jordy zit niet de fucking n00b tegen me uit te hangen. .

Je weet ook wel dat 'of het goed draait' nogal afhankelijk is van specs of niet?

lol.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ja maar daar hoef ik me toch niet druk over te maken?? ik koop gewoon een apparaat, en het werkt vloeiend, klaar. Wat kan mij het als consument nou schelen hoeveel megaflups en gigablaps dat ding intern draait?

Apple spul werkt vaak vloeiend op hardware waar Windows niet op vooruit te branden is, dus dat kun je toch niet vergelijken.

dragje

• 5098 berichten
  • 0 stemmen

Nou mij wel, zeker als het een wereld van verschil betreft.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

moet me wel inhouden om niet in Apple Fanboy modus over te schakelen

kos

• 46693 berichten
  • 8850 stemmen

Jordy schreef:

Ja maar daar hoef ik me toch niet druk over te maken?? ik koop gewoon een apparaat, en het werkt vloeiend, klaar. Wat kan mij het als consument nou schelen hoeveel megaflups en gigablaps dat ding intern draait?

Snap ik, maar voor anderen zoals ik in dit geval kan het wel handig zijn, vandaar de vraag.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ik zou er gewoon een keer mee gaan spelen als dat ding straks te koop is hier, en dan kijken of je het lekker vindt lopen allemaal en of je het extra gebruikersgemak het geld waard vindt, denk dus dat technische specs gewoon niet te vergelijken zijn met die van Windows telefoons

dragje

• 5098 berichten
  • 0 stemmen

Waarom wil je dat ding dan verkopen überhaupt? Of was dat een grap?

Voorts heeft fanboy er niks mee te maken, ja ik werk op apple computers als vormgever, al jaren. Maar ook mijn bedrijfje loop erop en alleen is prima en met goede ervaring op elkaar afgestemd. Vandaar dat ik graag uitkijk naar dat nieuwe model.

Fanboy?

Ik was de eerste, niet hier, die de i-phone juist met de grond gelijk heb afgebrand op diverse forums, te duur, te traag en gewoon (zeker vergeleken met Europese modellen mobiele telefoons) een uitermate slechte mobiel.

Nu komt Apple pas met een mobiel die wel voldoet aan de standaarden en de wens van de consument.

Ik vind Apple een prima merk, alleen heb ik een hoop op en aanmerkingen op hun beleid. Gelukkig zien zij zelf nu ook in dat het gewoon niet werkt en bieden ze zeer waarschijnlijk straks de nieuwe mobiel aan voor alle providers, dus niet 1 zoals eerst het geval was hetgeen geen betoog behoeft hoe stompzinnig dat besluit destijds betrof.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

dragje schreef:

Waarom wil je dat ding dan verkopen überhaupt?

omdat er een nieuwe aan komt

Ik vind het persoonlijk een fantastisch apparaat, ook het telefoongedeelte, alleen zou het ontbreken van 3G op het oude model voor veel mensen een groot gemis zijn geweest, dus goed dat ze dat nu recht gaan zetten.

dragje

• 5098 berichten
  • 0 stemmen

klopt, en niet te vergeten gprs functionaliteit. Het zal niet lang meer duren voordat het standaard wordt dat je op je mobieltje letterlijk een adres in Barcelona intikt en vanuit Amsterdam daar naartoe kunt lopen.....

Heb je natuurlijk wel goeie sandalen nodig.

kos

• 46693 berichten
  • 8850 stemmen

Ik heb ook HSDPA, ook vrij fijn voor een goede verbinding. Dan is die 3G ook weer een beetje achterhaald.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

HSDPA is onderdeel van 3G

zelf ga ik van Wifi point naar Wifi point op een gemiddelde dag, maar kan begrijpen dat anderen een snelle mobiele verbinding wel belangrijk vinden

kos

• 46693 berichten
  • 8850 stemmen

Idd, heb geen zin om onderweg telkens zo'n vreselijk AC restaurant binnen te stappen. .

Dacht trouwens dat HSDPA los stond van 3G aangezien het een opvolging is.

dragje

• 5098 berichten
  • 0 stemmen

hij komt er dan eindelijk aan, de nieuwe 3G i-phone, ik koop 'm zodra die uitkomt, eindelijk een mobiel dat mij direct brengt tot aan iemand zijn of haar voordeur en al mijn administratie 1 op 1 synchroniseert met mijn mobiel...

aunuscus

• 591 berichten
  • 115 stemmen

In Film > Nieuws > wegwerpgsm,s:

hey mijn vader heeft onlangs iets gezien op het nieuws van gsm,s die als ze leeg zijn je ze gewoon moet weg gooien.ze zijn gemaakt van een soort dun mineraal.ze kosten 15euro.je kunt er mee bellen en smsen.ontvangen kun je niet.en ze zijn zo dun als creditcard.dit is geen grap

gotti

• 14075 berichten
  • 5886 stemmen

Lijkt me wel nogal een dure grap.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

mijn eerste bericht vanaf mijn nieuw iPhone.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.