- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Met welke mobiel loop jij op zak?
Met welke mobiel loop jij op zak?
nietdatdus
-
- 222 berichten
- 843 stemmen

maar krijg binnenkort een nieuwe.
even orienteren welkeik ga nemen.
het moet wel mn beste maatje worden voor 2 jaar lol
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
Ik heb m'n Nokia 6230i een week geleden omgeruild voor een Samsung D900i

Goodfella_90
-
- 10407 berichten
- 2596 stemmen
@ mikoz & gotti
Las ook dat hij zeer gevoelig is, maar dat dat je, eenmaal gewend, niet in de weg staat.
hinie
-
- 1336 berichten
- 0 stemmen
Ook de Samsung u 600. Maakt ook scherpe foto's
by_the_way
-
- 3792 berichten
- 504 stemmen
Yep. Niet aan te raden.
Valt reuze mee.
gotti
-
- 14075 berichten
- 5886 stemmen
Valt reuze mee.
Heb heel vaak gehad, tijdens het bellen, dat ik met mijn kaak langs één van de touchscreenknoppen (leuk scrabblewoord trouwens) streek en zo mijn verbinding verbroken werd. En ik kan nu niet zeggen dat ik een David Coulthard-achtige kaaklijn heb. Verder overgens een prima telefoontje hoor.
Quentin
-
- 10202 berichten
- 8552 stemmen
Mijn vriendin heeft die u600 ook maar die knoppen zijn inderaad verschrikkelijk, vooral qua gevoeligheid.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2069 stemmen
Mijn vriendin heeft 'm ook. Ik vind het toch wel erg meevallen hoor.
Max en Joep
-
- 1815 berichten
- 0 stemmen
ik heb ee nof ander oudere Samsung die sinds gisteren avond echt definitief de geest gegeven lijkt te hebben.
ik hou ze nooit heel veel langer dan enkele maanden heel vrees ik....
ondingen zijn het.
het is dat mijn vriendin graag wil dat ik er eentje heb, anders zou ik er geen hebben.
Goodfella_90
-
- 10407 berichten
- 2596 stemmen
Heb hem inmiddels overigens in gebruik, maar dat touchscreen bevalt me uitermate goed, om eerlijk te zijn.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Brillenkoker met MovieMeter sticker. 
BlueVelvet
-
- 1316 berichten
- 785 stemmen
Brillenkoker met MovieMeter sticker. 
hinie
-
- 1336 berichten
- 0 stemmen
Ik ook. Heb het nog niet meegemaakt.
Heb het al een paar keer meegemaakt als ik een foto wilde knippen. Is dan erg gevoelig!
Grindhouse
-
- 828 berichten
- 1686 stemmen
Heb hem inmiddels overigens in gebruik, maar dat touchscreen bevalt me uitermate goed, om eerlijk te zijn.
Wat is er dan beter aan een touchscreen dan normale knopjes?
Goodfella_90
-
- 10407 berichten
- 2596 stemmen
Wat is er dan beter aan een touchscreen dan normale knopjes?
Scheelt ongeveer 1,5 mm aan indrukken. Bij 100 sms'jes per maand van gemiddeld 100 tekens, per knop gemiddeld 2,5 maal drukken...dan scheelt dat op een paar meter na toch een halve kilometer indrukken per jaar! Kan net het verschil betekenen tussen wél of géén sms-duim. En dan heb ik het nog niet eens over de energiebesparing.
Edit: Realiseert zich na het schrijven van dit bericht dat het toetsenbord géén touchscreen is.. vooruit, het is gewoon even goed dan. 
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
beste speeltje wat ik tot nu toe heb gehad. Geweldig geluid voor mp3's!

Sony Ericson W910i
Doom
-
- 8214 berichten
- 1540 stemmen
HTC Touch

Ik heb deze telefoon denk ik nu zo'n 2 maand en ik ben er nog altijd erg blij mee. 
Pacino88
-
- 608 berichten
- 1480 stemmen
Mijn eerste telefoon was een nokia 3310 en heb ik ruim 3,5 jaar gehad. Werkte altijd super goed en vaak laten vallen. No problems. Maar eind vorig jaar toch een nieuwe gekocht, de samsung G 600. Abonnement voor 2 jaar, eerste jaar halve prijs+ een bol.com 40 euro waardebon!
Even wennen met al die nieuwe gadgets van tegenwoordig: mp3, 5 megapixel camera, video's. Maar veel meer plezier ermee uiteraard, maar dit soort dingen kan je niet zo vaak laten vallen, lijkt het op.