menu

Overig / Algemeen / Naar welke feesten ga je!!

zoeken in:
neo (crew)
Ramon K schreef:
Meestal begin ik in een bar en eindig ik in een discotheek of op een feestje. Ik verkies ook de kleinschalige feestjes.

Je bedoelt je begint in een bar, eindigt ergens waar je later geen idee meer van hebt en wordt wakker in de tuin van de buren?

Ben zelf naar Pinkpop geweest, en zouden eigenlijk naar Lowlands gaan nog dit jaar.. Maar ik denk niet dat ik het haal met het geld.. In Oktober gaan we namelijk ook nog naar Spanje, en kost allemaal een hoop geld..

Pinkpop was mijn eerste festival, en was gewoon dik bevallen! lekker 3 dagen stinken in je tentje.. Haha.

Naja, verder welleens naar de disco, niet zo vaak hoor... Thuis / buiten bevalt me (gek genoeg?) ook heel prima vaak..

E V
Zaterdag ga ik naar Festival Mundial, echt super veel zin in!

Vrijwel alleen Techno feestjes. En een leuke kroeg is ook prima.

Afgelopen nacht naar de 'De nacht van Appingedam'. Was weer geweldig!

Regionale discotheken in Twente
Dauwpop is ook altijd geweldig.

Ik ga altijd naar het smartlappencafé hier op de hoek. Lekker mee blèren met Dries Roelvink en Willie Batenburg. Binnenkort gaan we met de kantklosclub naar Andre Rieu in het kader van de muzikale verbreding.

Herman! Zo kennen we je niet, wat een openbaring.

Wil je niet eens mee? Er is binnenkort een karaoke-avond met Koos Alberts-liedjes. Echt leuk!

"Hooofd, schouders wiel en frame, wiel en frame"

herman78 schreef:
Wil je niet eens mee? Er is binnenkort een karaoke-avond met Koos Alberts-liedjes. Echt leuk!

Ga jij dan maar liever met mij mee naar Lowlands, dat is pas feest. Ik heb mijn kaartje al binnen in ieder geval.

Lowlands was de bedoeling, geen geld voor...

Rockit Open Air gaat mijn volgende worden.

Alexander Kowalski
Bart Skils
Billy Nasty
Cristian Varela
Derrick May

AHWA
Ik ga misschien naar Lowlands. Ben al op Rockin' Park geweest.

verjaardagsfeesten

kijkert
Oerol, al weer 5 jaar in successie.

...6,5 jaar later...

Uitgebreide feestjes zoals Defqon, Lowlands, Pukkelpop, Sensation, etc. ga ik nooit heen. Ik vind het maar niks; honderden/duizenden mensen die helemaal los gaan, dure kaartjes, superdruk waar iedereen elkaar maar omduwt... Vreselijk.

Andere soorten feestjes, zoals verjaardagen, eens in de zoveel tijd naar een club (maar 2x ofzo gedaan) of trouwerijen en feestdagen-feestjes (erg populaire en uitgebreid gevierd in mijn cultuur) zijn wel feesten wat ik niet erg vind om nette kleding of een pakkie voor aan te trekken.

Zometeen op weg naar dat dorpje van Kos; Nijmegen voor de Vierdaagsefeesten aldaar. Nog nooit geweest, dus ik ben zeer benieuwd. Zodra ze maandag beginnen met wandelen zorg ik dat ik weer weg ben.

Ze beginnen dinsdag pas met wandelen.

De vierdaagsefeesten zijn echt een aanrader. Vooral De Affaire is leuk. Alleen jammer dat de weersverwachtingen niet erg goed zijn. Ik sla dit jaar over trouwens. Heb niet veel tijd. Bovendien gaan zwangerschap en concerten niet echt goed samen.

Ik ben niet echt van het ''echte feesten'' met bijvoorbeeld luide muziek . Geef mij lekker een gezellig tentfeest met gezellige muziek (ook al is die muziek soms afschuwelijk) . Zo ben ik eens naar een Rowwen Heze-avond in Born geweest , een feestje van Sam Gooris op de camping , Limburgse avond en nog meer van dit soort dingen.

Graspop was weer fantastisch, maar één zo'n evenement per jaar is zat! Vaak toch gewoon een concertje of gewoon in een rustig rockcafé een biertje drinken.

ik hou o.a. van festivals en concerten maar ook af en toe van knallhart knalhard ... zoals vanavond

Gast
geplaatst: vandaag om 06:11 uur

geplaatst: vandaag om 06:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.