- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Naar welke feesten ga je!!
Naar welke feesten ga je!!
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2242 stemmen
Zijn er hier ook mensen die afgelopen weekend Mysteryland hebben bezocht.
Misschien niet echt toepasselijk voor moviemeter maar ik ben gewoon nieuwsgierig.
Ik heb namelijk zo'n idee dat mensen die bijvoorbeeld gek zijn van films zich sneller zullen vertoeven in de bioscoop of een filmavond houden met vrienden dan bijvoorbeeld grote feesten bezoeken.
Het is niet negatief bedoeld, ik ben bijvoorbeeld een echte filmliefhebber maar ook zeker in de stemming voor grootschalige feesten.
pjotr
-
- 2672 berichten
- 2781 stemmen
Nou, ik was er niet want ik zat op Lowlands...:)
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2242 stemmen
ja dat kon natuurlijk ook 
hoe was het daar?
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3279 stemmen
Misschien iets meer voor deze site, ThaMovieVoter.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2242 stemmen
Hey das een goede!
Helemaal niet aan gedacht.
Begin mijn topic wel ff daar 
kate
-
- 23 berichten
- 72 stemmen
Zelf ben ik ook een dans-feest-beest. Heerlijk de grote festivals:
Ik ben dit jaar ook op Mysteryland geweest...
en ook
sens white
dancevalley
FFWD dance parade (gratis, danste op vrachtwagen)
heerlijk, dansen is het lekkerste wat er is ...
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2242 stemmen
ik dacht al dat ik de enige was.. 
GFM
-
- 1116 berichten
- 1536 stemmen
Mysteryland was dit jaar helemaal geweldig!!! Ik heb dit jaar (net als vorig jaar) weer vooral op de Q-Dance berg staan hoppen!!
Ik kan ierdereen die van hardstyle/techno houdt trouwens aanraden naar I Love Techno in Belgie te gaan, ik kan dit jaar zelf niet, maar de afgelopen 3 edities waren de beste feesten ooit!!
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2242 stemmen
Mysteryland was dit jaar helemaal geweldig!!! Ik heb dit jaar (net als vorig jaar) weer vooral op de Q-Dance berg staan hoppen!!
Ik kan ierdereen die van hardstyle/techno houdt trouwens aanraden naar I Love Techno in Belgie te gaan, ik kan dit jaar zelf niet, maar de afgelopen 3 edities waren de beste feesten ooit!!
Q-dance was samen met Tiesto het beste van Mysteryland die dag.
Ook ik was op de heilige berg aanwezig 
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
Een klein vraagje aan de mensen hier. Wanneer julie geen films kijken op welke feesten, partijen, uitgaansgelegenheden zijn julie dan te vinden...
Ik zelf ben een die hard feestganger... vanavond Mindcontroller!! Hier wordt dan Early Hardcore en Old School gedraaid tevens mijn favoriete muziekstyle...
Goodfella_90
-
- 10407 berichten
- 2595 stemmen
naar Normaal in de tent in Siddeburen!
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
In de eerste kroeg die ik tegenkom. Later op de avond volgt natuurlijk de tweede. Ik onthou de namen meestal niet, maar het is een ideale manier om af te spreken.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
In de bluesbar hier in de buurt. Drie maal per week heerlijke optredens en altijd gezellig.
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
Pff was weer een top avond en weer erg druk bezig geweest vanavond... weer drie leuke feesten gehad:
XXXtra Hardness · The ultimate hardmix
Atlantic DJ Bernd's Birthday Party
Pandemonium · The darker and rougher side of early hardcore
Haha ik zie dat men druk bezig is geweest dit weekend 
salvatore
-
- 1937 berichten
- 3236 stemmen
ik woon op loopafstand van Bob's saloon Uitgeest dus ben daar weleens te vinden. Verder de gewone kroegen/disco in uitgeest en in castricum
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Ik houd persoonlijk meer van bar's , lekker met vrienden praten en zuipen. Natuurlijk is een disco zo af en toe ook leuk alhoewel ik dan liever naar grote feesten ga.
Zoals defqon , Sensation etc.
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12834 stemmen
Ik verkies kleinschalige technofeestjes. Gezelliger qua sfeer en aankleding dan die grote bedoeningen. Ook minder gezeul tussen zalen.
Ik mijd alle soorten bars, tavernes en cafés. Als ik met iemand wil babbelen doe ik dat liever bij iemand thuis.
Goodfella_90
-
- 10407 berichten
- 2595 stemmen
Ik heb het totaal niet op disco's. Doe mij maar een avondje in de kroeg met wat vrienden.
Lekker dom lullen met elkaar. 
riepiet
-
- 21 berichten
- 27 stemmen
Niet de popcornbar in de bioscoop?
Jullie stellen me teleur... 
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Meestal begin ik in een bar en eindig ik in een discotheek of op een feestje. Ik verkies ook de kleinschalige feestjes.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Als er maar bier is vind ik alles best.
Jorick
-
- 8776 berichten
- 2335 stemmen
Als er maar bier is vind ik alles best.
Jij bent zeker nooit de BOB! 
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Hij is altijd de BERT (Bezopen En Rijdt Toch)
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3279 stemmen
De meeste mensen zijn maar 1 keer de BERT in hun leven. Uitgaan is in kleine gelegenheden altijd leuker want in discotheken draaien ze hoofdzakelijk kutmuziek.
V
-
- 8369 berichten
- 3362 stemmen
Ik ben zaterdag aanstaande te vinden op Fields of Rock, waar onder meer het almachtige Slayer acte de présence geeft en tevens Black Sabbath met ultieme vaatdoek Ozzy optreedt. Enig MM-member daar te vinden??
t_v_b
-
- 296 berichten
- 734 stemmen
Naar mijn eindexamenfeest als ik donderdag geslaagd ben voor de havo 
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
Dnb, techno, hardcore of idm feestjes in obscure achterafpandjes tot iets grotere uitgaansgelegenheden. Cafeetje is ook leuk, terrasje in de zomer.. verder mijd ik standaard discotheekavonden, wannabe-hippe clubs en tegenwoordig ook de grotere feesten.