menu

Overig / Algemeen / De meest sympathieke bekende Nederlanders

zoeken in:
kos schreef:
Wat mij betreft zo'n beetje de enige van de nieuwe generatie tv-volk die voldoende niveau heeft om naar te kijken/luisteren.
Ik vind het wel een zeur.. onze Griekse standbeeld, geheel een (1) met lichaam en ziel, totaal zen, Ying/Yang plus alles onder controle, en dat dan altijd moeten uitdragen..

Ook tijdens discussies waarin hij altijd de gemoedstoestand van zijn gesprekspartners gaat analyseren zoals laatst bij P&W. Die hulpverlener bij die brand was kwaad. Laat hem! Maar Arie moet daar dan weer ingaan op die emotie en veroordelen natuurlijk. Want dat hoort er bij.

Boomsma is een k*t

speranza
Ajax&Litmanen1 schreef:
Wanneer doet Arie zijn eigen coming out bekend maken?

Bij DWDD trouwens altijd wel een leuke tafelgast.
Hij is natuurlijk absoluut geen homo.

Kai
mikey schreef:

Ook tijdens discussies waarin hij altijd de gemoedstoestand van zijn gesprekspartners gaat analyseren zoals laatst bij P&W. Die hulpverlener bij die brand was kwaad. Laat hem! Maar Arie moet daar dan weer ingaan op die emotie en veroordelen natuurlijk. Want dat hoort er bij.

Boomsma is een k*t

Vond juist dat Boomsma dat erg netjes deed, de verontwaardiging van verkeersregelaar Cokkie was volledig terecht, maar zijn manier van praten was meer iets voor de borreltafel.

mikey schreef:
(quote)
Ik vind het wel een zeur.. onze Griekse standbeeld, geheel een (1) met lichaam en ziel, totaal zen, Ying/Yang plus alles onder controle, en dat dan altijd moeten uitdragen..

Boomsma is een k*t

Ben jij niet gewoon jaloers op ons aller Arie?

speranza
Het is een onvoorstelbaar mooie man met een prachtig lichaam.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

http://burgertjes.punt.nl/upload/Catherine5.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Sowieso pluspunten door zijn rol als jury in Popstars, maar na het zien van 'Wie is de Mol' is deze man echt ontzettend gestegen wat leukheid en sympathie betreft.

Waar heb je het over, Eline?

Over Marc Marie, duh.

Moesten wij dat gokken ofzo? Ik dacht dat je het over Arie Boomsma had, maar die zat niet bij Popstart of Wie is de Mol.

Je ziet toch op de foto wie het is?

Welke foto?

Ik zie ook geen foto...

http://oi55.tinypic.com/10hmwya.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Vreemd. Ik zie echt nog steeds geen foto. Ja, nu wel in de quote van Eline. Maar dan had ik 'm nog niet herkend met pruik op...

melvddonk
Hmm. Ik zie geen foto. Wel in je prtsc, maar niet bij je eerdere post.

Kai schreef:
Vond juist dat Boomsma dat erg netjes deed, de verontwaardiging van verkeersregelaar Cokkie was volledig terecht, maar zijn manier van praten was meer iets voor de borreltafel.
Ja moet je geen man uitnodigen zonder media training. En Boomsma mag daar begrip voor hebben. Dan hoeft hij niet zijn momentje halen door zo'n man onderuit te halen als een soort van Zenmaster.

Maar ook vandaag bij de wereld draait door, hoezo is hij nou weer de Nederlander van de Poezie? Laat hem in de sportschool houden en daar ben ik ook helemaal niet jaloers op.

Hm, raar.

Nicolage Rico schreef:
Vreemd. Ik zie echt nog steeds geen foto. Ja, nu wel in de quote van Eline. Maar dan had ik 'm nog niet herkend met pruik op...

Ja, zeg, wat moet het voor hem een verademing zijn om niet meer elke dag die platgeslagen cavia op z'n kop te hoeven leggen...!

speranza

Yvon Jaspers

speranza
Die schiet naar mijn mening te veel door. Ik twijfel aan de oprechtheid. Eén van de vele redenen waarom ik 'Boer zoekt vrouw' al enkele jaren links laat liggen.

Naar dat programma kijk ik zelf ook niet eigenlijk.
Lijkt mij ook een opgave om altijd weer met frisse moed zo'n programma te presenteren.
Maar ik vond haar daarvóór al leuk overkomen, en uit interviews maak ik ook op dat ze wel aardig is.
Maar het blijft altijd een relatieve beoordeling natuurlijk.

Hm... Ik heb ook zo mijn twijfels over Yvon. Heb ook altijd het idee dat het niet allemaal even oprecht is. Misschien dat ik daarom indertijd ook meteen het voorgevoel had dat ze de mol was.

speranza
Hans Dorrestijn. Die man heeft humor en zelfspot. Heerlijk!

http://www.literatuurlatenight.nl/wp-content/uploads/2010/12/hanna-bervoets-e1293562283979-210x130.jpg

Hanna Bervoets.
Lees al ginnegappend haar wekelijkse column in Volkskrant Magazine.

Ik zag Bettine Vriesekoop weer eens (bij Boeken) en die vrouw heeft alles; een sympathiek voorkomen, een topsportmentaliteit, een overdosis intelligentie en welbespraaktheid, en ze blijft ook op haar 49e (!) nog altijd naturel aantrekkelijk.

Sorry, maar bij aantrekkelijkheid denk ik niet meteen aan Bettine Vriesekoop. Vind haar op z'n zachts gezegd onaantrekkelijk.

Valt me mee dat ze niet uit Friesland komt. Maar het zal wel aan haar naam "Vriese" liggen dan.

Ze heeft nb in de Playboy gestaan

Ennuh dit topic heet 'bekende Nederlanders' en ik zie Friesland als afzonderlijk (superieur) land

Je plaatst alleen maar V(f)riezen hier.

http://woldhek.nl/images/drawings/694-bettine-vriesekoop.jpg?1194504046

Nou op 1 staat bij mij natuurlijk nog altijd Jan Mulder, mijn persoonlijke held en Groninger. Dus ik kijk heus wel eens over de grens

Verder weinig sympathieks bij de BN'ers, een top 10 qua onsympathiek was een stuk makkelijker.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:10 uur

geplaatst: vandaag om 17:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.