menu

Overig / Algemeen / De meest sympathieke bekende Nederlanders

zoeken in:
FisherKing
Redlop schreef:

Dick Passchier
Judith Bosch was het speerpunt. Zelfs quizen samen gepresenteerd.

Maar alleen, zonder dat mens, is het idd heel agreeable.

Frank Rijkaard

Rene van de Gijp. Kun je altijd mee (om) lachen als hij in iemands programma zit.

FisherKing schreef:

Judith Bosch was het speerpunt.

Uiteraard mogen we die ook niet vergeten.

Verder nog Ad Visser en Loekie Knol.

Diesel
Paul Verhoeven!

Joost Prinsen!

Tommeh schreef:

Joost Prinsen!

Zonder meer! En Harmen Siezen

Willekeurige volgorde:

Harry van Raay
Prem Radhakishun
Lousewies van der Laan (D66, een van de dronken gasten tijdens de Amerikaanse presidentsverkiezingen bij Barend en van Dorp)
André Rouvoet (Christen Unie)
Dirk Kuijt
Zeljko Petrovic (toch wel een halve Nederlander geworden )
Frank Rijkaard
En 'de Marrokaan uit Venray' die veelvuldig in het programma van Prem komt en tevens vaak debatteert in het programma Het Lagerhuis (weet iemand zijn naam).
Broertjes Anker & Anker (de advocaten)
Theo Maassen

Pim Fortuyn: je bedoelde het goed, maar niemand die je begreep. Pim was charismatisch, oprecht en direct. Oprotten met de Wildersjes en de Ayaantjes die je willen vervangen.

Femke Halsema: Femke irriteert mij soms met haar extreem anti-Amerikaanse en tot op zekere hoogte populistische uitspraken. Groenlinks is dan ook iets te intellectueel voor de politiek. Vooralsnog vind ik haar een behoorlijk mooie, charismatische verschijning. Pittige tante!

Fatma KoserKaya (D66): met de nadruk die zij legt op zorg en onderwijs heeft zij geweldige opvattingen over het belang van de sociaal-economische ontwikkeling van de onderlaag van Nederland. Jammer dat er niet naar geluisterd wordt.

Bert Bakker (D66): wat een lieve man toch ook hè!

Thom de Graaf: arme Thom. Ik hoop dat de huidige rechtse coalitie met de grond gelijk wordt gemaakt!

Robert Jensen: hilarisch.

Paul Witteman: hij heeft een bepaalde (serieuze) uitstraling waar ik helemaal bij wegsmelt.

Verder: Geert Mak, Ed van Thijn, Marcel van Dam, Midas Dekkers, Ronny Naftaniël, Dinand Woesthoff etc etc etc.

kappeuter (crew)
chiquita schreef:

Robert Jensen

Haha, Jensen is fantastisch! Ik moet altijd lachen om hem. Hij heeft gewoon een leuke houding en uitstraling.

kappeuter (crew)
Ik ken 'm enkel van de tv, en daar vind ik 'm erg dom en 'kijk mij eens grappig doen'. Eigenlijk een zeer slappe kopie van de Letterman show.
Ik denk dat hij op de radio beter is.

Moet ook vaak om 'm lachen, maar zijn sterkte is nou niet bepaald dat 'ie zo sympathiek is vind ik

Bert van Marwijk mag Dirk Kuyt vergezellen.

Dustyfan
chiquita schreef:

Pim Fortuyn: je bedoelde het goed, maar niemand die je begreep. Pim was charismatisch, oprecht en direct. Oprotten met de Wildersjes en de Ayaantjes die je willen vervangen.

Een van de ziekste figuren die NL ooit gekend heeft, imo...

Pim _o_

Net als op de rest van de site geldt ook hier: geen politieke discussies op MovieMeter.nl. Dus laten we het hier maar bij houden.

Hans Kraay junior

us_raider
Co Adriaanse...:D

Zijn we ironisch?

us_raider
nee, maar ik had zulke reacties wel verwacht daarom de smiley. Of die reactie van jouw moet vanwege de smiley geweest zijn...

De meest sympathieke en goedlachse bekende Nederlander is Ilse de Lange.

Verder, onder het mom van 'met wie zou je het liefst een pilsje gaan drinken', komen daar uit de bus:

- Gerard Joling
- Frans Bauer
- Gordon

Lijkt me gezellig.

Captain Pervert schreef:

- Gerard Joling
- Frans Bauer
- Gordon

Jij liever dan ik.

us_raider
Ik liever ook niet, je weet denk ik wel waarom...:P

Oh nee Gerard Joling en Gordon.... Ik keek gisteren naar het shownieuws en daar stonden ze weer samen met Reneetje Froger. Ditmaal werd er een DVD van Gordon gepresenteerd waarop hij prachtige nummers als 'When I'm 64' vakkundig verkracht. En natuurlijk waren de grappen over de dikke buik van Gordon weer niet van de lucht. Ik word echt zo moe van dat soort mensen. Hoe kan je die nu sympathiek vinden?

Maargoed, mijn sympathieke BN-ers lijstje:

Vrouwen:
1. Yvon Jaspers
2. Floortje Dessing
3. Daphne Bunskoek
4. Bridget Maasland
5. Birgit Schuurman

Mannen:
1. Wilfred Genee
2. Henk Spaan
3. Rolf Wouters(waar is die man? Ik wil hem terug op het scherm!)
4. Youri Mulder
5. Paul Verhoeven

En dan wil ik even opmerken dat ze misschien niet allemaal even sympathiek zijn, maar dat ik ze gewoon heel erg graag mag.

gemaster schreef:

4. Bridget Maasland
5. Birgit Schuurman

Ik weet niet zeer of ze sympathiek zijn, als ze op tv zijn wordt ik altijd afgeleid.

Het is wel sympathiek van ze dat ze 'iets' hebben waardoor je afgeleid kan worden...

Precies, ze hebben 'iets'. Zoals ik al zei, of ze sympathiek zijn weet ik niet, maar ik vind het gewoon boeiende persoonlijkheden. Sowieso, wat moet je met sympathieke mensen? Die zijn vaak juist erg saai.

Hmm, vind Bridget nou niet echt sympathiek overkomen. Je top 3 is trouwens wel zeer goed.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:38 uur

geplaatst: vandaag om 23:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.