- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- R.I.P.
R.I.P.
soom
-
- 24921 berichten
- 2753 stemmen
Ledger was helemaal niet drugsverslaafd ofzo, alleen een erg vervelende samenloop van omstandigheden die zijn dood hebben veroorzaakt.
ace leader
-
- 3343 berichten
- 0 stemmen
eerst brad renfro en dan een week later heath ledger
heath heeft zeker geen zelfmoord gepleegd wegens zijn houding maar we komen het over een week te weten wat de oorzaak precies is.
xSarah
-
- 476 berichten
- 820 stemmen
Ik surfte enkele dagen geleden naar deredactie.be. Ik schrok toen ik het nieuwsbericht zag staan dat Heath Ledger was overleden. Echt verschrikkelijk!
rest in peace
btw ik denk ook niet dat hij zelfmoord pleegde
Dutchfan
-
- 1576 berichten
- 754 stemmen
Christian brando,de zoon van acteur Marlon Brando en de actrice Anna Kashfi,is op 49jarige leeftijd plotseling aan een longontsteking overleden.
Hij overleed in het Hollywood Presbyterian Medical Center in Los Angeles.

Christain had een korte filmcarriere onder de naam:Gary Brown.
Hij was echter veel meer bekend geraakt,toen hij in 1990.de vriend van zijn zus om het leven bracht.
Ook werd hij verdacht van de moord op Bonnie Lee Bakley,de echtgenote van acteur Robert Blake.
Bonnie en Christian hadden een affaire,die eindigde met de moord op Bonnie.
Stephan
-
- 7894 berichten
- 1388 stemmen
Christian brando,de zoon van acteur Marlon Brando [...] werd hij verdacht van de moord op Bonnie Lee Bakley,de echtgenote van acteur Robert Blake.
Bonnie en Christian hadden een affaire,die eindigde met de moord op Bonnie.
In 1999 werd Bonnie zwanger en vertelde beide 'lovers' (Brando en Blake - beter bekend als Baretta) dat ze de vader waren. Na DNA tests bleek dat Blake de vader was en hij trouwde met haar. Toch bleven ze gescheiden wonen
Na een dineetje in een Italiaans restaurant werd ze in hun auto neergeschoten, terwijl Blake teruggelopen was om zijn pistool (!) op te halen die hij had laten liggen in het restaurant. Hij zou volgens eigen zeggen in het restaurant zijn geweest toen de moord plaatsvond. Niemand kan zich dat echter herinneren.
Blake stond uiteindelijk terecht voor de moord. Hij werd vrijgesproken door gebrek aan bewijs.
Only in America.
Dutchfan
-
- 1576 berichten
- 754 stemmen
De Amerikaanse acteur Christopher Allport is op 60 jarige leeftijd in de bergen van Californië verongelukt.
Het lichaam van de acteur werd vandaag gevonden ,hij was tijdens een ski-trip overvallen door een modderstroom,die hem mee sleurde.
Links naar rechts:Michael T. Weiss, Christopher Allport, en Leon Russom,
in de 1997 'Bazooka Jarod' episode of TV's "The Pretender.
Allport was vooral een TV-acteur en was te zien in vele series als:Cagney and Lacey,Knott's landing,St Elsewhere,Dynasty,Days of our lives,The Twilight zone,NYPD Blue,Murder she wrote,CSI: Miami" ,"ER",Felicity","Matlock." en vele anderen.
Dutchfan
-
- 1576 berichten
- 754 stemmen
'Christian Brando overleden'
LOS ANGELES - De oudste zoon van de beroemde Amerikaanse acteur Marlon Brando (1924-2004), Christian Brando, is in Los Angeles op 49-jarige leeftijd overleden.
Dit berichtten zaterdag de krant The New York Post en het blad People vanuit Califonië op gezag van naasten van de overledene.
Christian Brando werd op 11 januari in het ziekenhuis opgenomen en zou zijn bezweken aan de complicaties bij een longontsteking.
Brando leidde een over het algemeen treurig leven. Hij bekende in 1990 schuld aan de dood van de vriend van zijn halfzus Cheyenne, Dag Drollet, en zat daarvoor vijf jaar in de gevangenis. Cheyenne pleegde in 1995 op 25-jarige leeftijd zelfmoord. Ook speelde hij een duistere rol, in het proces rond de moord in 2001 op Bonny Lee Bakley, die was getrouwd met de acteur Robert Blake. Brando weigerde in de zaak te getuigen en zat daarvoor vast. In 2005 kreeg hij een voorwaardelijke straf wegens gedragingen tegenover zijn toenmalige echtgenote.
Poisonthewell
-
- 4939 berichten
- 13421 stemmen
Hij hoeft van mij niet in peace te resten, maar Suharto is dood.
JAKARTA, Indonesia (CNN) -- Former Indonesian dictator Suharto -- the "smiling general" who ruled his country with an iron fist for three decades -- died Sunday at a hospital in Jakarta, said his doctor. He was 86.
Good riddance, zeggen we dan.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Natalee Holloway
RIP
Ben benieuwd zondag
Dutchfan
-
- 1576 berichten
- 754 stemmen
Nou,op de Telegraaf website staat,dat Joran van der Sloot gewoon doorfeest...en dat zijn advocaat de stukken van de Vries heeft gezien en niet onder de indruk is.
cinema.
-
- 230 berichten
- 0 stemmen
Hij hoeft van mij niet in peace te resten, maar Suharto is dood.
JAKARTA, Indonesia (CNN) -- Former Indonesian dictator Suharto -- the "smiling general" who ruled his country with an iron fist for three decades -- died Sunday at a hospital in Jakarta, said his doctor. He was 86.
Good riddance, zeggen we dan.
Soeharto heeft anders wel mooie dingen gedaan voor Indonesië ...
Blue Velvet
-
- 22 berichten
- 10 stemmen
Wat is het toch de laatste tijd met Hollywood acteurs die dood aangetroffen worden in hun woning?
Deze mensen hebben een heel leven voor zich terwijl ze dit maar al te goed beseffen en toch gebruiken ze drugs in overvloed, wel, ze hebben het geld ervoor en ze voelen zich er goed door dus waarom niet? Cocaïne geeft je een enorme boost van zelfvertrouwen en dat is allemaal leuk en wel zolang je het binnen de perken houdt.
Dat hebben ze niet gedaan en dus zijn ze op jonge leeftijd dood.
Onlangs zag ik 'Apt Pupil' met Brad Renfro in de hoofdrol en ik dacht zo van; "waarom". Ik leef enorm mee bij de dood van mensen, het fascineert en ontroerd me tegelijkertijd, de dood. Het heeft een zekere schoonheid, de herdenking en het afscheid nemen en die achtergrondmuziek op de begraving die je bijblijft voor de rest van je leven. De geur van rozen en dat binnenste gevoel die je krijgt wanneer je naar die dode persoon kijkt in die kist. Dat gevoel is onbeschrijfelijk. Maar goed, ik dwaal af.
Wat vinden jullie van de tragische dood van deze twee talentvolle jonge acteurs?
tsjidde
-
- 2112 berichten
- 4040 stemmen
Wat is het toch de laatste tijd met Hollywood talenten die dood aangetroffen worden in hun woning?
Het is sowieso niet iets van de laatste tijd, hoor. Denk bijvoorbeeld alleen al aan Margaret Sullavan, Diana Barrymore, Carole Landis en natuurlijk Marilyn Monroe.
matthijs_013
-
- 3631 berichten
- 5752 stemmen
Wat is het toch de laatste tijd met Hollywood acteurs die dood aangetroffen worden in hun woning?
Deze mensen hebben een heel leven voor zich terwijl ze dit maar al te goed beseffen en toch gebruiken ze drugs in overvloed
Niet dat ik het zeker weet, maar volgens mij ken je ze niet. Je hebt geen idee hoe hun persoonlijjke leven er uit zag en wat er in hun om ging. Ik vind het nogal Amerikaans om een conclusie te trekken of ze er recht aan deden of niet, of dat ze overdreven of niet, of wat dan ook.
Fran
-
- 1953 berichten
- 1732 stemmen
Ik ben het met je eens hoor ....maar ehm .... trek jij nu niet een conclusie over amerikanen ?
Poisonthewell
-
- 4939 berichten
- 13421 stemmen
Soeharto heeft anders wel mooie dingen gedaan voor Indonesië ...
Tsja op economisch gebied wel natuurlijk. Maar economische vooruitgang kan niet ten koste van alles. En om maar even de voor de hand liggende (en misschien inderdaad misplaatste) vergelijking met Hitler te maken...
kos
-
- 46703 berichten
- 8862 stemmen
Idd, Pinochet was ook goed voor de economie.
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Men heeft de doodsoorzaak van Heath Ledger gevonden. Het was dus geen zelfmoord, hij was geen junk, maar een verkeerde combinatie van medicijnen werd hem fataal blijkbaar.
"We komen tot de conclusie dat de dood een ongeluk is, voortkomend uit het medicijnmisbruik", zeggen de onderzoekers.
Zo blijkt maar weer dat je niet te snel je conclusies moet trekken. De laatste pagina's van dit topic geven wel weer stof voor het "Je Grootste blunder(s)" topic.
zeus
-
- 1201 berichten
- 2891 stemmen
Zanger Benny Neyman overleden
Na een kort ziekbed is Benny Neyman op 56-jarige leeftijd overleden. Neyman brak in 1980 door met de single "Ik weet niet hoe". Een jaar later volgde de hit "Vrijgezel". Zijn grootste hit had hij in 1985 met "Waarom fluister ik je naam nog".
Neyman reisde in de jaren tachtig en negentig met theatertoernees door het land. In 1996 kreeg hij de Gouden Harp. De jury roemde hem om zijn natuurlijke charme, gevoeligheid en integriteit.
De geboren Maastrichtenaar bracht in 2004 een Limburgstalig album uit. Zijn laatste cd was "Onverwacht" uit 2006.
bron: NOS
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Hé, wat spijtig zeg. Heb nog leuke tijden beleefd op zijn 'Vrijgezel'. Veel te jong. 
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Men heeft de doodsoorzaak van Heath Ledger gevonden. Het was dus geen zelfmoord, hij was geen junk, maar een verkeerde combinatie van medicijnen werd hem fataal blijkbaar.
Dit maakt het des te pijnlijker, zo zinloos eigenlijk...
U-96
-
- 11875 berichten
- 2082 stemmen
Na een kort ziekbed is Benny Neyman op 56-jarige leeftijd overleden. Neyman brak in 1980 door met de single "Ik weet niet hoe". Een jaar later volgde de hit "Vrijgezel". Zijn grootste hit had hij in 1985 met "Waarom fluister ik je naam nog".
Neyman reisde in de jaren tachtig en negentig met theatertoernees door het land. In 1996 kreeg hij de Gouden Harp. De jury roemde hem om zijn natuurlijke charme, gevoeligheid en integriteit.
De geboren Maastrichtenaar bracht in 2004 een Limburgstalig album uit. Zijn laatste cd was "Onverwacht" uit 2006.
bron: NOS
Onverwacht.
moviemike
-
- 1309 berichten
- 5781 stemmen
Dit maakt het des te pijnlijker.
En des te dommer, als je zomaar verschillende medicijnen onder elkaar begint te slikken zonder te beseffen dat dat wel eens verkeerd kan aflopen!
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Zo blijkt maar weer dat je niet te snel je conclusies moet trekken. De laatste pagina's van dit topic geven wel weer stof voor het "Je Grootste blunder(s)" topic.
starbright boy (moderator films)
-
- 22416 berichten
- 5124 stemmen
En des te dommer, als je zomaar verschillende medicijnen onder elkaar begint te slikken zonder te beseffen dat dat wel eens verkeerd kan aflopen!
Dat is nogal een snelle conclusie. Hoe weet je dat het niet een fout van zijn artsen is? Of een onverwachte reactie van zijn lichaam? Miljoenen mensen slikken verschillende medicijnen en vertrouwen erop dat hun artsen wel aan de bel trekken bij verkeerde combinaties.
maxcomthrilla
-
- 15579 berichten
- 2849 stemmen
Je kunt beter gewoon geen medicijnen gebruiken, tenzij het natuurlijk echt niet anders kan, bv. als je er echt afhankelijk van bent. Medicijngebruik tegen angstaanvallen is niet het slimste wat je kunt doen lijkt me, hij zou er beter aan gedaan hebben om wat meer naar buiten te gaan, in de vorm van beweging.
Stephan
-
- 7894 berichten
- 1388 stemmen
hij zou er beter aan gedaan hebben om wat meer naar buiten te gaan, in de vorm van beweging.
Tenzij ze je dan natuurlijk allemaal aan je mouw trekken voor een handtekening. Welkom in de wereld van celebs.
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
@ maxcomthrilla: Uit alle berichten die je hier neerschrijft blijkt een neerbuigende houding ten opzichte van Ledgers dood. Is dat nu echt nodig?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.