• 15.900 nieuwsartikelen
  • 178.665 films
  • 12.255 series
  • 34.046 seizoenen
  • 648.430 acteurs
  • 199.187 gebruikers
  • 9.383.048 stemmen

R.I.P.

zoeken in:

Pieter Montana

• 6678 berichten
  • 2288 stemmen

Zijn rol in Brokeback Mountain was ronduit fantastisch.

RIP

Leland Palmer

• 23785 berichten
  • 4899 stemmen

Damn! Wat erg! Hier schrik ik ook van zeg!

Co Jackso

• 21924 berichten
  • 2791 stemmen

Ik ben zwaar geschokt. Heath Ledger leek toch alles voor de wind te hebben. Net een kind, en een paar mooie rollen in de toekomst. Het mocht blijkbaar niet zo zijn.

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

Wow, ik schrok enorm van dit nieuws. Niet te geloven, zeg

Goodfella1812

• 209 berichten
  • 2476 stemmen

Erg jammer van Heath Ledger... RIP.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Zonde. RIP.

Leland Palmer

• 23785 berichten
  • 4899 stemmen

Ik heb nog steeds kippenvel van het verschrikkelijke nieuws! Kijk destemeer uit naar Ledger's laatste rol.... R.I.P.

Allepinie

• 125 berichten
  • 317 stemmen

Eeuwig zonde.

The Last

• 7169 berichten
  • 0 stemmen

MAAR 28 jaar.. ongelooflijk..

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

Erg, maar dan ook erg spijtig. Heeft in BB laten zien dat hij meer dan een tienerster was.

lordsnoopy

• 2949 berichten
  • 2245 stemmen

Erg tragisch van Ledger, veel te vroeg

R.I.P.

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

Echt vreselijk nieuws! Die jongen had nog een prachtige carrière voor zich. Bij Brad Renfro kon je het slechte nieuws een beetje zien aankomen, gezien zijn reputatie. Maar bij Heath Ledger komt het als een donderslag bij heldere hemel.

Gelukkig kunnen we de komende maanden nog van hem genieten, eerst in I'm Not There en daarna in The Dark Knight. Eeuwig zonde dat hij nu al moest gaan.

RIP Heath.

Hilarious

• 1856 berichten
  • 2234 stemmen

Pff ik ben er niet goed van... Verschrikkelijk gewoonweg verschrikkelijk... Respect voor zo'n goed acteur! Zo erg!

Amsteldam

• 57 berichten
  • 75 stemmen

Co Jackso schreef:

Heath Ledger leek toch alles voor de wind te hebben.

Dat is toch bij alle acteurs zo. Big smile als ze in the picture zijn maar thuis misschien wel een depressieve junk. Kan er ook absoluut niet mee zitten. Huwelijk afblazen met de moeder van je dochter en aan de pillen zitten. Echt geen respect voor. Wel voor zijn werk natuurlijk. Heb genoten van zijn films.

606

• 23879 berichten
  • 12278 stemmen

weer een drugsdood (zelfmoord)

zielig voor zijn dochtertje.

kan er niet bij waarom...

soom

• 24921 berichten
  • 2753 stemmen

Ik snap het ook niet, en (ja ik ben een bemoeial ) snap ook niet echt waarom er op verschillende plaatsen topics geopend moeten worden voor het feit. Is het nu zo moeilijk om heel even te kijken of er niet al een soort topic bestaat, voor je een topic opent? Heel kleine moeite. R.I.P

606

• 23879 berichten
  • 12278 stemmen

soom schreef:

Ik snap het ook niet, en (ja ik ben een bemoeial ) snap ook niet echt waarom er op verschillende plaatsen topics geopend moeten worden voor het feit. Is het nu zo moeilijk om heel even te kijken of er niet al een soort topic bestaat, voor je een topic opent? Heel kleine moeite. R.I.P

ja je hebt gelijk maar rust denk aan je bloeddruk.

geronimo

• 1955 berichten
  • 0 stemmen

Jeetje, 'k was vanmorgen meteen wakker toen ik 't op 't nieuws hoorde!

Wat erg!

Spetie

• 38871 berichten
  • 8177 stemmen

R.I.P. Heath Ledger.

Een veelbelovend acteur, die veel en veels te jong stierf.

gotti

• 14075 berichten
  • 5893 stemmen

timbo_ schreef:

Als het echt een drugsdood is wat ik net op de radio hoorde kan ik er geen medelijden mee hebben. Wel met zijn familie natuurlijk.

Wat een stupide opmerking...

dennis1979

• 468 berichten
  • 453 stemmen

Voor alle filmliefhebbers een groot verlies. Hij speelde erg sterk in Brokeback Mountain, maar ik heb hem door zijn acteerwerk in Monster's Ball in m'n hart gesloten. Daarin vond ik hem op z'n best ook al had hij maar een bescheiden bijrol.

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Ik vond hem een flutacteur, maar toch schrik ik er wel van. Vooral omdat het zo totaal uit de lucht komt vallen. Van een acteur van 28 verwacht je immers niet dat hij van de een op de andere dag ineens dood is.

R.I.P.

sangha

• 605 berichten
  • 517 stemmen

Ik schrok er ook wel even van, pff iemand van 28..

Als het drugsgerelateerd is, zou dat wel erg ironisch zijn vanwege zijn rol in Candy..

Erg klote ook voor zijn vrouw & kind, het zal je maar gebeuren..

R.I.P.

Max en Joep

• 1815 berichten
  • 0 stemmen

het schijnt dat zijn rol in The Dark Knight hem ook niet veel goed deed.

Ik las dat de rol hem mentaal en fysiek nogal had uitgeput, dit zal wellicht bijgedragen hebben aan het hele gebeuren

valerio2003

• 575 berichten
  • 3900 stemmen

ik vind dit echt heeeeel erg,rust in vrede

Chainsaw

• 8845 berichten
  • 3576 stemmen

Hoorde het vanmorgen ineens op de radio, dat was even flink schrikken om te horen. Erg spijtig, zeker voor vrouw en kind.

dulcinea

• 923 berichten
  • 818 stemmen

Eén van m'n favoriete acteurs en vooral enorm veelbelovend, ik had gehoopt dat dit een misplaatste grap was maar het is een feit.

Vreselijk gewoon, van hem had ik zoiets nooit verwacht, dit is een groot verlies voor de filmwereld.

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16416 stemmen

The One Ring schreef:

Ik vond hem een flutacteur, maar toch schrik ik er wel van. Vooral omdat het zo totaal uit de lucht komt vallen. Van een acteur van 28 verwacht je immers niet dat hij van de een op de andere dag ineens dood is.

R.I.P.

Helemaal eens. Gelukkig ook iemand die hem ook geen geweldig acteur vond, net als ik. Maar vooral vervelend voor de mensen om hem heen. Komt op mij een over als een tijdelijke (te) grote inzinking zonder opzet of zo. Maar goed wat weet ik ervan.

RIP Heath.

Onderhond

• 87601 berichten
  • 12862 stemmen

Zal hem ook niet missen. Verder inderdaad vooral jammer voor de mensen rondom hem, ophef vind ik een beetje overdreven.

Leland Palmer

• 23785 berichten
  • 4899 stemmen

Onderhond schreef:

Zal hem ook niet missen. Verder inderdaad vooral jammer voor de mensen rondom hem, ophef vind ik een beetje overdreven.

Valt mee, wat mij betreft. Voor zo'n bekende acteur die dood gaat op zijn leeftijd is dat meer dan logisch denk ik toch?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.