• 15.754 nieuwsartikelen
  • 178.092 films
  • 12.212 series
  • 33.983 seizoenen
  • 647.093 acteurs
  • 199.015 gebruikers
  • 9.372.531 stemmen

R.I.P.

zoeken in:

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Oppassen-actrice Suze Broks overleden | Show | AD.nl

Actrice en balletdanseres Suze Broks is vrijdag op 74-jarige leeftijd overleden. Broks werd bekend van haar rollen in Baantjer en de series Oppassen en Vrouwenvleugel.

Met haar rol als Maartje van Doorn in de comedyserie Oppassen brak Broks in de jaren negentig door bij het grote publiek.

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

R.I.P Rene van Nie.

Zag laatst nog De Vijf van de Vierdaagse. Een heerlijk portret van het zorgeloze Nederland in de jaren '70.

W.V.

• 845 berichten
  • 476 stemmen

Redlop schreef:

R.I.P Rene van Nie.

Zag laatst nog De Vijf van de Vierdaagse. Een heerlijk portret van het zorgeloze Nederland in de jaren '70.

Zijn mooiste film vond ik doodzonde, was een bijzondere man.

Gang_Star

• 6837 berichten
  • 3401 stemmen

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Triest. Zo jong. Was zeker in zijn tijd bij FC Twente ontzettend sterk, een grote kracht achter hun titel. In Engeland heb ik hem niet meer gevolgd.

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

Sandra Reemer is op 66-jarige leeftijd overleden. De presentatrice en zangeres heeft de strijd tegen borstkanker verloren.

Veel te jong ook alweer.

R.I.P

Dutchfan

• 1576 berichten
  • 754 stemmen

Ook veel te jong overleden: Acteur BRANDON JAMES op 20 jarige leeftijd.

https://media.licdn.com/mpr/mpr/shrinknp_200_200/p/7/005/04d/302/2c9f1e4.jpg

Brandon James - IMDb

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Kon zeker niet omgaan met al de roem, waarom dan dit weer

HALVE TAMME. (moderator series)

• 13470 berichten
  • 1305 stemmen

movie acteurs

• 3086 berichten
  • 3244 stemmen

R.I.P. Adam West

Roger Thornhill

• 6012 berichten
  • 2446 stemmen

Ach! de rijen der ikonen worden verbroken : na één der James Bonds nu ook één der Batmans... en nog wel degene die mij in mijn jeugd zo aan de televisie (en de kauwgomplaatjes) gekluisterd hield. R.I.P. Adam West.

tattoobob

• 8198 berichten
  • 2563 stemmen

Veel jeugdherinneringen aan deze Batman........gelukkig hebben we de beelden nog.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Niet al te lang geleden voor het eerst de Batman film uit de 60's gezien. Was erg vermakelijke onzin. En ik zal West natuurlijk ook herinneren als Mayor West in Family Guy, schitterende, droge humor had hij. Ook die serie zal West erg gaan missen.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Mayor West Tranen gelachen.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

R.I.P. Adam West.

En zeggen dat hij de rol van James Bond in Diamonds Are Forever afwees, West was van mening dat Bond door een Britse acteur moest worden gespeeld.

judgepaddy

• 550 berichten
  • 2505 stemmen

Gezien mijn avatar moet ik hier natuurlijk wel R.I.P. zeggen.

Bij deze dus. R.I.P "Some Days, You Just Can't Get Rid of a Bomb" Adam West.

thunderball

• 5878 berichten
  • 1414 stemmen

Dat was schrikken toen ik het zaterdag vernam.

Adam West is voor mij nog altijd de enige echte Batman. Vond hem echt geniaal hoe hij tussen alle onzin en maffe figuren compleet serieus zijn vaak volledig idiote tekst uitsprak, met dat belerende stichtende toontje. Haha!

Een jaar geleden voor mijn verjaardag de Amerikaanse speciale blu ray box gekregen met alle aflevering van de Tv serie en die kijk ik nog regelmatig met een big smile!

R.I.P. Adam West.

MovieMind

• 6943 berichten
  • 0 stemmen

R.I.P. Adam West

Graaf Machine

• 9791 berichten
  • 1412 stemmen

Verrek zeg. Wel eens een paar van die Batman-afleveringen gezien. Nooit op de naam van de acteur gelet. Blijkt dus Adam West te zijn geweest. Jammer hoor, al die afleveringen die ik gezien heb vond ik het een geweldige Batman. RIP, beste kerel!

W.V.

• 845 berichten
  • 476 stemmen

Jeugd sentiment, de serie, ik kreeg zelfs voor mijn verjaardag een bat auto van dinky toys, het bijzondere was de vlam uit de uitlaat, die bewoog in en uit als de auto reed. Zie nog de knok scenes voor me met die cartoon geluiden als er een klap viel zoals wham en boenk. RIP Adam West je was een held van een generatie.

Daan258

• 3671 berichten
  • 2445 stemmen

Vandaag alweer een jaar geleden dat Anton Yelchin is overleden:(

HALVE TAMME. (moderator series)

• 13470 berichten
  • 1305 stemmen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.