• 15.764 nieuwsartikelen
  • 178.104 films
  • 12.215 series
  • 33.986 seizoenen
  • 647.155 acteurs
  • 199.026 gebruikers
  • 9.373.131 stemmen

R.I.P.

zoeken in:

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

John Milton

• 24222 berichten
  • 13387 stemmen

Het zat eraan te komen wellicht, maar middenin een volle trein vloog alsnog mijn hand met een ademtocht naar mijn mond, toen ik dit nieuws las.

Opgegroeid met zijn Bondfilms. Ik schrok er alsnog van. James Bond kan toch niet dood? Ik wil niet weten wat voor knauw ik krijg als Sean er opeens niet meer is... jeugdhelden

Gang_Star

• 6837 berichten
  • 3401 stemmen

Was ik gisteren met stomheid verslagen om de dood van motor coureur Nicky Hayden, zie ik tot mijn verbazing nu het bericht van Roger Moore

Ajax&Filmfreak

• 3362 berichten
  • 3729 stemmen

Voor mij was Roger Moore de enige echte Bond.

R.I.P Roger.

thunderball

• 5879 berichten
  • 1414 stemmen

Mijn absolute filmheld Roger Moore.

Ik hoopte zo dat hij de negentig zou halen...

Fantastisch als Ivanhoe, The Saint, Lord Brett Sinclair en James Bond.

Bedankt, Sir Roger, voor alle fun die je mij gaf met je films en TV series.

RIP Sir Roger!

Dievegge

• 3172 berichten
  • 8194 stemmen

Is hij de eerste Bond die sterft? The Spy Who Loved Me blijft mijn favoriet. Verder was hij ook leuk in de tv-series The Saint en The Persuaders. De typische gentleman-actieheld met zin voor humor.

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Dievegge schreef:

Is hij de eerste Bond die sterft?

Hangt er vanaf wie je in het criterium steekt. David Niven en Barry Nelson zijn al wel gestorven, maar Sean Connery, George Lazenby, Timothy Dalton, Pierce Brosnan en Daniel Craig leven nog.

Baggerman

• 10839 berichten
  • 8280 stemmen

In memoriam Roger Moore.

Naast Bond voor mij als jongetje een idool als: Ì-van-hóóóóóe!!!! Ì-van-hóóóóóe!!!!

Heel wat riddertje gespeeld met hem als inspiratiebron.

Pieter Montana

• 6678 berichten
  • 2286 stemmen

Live and Let Die was voor mij een openbaring, voor de eerste keer hield ik echt van een film. Het complete plaatje van de onvergetelijke titelsong, de fantastische stunt met de krokodillen, de locaties die even exotisch waren als de dames en uiteraard voor de eerste keer de onverstoorbare charme van de heer Roger Moore. Filmmagie openbaarde zich, en de rest van de Moore-Bondfilms verslond ik.

Roger, bedankt voor alles. Nobody did it better!

Graag nog even mijn favoriet Roger Moore-fragment, dat nog maar eens bewijst dat Moore minstens even koelbloedig en meedogenloos als Craig of Connery kon zijn.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Met Ivanhoe een echt jeugdidool. En de intro nog in het Nederlands.

Smallprint84

• 219 berichten
  • 1740 stemmen

Metalfist schreef:

(quote)
Hangt er vanaf wie je in het criterium steekt. David Niven en Barry Nelson zijn al wel gestorven, maar Sean Connery, George Lazenby, Timothy Dalton, Pierce Brosnan en Daniel Craig leven nog.
.

Inderdaad Metalfist , Moore is dus de 1e die is overleden vd officiële EON-producties.

stephan-0115

• 1358 berichten
  • 2203 stemmen

R.I.P. Roger Moore.

W.V.

• 845 berichten
  • 476 stemmen

Als kind was ik verslingerd aan de serie Ivanhoe, later in de 70-er jaren de Persuaders en dan zijn Bond vertolkingen, mijn favoriete Moore-Bond film is The spy who loved me.

RIP Sir James.

Maarten0402

• 802 berichten
  • 533 stemmen

R.I.P. Roger Moore. Mooie tijden met zijn Bondfilms. Vermaken nog altijd goed (ook al waren niet alle films met hem even goed, vermakelijk zijn ze wel voor mij). The Man With The Golden Gun, The Spy Who Loved Me, For Your Eyes Only en Octopussy zijn mijn favouriten met Roger Moore.

En The Saint. Al heb ik daar nooit veel van gezien. Een paar afleveringen.

Dutchfan

• 1576 berichten
  • 754 stemmen

Acteur JARED MARTIN die in de TV-serie "Dallas"een aantal seizoenen "Dusty Farlow" de minnaar van Sue Ellen speelde is op 75 jarige leeftijd aan alvleesklier-kanker overleden.

http://cdn3.thr.com/sites/default/files/imagecache/landscape_928x523/2017/05/tbddall_ec078_h_-_h_2017.jpg

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/eb/39/02/eb3902a26cb8930a0a7404a99b712937.jpg

Jared Martin - Wikipedia - nl.wikipedia.org

Jared Martin - IMDb

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

RIP Roger Moore. Een mooie vertolker van James Bond. Niet mijn favoriet, daarvoor vond ik zijn Bondfilms wat te flauw qua humor worden, maar ik keek ze graag en The Spy Who Loved Me is wel 1 van de beste Bondfilms die is gemaakt. Moore leek me ook een hele sympathieke man, jammer dat de 6 die Bond hebben gespeeld (die andere lui tel ik niet mee) niet langer compleet zijn.

Fillumon

• 2240 berichten
  • 0 stemmen

Beetje laat, maar inhoudelijk heb ik precies dezelfde menig als mijn buurman hierboven.

RIP Roger Moore...

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Gregg Allman, Southern Rock Pioneer, Dead at 69 - Rolling Stone - rollingstone.com

Lord, I was born a ramblin' man

Tryin' to make a livin' and doin' the best I can

And when it's time for leavin'

I hope you'll understand

That I was born a ramblin' man

Brix

• 19677 berichten
  • 5114 stemmen

In Memoriam Gregg Allman

Gelukkig wel veel ouder geworden dan zijn muzikaal zelfs nog begaafdere broer Duane, die de 25 nauwelijks haalde.

W.V.

• 845 berichten
  • 476 stemmen

Allman brothers, stopten een paar jaar geleden, maar hun muziek wordt nog regelmatig op rockzenders gedraaid, Brix, kwam Duane niet om het leven bij een motor ongeval?

Rest in peace Greg

Graaf Machine

• 9791 berichten
  • 1412 stemmen

Tjezes, ik lees het net. John Wijdenbosch, zijn vrouw en kind. Wat vreselijk. Ben even stil.

mikey

• 28986 berichten
  • 5138 stemmen

vreselijk

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Ken hem niet maar naar het is echt zo tragisch en verdrietig

Poeha

• 184 berichten
  • 217 stemmen

Tragisch nieuws, zeg!

Te water geraakt. Dan hoop je maar dat ze op slag dood waren. Verdrinkingsdood lijkt me een van de ergste doodsoorzaken.

arno74

• 8700 berichten
  • 3342 stemmen

Echt tragisch zoiets. R.I.P.

Brix

• 19677 berichten
  • 5114 stemmen

W.V. schreef:

Allman brothers, stopten een paar jaar geleden, maar hun muziek wordt nog regelmatig op rockzenders gedraaid, Brix, kwam Duane niet om het leven bij een motor ongeval?

Rest in peace Greg

Ja, dat is juist.

Fillumon

• 2240 berichten
  • 0 stemmen

Allman Bros. ....steengoede Southern Rock

R.I.P. boys...

W.V.

• 845 berichten
  • 476 stemmen

Brix schreef:

(quote)

Ja, dat is juist.

Thanks

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.