Overig / Algemeen / Puzzelsites
zoeken in:
0
geplaatst: 7 mei 2004, 18:44 uur
weggever voor vraag 9: de naam is eigenlijk het hele woord maar er komt nog wat achter...
0
geplaatst: 7 mei 2004, 18:53 uur
Nou noem mij maar stom, maar ik wordt helemaal gek van vraag 9. Ik zie het echt niet!!
0
geplaatst: 7 mei 2004, 19:35 uur
Ja, waarom denk je anders dat we nog steeds bezig zijn met die rotsite.
Ben trouwens nog bij vraag 10.
0
geplaatst: 7 mei 2004, 19:51 uur
0
geplaatst: 7 mei 2004, 20:07 uur
Ja dat ben ik al een tijdje aan het doen maar het wil niet echt lukken :s
0
geplaatst: 7 mei 2004, 20:17 uur
Ik heb het gevonden met Google, probeer op de juiste manier te zoeken met de juiste zoekopdracht. Soms moet je wat weglaten en soms moet je wat toevoegen om in het goede spoor te komen.
Daarnaast, die P L staat er niet voor niets.
Immers, normaal gesproken zou er X en Y staan.
Daarnaast, die P L staat er niet voor niets.
Immers, normaal gesproken zou er X en Y staan.
0
geplaatst: 7 mei 2004, 20:18 uur
Die tips las ik ook op dat isisforum, maar dan kom ik er nog niet uit.
0
geplaatst: 7 mei 2004, 20:25 uur
Je kunt natuurlijk ook gewoon wat getallen invoeren(volluit geschreven),maar dan weet je niet wat de logica is 

0
geplaatst: 7 mei 2004, 20:39 uur
ben maar als een idioot getallen gaan intikken en warempel! hij zat er nog tussen ook 

0
geplaatst: 7 mei 2004, 20:56 uur
Nee, maar had ook even geen zin meer om na te denken over dat stomme kleine dingetje achter de naam van vraag 9 waar ik toch, hoe simpel het blijkbaar ook is, niet op kom 

0
geplaatst: 7 mei 2004, 21:00 uur
eeflien schreef:
Nee, maar had ook even geen zin meer om na te denken over dat stomme kleine dingetje achter de naam van vraag 9 waar ik toch, hoe simpel het blijkbaar ook is, niet op kom

Hier een hint: Als je iets niet zeker weet, wat zet je er dan achter? Ik heb hem nu praktisch weggegeven.

0
geplaatst: 7 mei 2004, 21:03 uur
eeflien schreef:

Ik zou maar stoppen als ik jou was. Ik ben namelijk al een paar vragen verder en het spel wordt gewoon steeds dommer.
Ikzelf ben namelijk ook gestopt.
0
geplaatst: 8 mei 2004, 23:40 uur
Ben toch maar weer begonnen en zit nu bij vraag 15.
Tot nu toe heb ik deze fouten gevonden:
* beldde --> -d
* direkt --> k = c
* impressario --> -s
* gedachtengang --> -n
*verduidellijken --> -l
* bileteraaltje --> e = a ?
* Mei --> M = m
* bevestigt --> t = d
Toch klopt het nog niet helemaal, heeft iemand een tip?
Tot nu toe heb ik deze fouten gevonden:
* beldde --> -d
* direkt --> k = c
* impressario --> -s
* gedachtengang --> -n
*verduidellijken --> -l
* bileteraaltje --> e = a ?
* Mei --> M = m
* bevestigt --> t = d
Toch klopt het nog niet helemaal, heeft iemand een tip?
0
geplaatst: 8 mei 2004, 23:44 uur
Je bent aan het wegstrepen en evt. aan het vervangen ? Als er bijvoorbeeld in de code 2x een l voorkomt, moet je die ook 2x wegstrepen als er een l als foute letter inzit. Dacht ik tenminste... Maar ik kan het me niet meer goed herinneren. Die vragen zijn zo wazig dat je ze snel vergeet
.

* denotes required fields.