- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Favoriete radiozender / programma's
Favoriete radiozender / programma's
Gizzmann
-
- 5617 berichten
- 2839 stemmen
De beste radiozender voor muziek vind ik absoluut Kink FM. Damn, wat een goede smaak hebben al die gasten!
stan
-
- 4649 berichten
- 1288 stemmen
beste zenders: Radia 538 en Slam FM
Favoriete programma is de immitaties van Edwin Evers
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
In Overigen > Algemeen > Jullie favoriete Radio zender:
Ik wil graag weten naar welke radio zender jullie luisteren en welke dan jullie favoriete zender is.
die van mij is Radio 538.
groeten 606 
maxcomthrilla
-
- 15578 berichten
- 2842 stemmen
Slam FM
Alleen jammer dat ze om de 3/4 uur grotendeels dezelfde muziek herhalen.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Radio 538 vind ik alleen smorgens leuk met Evers, de hele dag is irritant omdat je elk nummer dan 3x voorbij hoort komen. Slam Fm daarom maar mijn favoriet.
kos
-
- 46685 berichten
- 8843 stemmen
's ochtends Edwin Evers
Daarna radio 2 even naar Daniel Dekker voor niks aan de hand-wakker wordt- muziek en uitgebreid weerbericht etc. tot uur of 1.
Daarna radio 1 nieuws tot ongeveer uur of 4.
Dan Ruud de Wild.nl
En regelmatig zappen bij nummers die echt TE irritant zijn
.
Dit is overigens alleen als ik in de auto zit, thuis luister ik geen radio.
neo
-
- 15435 berichten
- 10035 stemmen
Streaming Soundstracks, een internet radiozender die 24 uur filmmuziek draait! Al een tijd niet meer geluisterd, maar als ik er dan eentje moet kiezen is het deze.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
Ik luister veel internet radio via Winamp. Techno4Ever, Slam FM en Pulseradio draai ik veel.
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
edwin evers is erg leuk ja
en MIDDEN in de NACHT RIK is ook super leuk
kos
-
- 46685 berichten
- 8843 stemmen
Het leukste aan het programma van Edwin Evers is vooral dat je nog half slaperig zit te luisteren en gewoon de hele tijd zit te lachen om onzindingen omdat zij met z'n allen telkens zo hard zitten te lachen, erg aanstekelijk
.
Umberto Tan die de laatste tijd de vervanger is van Evers is toch heel wat minder btw.
Leno
-
- 5921 berichten
- 4399 stemmen
3FM, ook de enige zender waar niet constant dezelfde hippe muziek op komt en ruimte biedt aan leuke bands zoals The kooks, The Raconteurs en Johan.
Art
-
- 13507 berichten
- 3658 stemmen
Arrow Classic Rock
Zekers! 
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
3FM, ook de enige zender waar niet constant dezelfde hippe muziek op komt en ruimte biedt aan leuke bands zoals The kooks, The Raconteurs en Johan.
Inderdaad.
En KINK FM! 
Verder luister ik in de auto ook wel Arrow Classic Rock, City FM (in bepaalde delen van het land Rebecca FM genoemd) en ik blijf een zwak hebben voor Radio Veronica (al hebben ze wel dramatische dj's...).
En Radio 2 voor de Top 2000!
Dead01
-
- 1167 berichten
- 1975 stemmen
Streaming Soundstracks, een internet radiozender die 24 uur filmmuziek draait! Al een tijd niet meer geluisterd, maar als ik er dan eentje moet kiezen is het deze.
waar vind ik dat want luister nu ook wel eens graag naar film muziek.
Ik zelf luister naar studio brussel.
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3308 stemmen
Ik luister nu geregeld naar 100%NL een nieuwe radiozender die de plaats van RTL FM heeft ingenomen. Met zoals de naam als zegt veel Nederlandstalige muziek ik geloof zo'n 70 procent van alle muziek. Met veel Nederlandse Rap. De nummers mogen geloof ik ook niet ouder dan 10 jaar oud zijn.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2242 stemmen
Heb geen radio nodig om muziek te luisteren 
Maar ik vind Veronica wel een chille zender, en soms Slam FM voor het uitgaan. Radio 538 is teveel TMF. Een zender om naar te luisteren voor het slapen gaan is RTL FM.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2242 stemmen
Slam FM
Alleen jammer dat ze om de 3/4 uur grotendeels dezelfde muziek herhalen.
Wat zo tof is aan Slam FM is dat ze een playlist hebben, zodat je weet welke nummer ze draaien.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2242 stemmen
Dat is wel cool. Hou zelf ook erg veel van filmmuziek.
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3308 stemmen
Dat heeft Skyradio ook, alleen luister ik daar nooit naar.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
Ik luister ook wel eens naar Games FM of zo. Heb je nummers in de categorien Modern Console, Classic Console en PC. Alleen maar game muziek. Soms ook erg vet en nostalgie als je weer eens een NES nummer hoort 
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Studio Brussel rules! Helaas woon ik in NL...
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Radio 538 is snachts erg leuk tussen 12 en 3 met Rick van Veldhuizen in de Nacht.
Voor de rest Slam FM alhoewel ze er ook veel afgeschreven trance nummertjes draaien.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Terwijl ik op internet surf, luister ik de laatste tijd redelijk veel naar http://www.humorzender.be/. Het beste werk van de Vlaamse humoristen.
Wel enkel te ontvangen via internet... 
Spartaan1986
-
- 3612 berichten
- 2167 stemmen
Sky Radio voor de leukste en gevarieerde muziek en Radio 1 voor het nieuws en de sport
robin00787
-
- 322 berichten
- 750 stemmen
Luister niet echt veel radio, maar op mn werk zetten ze de hele dag 538 aan, die ik alleen met 'Evers staat op' wel kan waarderen maar verderop de dag krijg je spontane zelfmoordneigingen als je 'hip's dont lie' en 'Dani California' voor de zesde keer hoort.
Thuis luister ik dan soms Radio Veronica, Arrow Classic Rock of City FM.