- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Favoriete radiozender / programma's
Favoriete radiozender / programma's
kos
-
- 46685 berichten
- 8843 stemmen
Als ik een dagje in de auto zit 's ochtends Edwin Evers (blijft 100 keer leuker dan die kneus Beelen).
Daarna afwisselend eigen muziekjes en radio nieuws (hangt een beetje van de onderwerpen af). Soms radio 3, maar al die dj's hangen me echt de strot uit met hun domme humor, die Koen en Sander
. en nog erger, Stenders.
jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
Ik vind dat 3FM wel de meest proffesionele DJ's heeft. Zelf vind ik Frank Dane het leukst.
neo
-
- 15435 berichten
- 10035 stemmen
Alhoewel ik altijd trouw was aan radio 1, schakel ik ook steeds vaker over naar BNR. Ik hou erg van al dat nieuws en discussies, maar beiden kunnen het toch nog altijd niet laten om af en toe muziek te draaien. 'BNR, bespaart je de onzin''. Jaja....
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Heb nu ook vaker een of andere Duitse zender op, Fantasy Dance FM? Leuke remixes. 
Mr. Eddy
-
- 219 berichten
- 771 stemmen
Al jaren één zender voorgeprogrammeerd: Kink FM!
En dankzij de volgende tip
Kink FM en Kink ClassX!
sinds kort ook Kink ClassX!
Dank daarvoor!
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 berichten
- 5447 stemmen
Studio Brussel en in de late uurtjes soms wel eens Radio 1, dan wordt er minder gebabbeld.
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Radio M Utrecht, Veronica, Radio 10 Gold
In mindere mate vrijwel alle andere stations
3FM is eigenlijk belachelijk slecht, maar daar willen ze nog wel eens iets origineels draaien. Radio M lekker weinig reclame, 10 Gold heerlijk enthousiaste dj's, ook weinig reclame en lekkere muziek, maar wel elke dag zo ongeveer hetzelfde (hebben vrijwel alle zenders last van, ik dacht dat daar mensen fulltime bezig waren met playlisten...??)
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
... ff een schop....
Deze week Radio Caroline ('the former boat that still rocks').

Veel klassiekers, geen 'oeverloos gelul'. Ook wel nostalgie.
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Iedere ochtend Giel en iedere middag Koen en Sander op 3fm. Wat een slap gelul. Erg leuk.
soom
-
- 24919 berichten
- 2751 stemmen
Skyradio, geen bullshit gezeur van welke disc jockey dan ook, soms een beetje ABBA, wat Celine Dion, een beetje Anouk. Weliswaar elke dag hetzelfde, maar over het algemeen hoor ik dat liever dan mensen die zitten te roddelen etcetera.
Linn
-
- 3289 berichten
- 3798 stemmen
Studio Brussel! En dan vooral de programma's Mish Mash en Switch.
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Geen radio voor mij. De enige echte goede muziek komt uit onze CD-speler en met een CD'tje of 1000, heb je altijd wel goede muziek in huis. 
maxcomthrilla
-
- 15578 berichten
- 2842 stemmen
Ik luister liever muziek op de computer aangezien je dan zeker weet dat het goede muziek betreft. Verder wil ik wel eens Slam Fm of Radio 538 op zetten.
Reservoir Dogs
-
- 1393 berichten
- 819 stemmen
mnm en q-music
Kan je beter naar Radio Klara gaan luisteren.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 berichten
- 5447 stemmen
Studio Brussel !!! Al durf ik soms wel eens Radio 1op te zetten, al naar gelang het programma soms de rustige versie van StuBru.
misterwhite
-
- 4726 berichten
- 656 stemmen
Kan je beter naar Radio Klara gaan luisteren.
Klara ruellzzz 
Ik hou ook wel van de zender trendy fm (allemaal electro, house en techno muziek) dat is leuk als je in de auto zit op weg naar een feestje 
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Elke vrijdag rond de klok van 5 wordt op radio Veronica het weekend met veel toeters en bellen ingewijdt.
Iemand enig idee waar die bekende toeter vandaan komt?
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Reservoir Dogs
-
- 1393 berichten
- 819 stemmen
Een beetje zoals Topradio misschien?
JDSsmetje
-
- 6568 berichten
- 2312 stemmen
mnm en q-music
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Wel enkel te ontvangen via internet...
En nog een aanrader voor wie internetradio van over de gehele wereld wil op zijn pc, download dan de gratis RadioSure, zonder enige vorm van spam, pop-ups, of enige andere rotzooi. Echt een aanrader.
Brix
-
- 19675 berichten
- 5113 stemmen
BostonPete radio (USA, via stream)
Still got the Blues (Digit. zender)
Regionaal (voor het nieuws) L1