• 15.742 nieuwsartikelen
  • 177.914 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.886 acteurs
  • 198.963 gebruikers
  • 9.370.069 stemmen

Favoriete radiozender / programma's

zoeken in:

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3701 stemmen

Mijn favorieten radio programma is Radio Bergeijk dat is lachen zeg lalalaa.

Ik vind RUUD DE WILD ZIJN PROGRAMMA OOK ER LEUK.

DU.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

ik kan 's ochtends wel lachen om Jensen

's middags Ruud de Wild of Jeroen van Inkel

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Radio Bergeijk is leuk ja! Herhaling is 's nachts om 0:45. Perfecte radio voor het slapen gaan!!!

De Doofpot vrijdagnacht op radio 1 is ook erg leuk. Met Marcoen Hopstaken (zou ie echt zo heten ? )

NAchtdienst op zaterdagnacht was ook erg leuk, maar nu is Astrid de Jong (familie Jordy?) weg en da's heel jammer.

neo

• 15435 berichten
  • 10035 stemmen

Everts Staat Op op radio 538 vind ik altijd wel erg vermakelijk.vooral de vele persiflage op de gebroeders de boer,willibord,peter r. de vries,martin gaus en nog wel meer.

af en toe ook wel eens luister ik naar een radioprogramma van martin shimeck op radio 2 dacht ik.

aburefan

• 430 berichten
  • 952 stemmen

ja die persiflages zijn echt hilarisch gewoon.

Mirandak

• 110 berichten
  • 163 stemmen

Voor Stenders vroeg. Toen ik nog nachtdiensten draaide luisterde ik altijd naar Giel Beelen, ook die beruchte uitzending (toen hij zich door die dame liet verwennen).

Miranda

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3701 stemmen

Liet hij zich echt door een dame verwennen of was het als of.

Mirandak

• 110 berichten
  • 163 stemmen

Ik heb toen echt een dame gehoord, maarja hij kan natuurlijk zijn dat dit maar een opname was. We hebben toen wel lol gehad op het werk.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Nee, dat was 100 % echt. Hij was 's nachts echt gek want in het programma de Dope-Show heeft hij werkelijk alle drugs wel een keer uitgeprobeert. Bij één of andere trip is hij ca. 20 minuten weg geweest. De jongens van wie hij het spul kreeg, moesten maar op de studio passen, geweldig.

Mirandak

• 110 berichten
  • 163 stemmen

Ik weet nog dat hij na deze nacht ineens bij diverse radiosttions werdt uitgenodigd. Zelfs bij het Belgische radio Donna. De dopeshow was ook leuk. Ik meen me te herinneren dat hij drugs niet heeft uitgeprobeerd, ik weet niet meer welke dit was. De uitzending met de alcohol was ook wel leuk, hij was behoorlijk dronken als je het mij vraagt.

Miranda

Ralfke

• 764 berichten
  • 2075 stemmen

Nachtdienst is inderdaad erg goed, Doofpot ook en Radio Bergeijk is werkelijk om je te bescheuren. Jammer dat het maar een krap kwartiertje duurt. Verder luister ik vaak naar Met Het Oog Op Morgen.

Mirandak

• 110 berichten
  • 163 stemmen

Ik weet het weer. Hij heeft de uitzending over Heroine een keer overgeslagen. Dit vond Giel tovh te gevaarlijk.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3701 stemmen

Ik weet niet waar Mirandak woont maar als je in Amsterdam woont moet je naar AT5 kijken, naar het programma zwoele stad want daar komt vandaag Giel Beelen in, en natuurlijk voor andere liefhebbers.

akkkia

• 140 berichten
  • 0 stemmen

ik vond de zender wild fm wel goed klinken,

tot ze sinds kort ook ouwehoerende mannetjes (dj's)

hebben.

ik snap echt niet waarom iemand dat 's ochtends vrijwillig

wil aanhoren...

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

Mijn favoriete radioprogramma bestaat al jaren niet meer...maar toch: 'Ron Flon Flon met Jacques Plafond'.

Briljant hoe Wim T. Schippers zijn vlijmscherpe opmerkingsgave met quasi-kinderachtigheid wist te mixen. Rubrieken als "Wat aten zij?' en 'Wie gaan we nu weer eens bellen' behoren tot klassieke radio.

Waarom horen of zien we nooit meer iets van hem?

titan

• 1609 berichten
  • 4411 stemmen

Alles wat Rob Stenders presenteert. Al leest hij een uur het telefoonboek van Oss op, ik zal ernaar luisteren .

Ook leuk van de laatste 20 jaar:

- De avondspits

- Het weeshuis van de hits

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik luister tijdens de lunch graag naar Henk Westbroek, hilrische stem en wat kan die vent droog uit de hoek komen.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Redlop schreef:

Waarom horen of zien we nooit meer iets van hem?

Radio en TV bonzen, die tegenwoordig alleen maar kijkcijfergeil zijn, vinden hem niet verantwoord, dus krijgt ie geen baan meer, helaas.

Zelfs van dat wetenschapprogramma kon ie een gigantische puinzooi maken, uitermate briljant, maar niemand herkent het of zo, hoewel zijn gasten dat wel inzagen

Dustyfan

• 5607 berichten
  • 0 stemmen

titan schreef:

- Het weeshuis van de hits

Onvergetelijk....

Luister naar Morisson...

starbright boy (moderator films)

• 22396 berichten
  • 5066 stemmen

Ik heb later nog af en toe een ver weg gestopt programma van Van Bruggen gehoord waarin hij een bepaalde periode uit de geschiedenis behandelde met geluiden, muziek en tekst. Ronduit briljante en zeer creatieve radio. Maar zo weggestopt dat ik maar een paar afleveringen ken. Van Bruggen zat bij The Breakfast Club niet op zijn plek, maar is verder een ondergewaardeerde radiomaker.

Dustyfan

• 5607 berichten
  • 0 stemmen

Jij bedoelt volgens mij:

Theater van het sentiment

Een voorstelling in drie bedrijven waarin één dag uit de jaren '60, '70 of '80 weer geheel tot leven komt. Met de hoofdrolspelers, reportages, de mooiste muziek en herinneringen van de dag van toen..

Erg briljant inderdaad, hoewel ik er zelf erg lang niet meer naar geluisterd heb (vroeger dagelijks). Maar het bestaat nog steeds, elke doordeweekse dag van 20.00 uur tot 23.00 uur op Radio 2.

starbright boy (moderator films)

• 22396 berichten
  • 5066 stemmen

Nee, das ook best leuk, maar dat bedoel ik dus niet. Ik bedoel een heel ander programma, veel hoorspelachtiger en het kon gaan over bijvoorbeeld Jeanne D'arc. Nog veel aparter. Volgens mij te horen geweest op radio 5 en soms 's nachts op Radio 1/2

kos

• 46685 berichten
  • 8843 stemmen

Ik luister niet zoveel radio meer.

Vroeger de Soulshow (Ferry Maat) , Dance Traxx (Met Bond van Doorstarters) en nu soms nog 3voor12XL op Vrijdag (Met Kees de Koning, my ultimate hero )

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

(heel) vroeger had je het programma Vacuum midden in de nacht.

Dat was nog eens lachen (tegen het amateuristische aan maar super droog).

Zeker als ze discusies aangingen met het uitgaanspubliek die een borrel op hadden.

Alles kon gezegt worden. Zelfs de DJ schelden de mensen uit op radio.

Hannibal

• 9358 berichten
  • 3273 stemmen

Redlop schreef:

Mijn favoriete radioprogramma bestaat al jaren niet meer...maar toch: 'Ron Flon Flon met Jacques Plafond'.

Dat was ook mijn favoriete radioprogramma, ik heb er volgens mij geen minuut van gemist. Wilhemina Kuttje was ook geweldig _o_ ( met twee t's )

Gizzmann

• 5617 berichten
  • 2839 stemmen

Radio Bergeijk en Dik Voormekaar show. Dat laatste komt nu niet meer. Was echt ontzettend flauw en idioot en alles ging heel erg lang hetzelfde door, maar juist daarom geweldig. Ruud de Wild kan ook zeer grappig zijn, maar ik heb geen zin om naar Yorin of radio 538 te luisteren (weet niet waar hij nou op is) omdat ik die dan eerst moet zoeken en daar heb ik geen zin in.

Zowieso heb ik een soort van hekel aan Yorin FM. Allemaal DJ´s waarvan sommige gewoon van een andere zender weggepakt zijn en dat noemen ze dan ´eindelijk iets anders op de radio´

Purmerend

• 2775 berichten
  • 3308 stemmen

Ruud de Wild zit bij 538, ik dacht om een uur of 4 s'middags.

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

Hannibal schreef:

...Wilhemina Kuttje was ook geweldig _o_ ( met twee t's )

2 Thee? Komt eran.

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

Redlop schreef:

'Wie gaan we nu weer eens bellen' behoren tot klassieke radio.

De Post, De Post, Wat Brengt Vandaag de Post!....

Hannibal

• 9358 berichten
  • 3273 stemmen

2 Thee? Komt eran.

'Wie gaan we nu weer eens bellen'

béllen, béllen!

De Post, De Post, Wat Brengt Vandaag de Post!....

Wat een prachtige herinneringen, ik zou dat graag nog eens horen.....

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.