menu

Overig / Algemeen / Favoriete radiozender / programma's

zoeken in:
IcU schreef:
Iedere ochtend Giel en iedere middag Koen en Sander op 3fm. Wat een slap gelul. Erg leuk.

Ik ook luister trouwens alleen radio als ik met de auto ben.
Andere dj's hebben vaak overdreven gebulderlach en draai ik meteen weg

Meestal Switch ik een beetje tussen Q-Music en 538. Ik vind het altijd leuk om naar de ochtendshow van Ruud de Wild te luisteren. Die kerel zit echt alleen maar te ouwehoeren. Heerlijk om te luisteren .

Vind het wel leuk om 's ochtends naar Edwin Evers en 's avonds om naar Frank Dane te luisteren. !

lantana
op zondag radio 6 "weekend in radiocity"

RTL.radio via de satellite het oude vertouwde geluid van vroeger
en zaterdags radio 3fm

Don Dijk
Eigenlijk kan geen één radiozender of programma tippen aan mijn hoogwaardige smaak op muziekgebied.

606
Radio 8FM is ook een hele leuke zender met mix van allerlei soorten muziek.
En Brabants beste muziek zender.

IcU schreef:
Iedere ochtend Giel en iedere middag Koen en Sander op 3fm. Wat een slap gelul. Erg leuk.

Ik ook en Gerard Eckdom tussen 10 en 12 is ook best leuk.

lantana
-Radio 6: Shouting Boots

-en zaterdagmiddag als het uitkomt 1600 uur BBC Radio 3 "world routes" live festival optredens wereldmuziek.

kos
Heb verder niet zoveel met Radio 3, maar dit is wel briljant gedaan:

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=5MlradQjmVw

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

.

.

Hehe, wel een geinig einde.

606
Erg mooi gemaakt filmpje, en ook ik luister nooit 3FM.

Luister de laatste tijd wel eens naar de 538 Nachtclub. Begint 12 uur snachts tot 3 uur. Ik val altijd halverwege in slaap, maar het is wel geinig om naar te luisteren .

Gast
geplaatst: vandaag om 11:58 uur

geplaatst: vandaag om 11:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.