- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
Splinters
-
- 2634 berichten
- 1392 stemmen
Van gerwen is vandaag te pakken door chisnall.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Waar de fuck is van Gerwen mee bezig zeg.
Was de vorige pot al geen enorme waarschuwing voor hem?
j0enne
-
- 9618 berichten
- 3840 stemmen
Dit lijkt een gigantische afgang te gaan worden...
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Mocht graafmachine vanavond voor het eerst van Gerwen zien spelen, Michael is normaal best een goede speler hoor.
Splinters
-
- 2634 berichten
- 1392 stemmen
Off-day. Volgend jaar weer eens kans. Tenzij er straks hele gekke dingen gebeuren.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Een WK darts zonder van Gerwen bij de laatste vier komt niet vaak voor.
Price-Anderson dan als finale lijkt me.
j0enne
-
- 9618 berichten
- 3840 stemmen
Ongekend wat Chisnall hier aan 't doen is.
Van Gerwen die alleen maar enige kans heeft door missers van Chisnall, pijnlijk.
robertinho
-
- 1525 berichten
- 3026 stemmen
Een WK darts zonder van Gerwen bij de laatste vier komt niet vaak voor.
Price-Anderson dan als finale lijkt me.
Als Chizzy dit doorzet maakt ie ook een goede kans hoor. Alleen weet je het nooit zeker bij hem..
stephan-0115
-
- 1359 berichten
- 2304 stemmen
Het is dat Chisnall elke leg setdarts mist want elke set had 3-0 kunnen, misschien wel moeten, worden. Dan zou Van Gerwen alleen de eerste leg hebben gewonnen, daarin begon Chisnall met 3x 60 geloof ik. Chisnall is fenomenaal, een galavoorstelling net als tegen Van den Bergh. Hij kan in deze vorm echt het WK winnen. Wordt een geweldige pot tegen Gary! En een verrassende finalist sowieso!
Moet wel gezegd worden dat Van Gerwen een middelmatige speler is hoor. Als je zo speelt in een QF als het echt om de knikkers gaat ben je maar middelmatig.
Graaf Machine
-
- 10144 berichten
- 1533 stemmen
Mocht graafmachine vanavond voor het eerst van Gerwen zien spelen, Michael is normaal best een goede speler hoor.
Van Gerwen is al een jaar lang regelmatig aan het klooien, en hij heeft geluk dat Wright dit toernooi ook al onderuit is gegaan, anders was hij zijn eerste plek op de wereldranglijst ook nog kwijt na dit toernooi. Hoewel ik meen dat Price, als hij wereldkampioen wordt, nog voorbij Van Gerwen én Wright kan gaan (maar dat zou ik even moeten uitzoeken).
Zijn alle drie overigens eersterangs darters, geen tweederangs zoals Van Duijvenbode, die eerst maar eens een groot toernooi moet winnen. Zie ik voorlopig nog niet gebeuren.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
4-0 achterstand in een best off van 9 is best lastig.
Niets is onmogelijk in darten.
- De analisten van RTL -
Hier krijgen ze gewoon geld voor he.

The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Haha wat een pak smeer krijgt van Gerwen. Ongekend.
Voor iemand met zijn kwaliteiten zijn 3 wereldtitels in zijn loopbaan nog best mager. Ik had een hegemonie a la Taylor verwacht eigenlijk. Maar dat lukt hem niet.
stephan-0115
-
- 1359 berichten
- 2304 stemmen
Had Peter Wright toch gelijk dat Van Gerwen kansloos was voor de titel 
Splinters
-
- 2634 berichten
- 1392 stemmen
Met dat pathetische gejank na een nederlaag mag van gerwen wel een keer stoppen. Zelfs ajax en z'n dolle mina's lopen na een nederlaag niet jankend van het veld af.
robertinho
-
- 1525 berichten
- 3026 stemmen
Ben benieuwd of ie gaat zeggen dat Chisnall goed gooide of dat het vooral aan hem zelf lag (niet scoren, trippel niet kunnen vinden, dubbels). Complimenten uitdelen is soms moeilijk voor Van Gerwen.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Met dat pathetische gejank na een nederlaag mag van gerwen wel een keer stoppen. Zelfs ajax en z'n dolle mina's lopen na een nederlaag niet jankend van het veld af.
Welk gejank zie jij vanavond? Hij klapte nota bene voor hem net...
j0enne
-
- 9618 berichten
- 3840 stemmen
Haha wat een pak smeer krijgt van Gerwen. Ongekend.
Voor iemand met zijn kwaliteiten zijn 3 wereldtitels in zijn loopbaan nog best mager. Ik had een hegemonie a la Taylor verwacht eigenlijk. Maar dat lukt hem niet.
robertinho
-
- 1525 berichten
- 3026 stemmen
Rake analyse van Chisnall. Denk ik.
happie
-
- 6261 berichten
- 426 stemmen
Bunting is goed bezig. Gooi die vreselijke Price er maar uit.
stephan-0115
-
- 1359 berichten
- 2304 stemmen
Knap wat Bunting laat zien na 1-0 in sets en 2-0 in legs achter. Het is niet dat Price slecht staat te spelen.. maar het is nog lang niet gedaan, zo blijven finishen als Bunting is niet vol te houden lijkt me. En dan ontstaan er vanzelf kansen voor Price.
stephan-0115
-
- 1359 berichten
- 2304 stemmen
Bunting gaat missen en het momentum gaat weer langzaam maar zeker naar Price die over de hele wedstrijd wat constanter is. Heerlijke halve finale, lekker spannend en close. Hopelijk 3-3 zo ipv 4-2.
stephan-0115
-
- 1359 berichten
- 2304 stemmen
Price mentaal sterk hoor. Bunting veel dreunen uitgedeeld waardoor Price er telkens achteraan moet, maar Price komt telkens heel goed terug. En een stuk stabieler t.o.v. Bunting.
Ik zet mijn geld in op Price de laatste sets.
stephan-0115
-
- 1359 berichten
- 2304 stemmen
Mooie wedstrijd gezien met een verdiende winnaar toch wel. De beste en meest constantere heeft gewonnen. Zin in Anderson - Chisnall.
Joy4ever
-
- 4655 berichten
- 1877 stemmen
Mooie wedstrijd inderdaad. Bunting was op tegen het einde.
Splinters
-
- 2634 berichten
- 1392 stemmen
Wie is die man in het shirt van dave chisnall?
stephan-0115
-
- 1359 berichten
- 2304 stemmen
Zonde dat Chisnall het net niet wist te brengen vandaag. Het niveau van het hele toernooi (want laten we eerlijk zijn, hij speelde tegen Van den Bergh hetzelfde niveau als tegen Van Gerwen op 1 set na - al deed de uitslag toen anders vermoeden) kon hij helaas net niet vasthouden en dan heb je de sluwe vos Anderson toch wel een verkeerde. Wel fantastisch dat Andersom dit na een zwak jaar weet te brengen hoor, het enige aansprekende resultaat van hem was de finale van de World Matchplay. Daaraan kun je zien dat hij een van de grootste darters ooit is.
Droomfinale morgen, de herhaling van de memorabele finale van de GSOD 2018. Game on!
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Price v Anderson dus. Mooi affiche voor de finale vanavond.
Anderson gaat zijn derde wereldtitel pakken.
Joy4ever
-
- 4655 berichten
- 1877 stemmen
Ik hoop op The Iceman maar ik vrees dat Anderson hem pakt inderdaad.
Splinters
-
- 2634 berichten
- 1392 stemmen
Ik ben voor anderson. Zijn wedstrijden zijn altijd leuk om te kijken.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.