- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
stephan-0115
-
- 1359 berichten
- 2302 stemmen
Anderson gaat 'het' niet meer halen. Die valt waarschijnlijk buiten de top-16 na het WK (beetje geluk er net binnen, heeft wel een gunstige loting). Eigenlijk moet hij de halve finale halen om stevig in de top-16 te komen, dus waarschijnlijk Van Duijvenbode verslaan.
Valt hij buiten de top-16, dan is hij niet meer automatisch geplaatst voor de grote toernooien en moet hij de vloer af om zich te plaatsen. Daar zit hij niet meer op te wachten met als gevolg dat hij nog verder gaat wegzakken op de wereldranglijst. Een beetje het zelfde verhaal als Van Barneveld. Ik hoop echt van harte dat dat hem lukt, wat het is toch een geweldige speler.
Wint Price van King en hijzelf van Lowe of Petersen staat hij naar alle waarschijnlijkheid op 16 na het WK, dus dat betekent een eerste ronde op de Masters tegen de nummer 1 van de wereld.
Gary heeft zichzelf bovendien nog 2 jaar gegeven nog 1x wereldkampioen te worden, dus ik denk dat hij volgend jaar gaat spelen om zijn top-16 seeding te behouden en in 2022 zijn afscheidstournee houdt. 1x Premier League, World Matchplay, UK Open, World Grand Prix, GSOD en WK. En dan lekker met pensioen.
happie
-
- 6261 berichten
- 426 stemmen
Ik denk dat hij de PL dit jaar nog gaat overslaan. Dit jaar zal ook afhankelijk zijn van wel of geen operatie.
De vloer toernooien zal hij weinig zin in hebben inderdaad, die slaat hij ook met enige regelmaat over.
Ik kan me niet voorstellen, dat hij de halve finale gaat halen met deze vorm en fysieke gesteldheid.
stephan-0115
-
- 1359 berichten
- 2302 stemmen
Ik denk dat hij de PL dit jaar nog gaat overslaan. Dit jaar zal ook afhankelijk zijn van wel of geen operatie.
De vloer toernooien zal hij weinig zin in hebben inderdaad, die slaat hij ook met enige regelmaat over.
Ik kan me niet voorstellen, dat hij de halve finale gaat halen met deze vorm en fysieke gesteldheid.
Tegen Razma haalde hij een prima niveau voor een eerste ronde en ondanks zijn frustratie tegen Suljovic regelmatig ook. Het zal waarschijnlijk Anderson - Van Duijvenbode worden in de kwartfinale, daar kan Anderson in zijn ritme komen en hoeft hij zich niet te ergeren aan de tegenstander. En dan blijft hij levensgevaarlijk. Denk dat Van Duijvenbode qua vorm dan de favoriet is maar die heeft ook nog nooit zo'n lang format gespeeld dus als Anderson in zijn ritme komt is het zeker niet zomaar gedaan.
In ieder geval een erg interessant kwartje..
happie
-
- 6261 berichten
- 426 stemmen
Zeker interessant kwartje.
Het is niet de top Anderson, dat merk je aan alles. Dat zie je ook aan de benadering van het toernooi. Hij vind iedere ronde mooi meegenomen. Lowe en Petersen zijn wel mooi meegenomen voor hem, want daar zal hij zich niet aan irriteren. Van Duijvenbode zal hij zich wel aan irriteren. Gelijk al bij zijn opkomst als hij staat te pompen 
stephan-0115
-
- 1359 berichten
- 2302 stemmen
Zeker interessant kwartje.
Het is niet de top Anderson, dat merk je aan alles. Dat zie je ook aan de benadering van het toernooi. Hij vind iedere ronde mooi meegenomen. Lowe en Petersen zijn wel mooi meegenomen voor hem, want daar zal hij zich niet aan irriteren. Van Duijvenbode zal hij zich wel aan irriteren. Gelijk al bij zijn opkomst als hij staat te pompen
Over her algemeen valt het met Gary wel mee met het ergeren aan types als Van Gerwen, Van Duijvenbode en Price. Echter de huidige, cynische, Gary ergert zich aan alles dus het zal me niets verbazen mocht hij zich wel gaan ergeren. Het is zo net Mervyn King. Aan de opkomst kan het echter niet liggen, omdat hij een hogere seeding heeft komt Dirk als eerste op en hoeft hij de opkomst niet te zien.
Ondanks alles blijf ik groot Gary-fan.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik vind alles aan die man niet prettig. Een irritant, schreeuwerig opkomstnummer, een constant humeurig gezicht en zijn stijl spreekt me ook minder aan. Lijkt me best een aardige gozer, maar niet eentje waar ik op een verjaardag naast wil zitten. Was in zijn piekjaren wel een geweldige darter, vooral ijskoud.
happie
-
- 6261 berichten
- 426 stemmen
Dat alfa mannetjes gedrag van Price en MvG vind ik ook niets.
The machine heb ik ook wel een zwak voor.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Dat alfa mannetjes gedrag van Price en MvG vind ik ook niets.
The machine heb ik ook wel een zwak voor.
Ik ook niet. Bij van Gerwen valt het dit jaar wel mee gelukkig, heeft door vaak te verliezen een lesje in nederigheid gehad.
Doe mij maar Wright, leuke sympathieke kerel.
En voor iemand als van Duijvenbode heb ik ook een zwak.
stephan-0115
-
- 1359 berichten
- 2302 stemmen
Van Gerwen die een lesje in nederigheid heeft gehad, you made my day.

happie
-
- 6261 berichten
- 426 stemmen
Wade met een 9 darter. Precies op zijn Wades gevierd. Al kwam dat ook doordat hij de wedstrijd uit zijn handen zag glippen.
happie
-
- 6261 berichten
- 426 stemmen
Ik ook niet. Bij van Gerwen valt het dit jaar wel mee gelukkig, heeft door vaak te verliezen een lesje in nederigheid gehad.
.
Hij heeft nog steeds van die achterlijke interviews en domme voorstukjes voor zijn wedstrijden. Daar blijkt weinig nederigheid uit.
happie
-
- 6261 berichten
- 426 stemmen
Gurney heeft zijn vorm dit jaar bewaard voor sec het WK. Slecht jaar prima WK tot dusver.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Van Gerwen die een lesje in nederigheid heeft gehad, you made my day.
Jij bent echt serieus de laatste die een neutrale mening over van Gerwen heeft, dus helaas neem ik je niet te serieus.
Wade vanmiddag trouwens een 9 darter. Netjes.
stephan-0115
-
- 1359 berichten
- 2302 stemmen
Jij bent echt serieus de laatste die een neutrale mening over van Gerwen heeft, dus helaas neem ik je niet te serieus.
Wade vanmiddag trouwens een 9 darter. Netjes.
Fan van hem of niet, het laatste wat je over Van Gerwen mag zeggen is dat hij een lesje in nederigheid heeft gehad dit jaar. Want dat is absoluut niet het geval, hij spreekt zich over zowat elke speler laagdunkend uit en hij kan het niet accepteren dat hij niet meer ongenaakbaar is. Maar jij hebt duidelijk een andere mening, en das ook prima.
happie
-
- 6261 berichten
- 426 stemmen
Noppert doet Chisnall pijn op de dubbels. Hij speelt wel beter, dan in zijn eerste partij zeg
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Jezus wat gooit die Noppert kut.
stephan-0115
-
- 1359 berichten
- 2302 stemmen
Trok op de eerste 2 sets na de lijn van de 2e ronde door . Jammer, maar hij heeft in deze vorm ook niets te zoeken in de 4e ronde. En laten we eerlijk zijn, door gunstige omstandigheden staat hij in de 3e ronde. Kleermaker had hem denk ik wel naar huis gestuurd mocht hij zijn niveau van de vloer hebben gehaald. Zijn potentiele vervanger Payne ook. En dan treft hij ook nog zo'n beetje de makkelijkste qualifier.. Alle geluk van de wereld dat hij Cornelissen trof en Kleermaker/Payne corona hadden.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik vind zijn houding ook ergerlijk. Beetje dat zure kijken wat van Barneveld de laatste jaren ook had.
Nee, we zullen het van MvG en DvD moeten hebben. Vermoed dat vd Voort ook geen halve finale kan halen, al gun ik het hem wel. Prima gozer.
happie
-
- 6261 berichten
- 426 stemmen
Noppert is een fries, die kijken van nature zuur.
Nee dit was niet zijn jaar. Vorig jaar was hij beter. Had verwacht dat hij zich zou verbeteren. Hing bij de BDO ook in het groepje net onder Durrant.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Het einde van Clemens-Ratajski is een van de meest idiote eindes ooit in een dartswedstrijd. Ongelofelijk 
Hij miste gewoon 9 matchdarts, maar Clemens deed net zo leuk mee.
happie
-
- 6261 berichten
- 426 stemmen
Wat een zenuwslot zeg bij deze pot..
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Deed me een beetje denken aan de Premier League finale Van Gerwen-Wright, een jaartje of 4, 5 terug? Wright miste toen geloof ik 6 matchdarts, maar dit was nog gekker.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Haha heerlijk interview. Die Pool is helemaal de weg kwijt voor de camera van RTL.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Van Gerwen veel te wisselvallig. Heel goed en heel slecht. 3-1 achter en de exit is nabij.
edit: 3-3 en echt een waanzinnig spannend potje.
happie
-
- 6261 berichten
- 426 stemmen
Jeetje Cullen is het helemaal kwijt in die laatste leg.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Hij flikt het nog! 
By far de spannendste pot van dit hele toernooi.
Zat letterlijk op het puntje van mijn bank.
Arme Cullen. Die hield de zenuwen niet meer in bedwang en zakte helemaal door het ijs.
Van Gerwen mazzelt, maar je bent wel een baas als je na 3-1 nog door gaat.
happie
-
- 6261 berichten
- 426 stemmen
Dit had van Gerwen in zijn ongenaakbare periode ook, als er iemand hem flink partij bood, dan zakte degene in de allerlaatste leg er compleet doorheen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.