• 17.189 nieuwsartikelen
  • 182.058 films
  • 12.557 series
  • 34.727 seizoenen
  • 655.148 acteurs
  • 200.362 gebruikers
  • 9.458.895 stemmen

Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2

zoeken in:

happie

• 6261 berichten
  • 426 stemmen

Haha die 100+ doet pijn bij the Asp.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

In set 3 is Vincent de weg even kwijt...

Graaf Machine

• 10135 berichten
  • 1533 stemmen

Zo, Patrick Roest schaatst daar even een supertijd op de 10.000.

Minder dan anderhalve seconde boven het wereldrecord, maar wel ruim drieëneenhalve seconde van het Nederlands record van Sven Kramer afgeknabbeld.

12.35.20, die tijd mag er wezen hoor.

stephan-0115

• 1359 berichten
  • 2302 stemmen

Gewoon 2-2. Niet steady van beide spelers, maar Aspinall creëert nu toch wel meer kansen. 4-1 kan niet meer, dus nu zeg ik maar 4-2.

stephan-0115

• 1359 berichten
  • 2302 stemmen

Het is wel een matige wedstrijd geworden hoor, allejezus.

happie

• 6261 berichten
  • 426 stemmen

Lelijke stijl ook die Aspinall. Beetje zoals Chizzy.

Verdiende overwinning.

stephan-0115

• 1359 berichten
  • 2302 stemmen

Zeer verrassende overwinning, maar wil hij de kwartfinale halen moet het toch wel een heel stuk beter en vooral constanter. Een hele matige wedstrijd waarin Aspinall zichzelf met al die missers in die ene leg in set 5 de das om heeft gedaan. Hij heeft geluk dat Gurney en Dobey ook niet echt hun beste jaar van hun carrière hebben gehad (understatement..)

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

stephan-0115 schreef:

(quote)

Ik verwacht een simpele 4-0, 4-1 voor Aspinall. Beide een hele goede comeback, maar een comeback tegen Waites schat ik toch wel flink hoger in als een comeback tegen Meulenkamp. Als Van der Voort wint is het samen met de uitschakeling van Smith en Wright gewoon een gigantische sensatie en verrassing.

Nou, je zat bijna goed

Lekker gedaan Vince

stephan-0115

• 1359 berichten
  • 2302 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Nou, je zat bijna goed

Lekker gedaan Vince

Tja. Soms zit je er naast, maar ik denk dat niemand had verwacht dat Aspinall zo matig zou spelen. T is niet dat Van der Voort super stond te spelen ofzo.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

stephan-0115 schreef:

(quote)

Tja. Soms zit je er naast, maar ik denk dat niemand had verwacht dat Aspinall zo matig zou spelen. T is niet dat Van der Voort super stond te spelen ofzo.

Nee, maar je zette hem een beetje neer als een amateur. Vd Voort heeft altijd kansen op het WK, vind hem daar vaak pieken.

Dat interview nu bij RTL is wel hilarisch. Hij zit keihard te balen van zijn niveau. Het was misschien ook niet goed, maar wel verdiend door.

PS: Ik hoop dat men Koert Westerman eens ontslaat. Kan hij niet presentator worden bij suffe sporten als schaatsen of wielrennen? Dat kijk ik toch niet. Irritante niet grappige man.

stephan-0115

• 1359 berichten
  • 2302 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Nee, maar je zette hem een beetje neer als een amateur. Vd Voort heeft altijd kansen op het WK, vind hem daar vaak pieken.

Dat interview nu bij RTL is wel hilarisch. Hij zit keihard te balen van zijn niveau. Het was misschien ook niet goed, maar wel verdiend door.

PS: Ik hoop dat men Koert Westerman eens ontslaat. Kan hij niet presentator worden bij suffe sporten als schaatsen of wielrennen? Dat kijk ik toch niet. Irritante niet grappige man.

Ik zet Van der Voort nergens neer als amateur. Hij is gewoon vele klassen minder als Aspinall, die ook altijd piekt op het WK. En ik geef aan dat de comeback van Aspinall veel meer indruk maakte op mij als die van Van der Voort. Vandaar dat ik deze voorspelling doe, ik vind het helemaal geen merkwaardige voorspelling. Ik had ook een eenvoudige overwinning voor Wright gister verwacht omdat ik Clemens wisselvallig vond tegen Kurz, zet ik die dan ook neer als amateur?

Ik vind dit nog steeds een gigantische sensatie, met alle respect voor Van der Voort. Maar nergens zet ik hem neer als amateur.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Wat een tijden... ijsvloertje toch beter dan gedacht...

Even bijkomen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

stephan-0115 schreef:

(quote)

Ik zet Van der Voort nergens neer als amateur. Hij is gewoon vele klassen minder als Aspinall, die ook altijd piekt op het WK. En ik geef aan dat de comeback van Aspinall veel meer indruk maakte op mij als die van Van der Voort. Vandaar dat ik deze voorspelling doe, ik vind het helemaal geen merkwaardige voorspelling. Ik had ook een eenvoudige overwinning voor Wright gister verwacht omdat ik Clemens wisselvallig vond tegen Kurz, zet ik die dan ook neer als amateur?

Ik vind dit nog steeds een gigantische sensatie, met alle respect voor Van der Voort. Maar nergens zet ik hem neer als amateur.

Wright is wereldkampioen en samen met MvG veruit de beste darter. Clemens is met alle respect een nobody. Dat is wel anders dan Aspinall tegen vd Vaart. Aspinall is goed maar niet bizar goed en vd Voort heeft gewoon een goed basisniveau.

stephan-0115

• 1359 berichten
  • 2302 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Wright is wereldkampioen en samen met MvG veruit de beste darter. Clemens is met alle respect een nobody. Dat is wel anders dan Aspinall tegen vd Vaart. Aspinall is goed maar niet bizar goed en vd Voort heeft gewoon een goed basisniveau.

Clemens heeft zich het afgelopen jaar heel goed ontwikkeld en is echt geen nobody meer. Heeft m.i. ook meer laten zien dan Van der Voort in 2020. Clemens staat op de geschoonde wereldranglijst maar 1 plekje lager (28e om 29e) dan Van der Voort, verschil is 3000 euro. Dus de enige die iemand weg zet als amateur ben jij in deze.

Maar uit deze discussie gaan we niet uitkomen, dus van mijn kant laat ik het hierbij.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

stephan-0115 schreef:

(quote)

Clemens heeft zich het afgelopen jaar heel goed ontwikkeld en is echt geen nobody meer. Heeft m.i. ook meer laten zien dan Van der Voort in 2020. Clemens staat op de geschoonde wereldranglijst maar 1 plekje lager (28e om 29e) dan Van der Voort, verschil is 3000 euro. Dus de enige die iemand weg zet als amateur ben jij in deze.

Maar uit deze discussie gaan we niet uitkomen, dus van mijn kant laat ik het hierbij.

Ik noem niemand een amateur. Ik noem Clemens een nobody, iemand die nog geen naam in de sport heeft gemaakt. Is dit ook niet zijn eerste WK?

Vd Voort is gewoon altijd iemand waar je rekening mee moet houden op het WK. Anderzijds zal hij ook nooit de halve finale halen, er zit altijd wel 1 hele zwakke pot bij.

happie

• 6261 berichten
  • 426 stemmen

stephan-0115 schreef:

(quote)

Het is wel een verrassing gezien de stand op de order of Merit, maar 4-0 of 4-1 had ik nooit verwacht. Aan de andere kant 4-0 voor King tegen de Sousa ook niet.

Deze wedstrijd is wel een beetje Aspinall zijn jaar in een notendop.

happie

• 6261 berichten
  • 426 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ik noem niemand een amateur. Ik noem Clemens een nobody, iemand die nog geen naam in de sport heeft gemaakt. Is dit ook niet zijn eerste WK?

Vd Voort is gewoon altijd iemand waar je rekening mee moet houden op het WK. Anderzijds zal hij ook nooit de halve finale halen, er zit altijd wel 1 hele zwakke pot bij.

Jason Lowe was een nobody op het WK. Clemens is een speler, die niemand graag treft op een televisie toernooi. Niet vanwege zijn sterke televisie toernooien, maar zijn goede prestaties op de vloer toernooien en de European Tour. Kwestie van tijd voordat hij die potentie om gaat zetten. Dus zeker geen nobody.

Maar goed het kan ook een Ian White worden.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

happie schreef:

(quote)

Jason Lowe was een nobody op het WK. Clemens is een speler, die niemand graag treft op een televisie toernooi. Niet vanwege zijn sterke televisie toernooien, maar zijn goede prestaties op de vloer toernooien en de European Tour. Kwestie van tijd voordat hij die potentie om gaat zetten. Dus zeker geen nobody.

Maar goed het kan ook een Ian White worden.

Gabriel Clemens - Wikipedia - nl.wikipedia.org

Clemens zijn beste prestaties op welk toernooi dan ook is de laatste 16 bereiken. Kom...

Heeft geen enkele aansprekende eindklassering nog gehad.

Dus ja. Een nobody. Dat was mijn punt. Ik zeg niks over of hij wel of geen talent heeft, daar ken ik hem niet goed genoeg voor.

happie

• 6261 berichten
  • 426 stemmen

Op zijn Wikipedia pagina staan alleen de televisie toernooien. Wat ik ook al aangaf. Daar moet hij nog een stap maken, maar op de vloer doet hij het al beter. Hiervan worden de toernooien niet op iemands wiki vermeld.

Haalde al een finale, halve finales en kwartfinales op een aantal PC toernooien. De finale van de German darts Masters. Waar ook regelmatig boven de 100 weet te gooien.

Overigens als je van een aantal majors de laatste 16 weet de halen in 2 jaar dan ben je nobody, dan kom je volgend jaar ook in de top 16 terecht.

Anders heb je een hoop nobody's in de dartswereld

happie

• 6261 berichten
  • 426 stemmen

Damn Suljovic tegen Anderson is een waardeloos niveau. Anderson zie ik de PL weer overslaan om te herstellen/operatie.

de grunt

• 4338 berichten
  • 1576 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Vd Voort is gewoon altijd iemand waar je rekening mee moet houden op het WK.

happie

• 6261 berichten
  • 426 stemmen

Dolan staat goed te gooien zeg.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ghehe, Price gooit een klassieke ''9'' score

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Wat een fantastische pot zeg. 3-3, Dolan staan op uit de dood.

Justus18

• 742 berichten
  • 84 stemmen

Ik word erg nerveus van die Price. In de poel heb ik hem als winnaar, maar die moet zichzelf wel gaan verbeteren.

stephan-0115

• 1359 berichten
  • 2302 stemmen

Price - Dolan mooiste wedstrijd van het toernooi so far. Lekker tempo, goed gemiddelde en mooie finishes, spannend en een beslissende leg. Wat wil je nog meer. Haalt Price nog die slordige beurten eruit is het gewoon een potentiële winnaar, speelde namelijk prima. Maar dan moet hij eerst langs King en die is in bloedvorm. Wedstrijd van de 4e ronde, met afstand. Alleen al om de gezichten van King bij het gejuich van Price.

Graaf Machine

• 10135 berichten
  • 1533 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik ken Koert Westerman niet, maar ik wil hem best ruilen tegen Herbert Dijkstra. Krijg je Maarten Ducrot er gratis bij.

Onderhond

• 87687 berichten
  • 13053 stemmen

Anderson was niet te spreken over het gedrag van zijn tegenstander, die traag speelde én ook nog eens zijn tafeltje inpikte.

"Mensur bleef maar aan mijn tafeltje staan, waardoor ik een andere looproute moest nemen om bij het andere tafeltje te komen. Ik was in de eerste set helemaal van mijn melk."

Het is alsof je De Speld aan het lezen bent.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Onderhond schreef:

(quote)

Het is alsof je De Speld aan het lezen bent.

Haha ik moest hier ook al om lachen toen ik dit las inderdaad.

Anderson lijkt sowieso niet veel plezier meer aan zijn sport te beleven. Stoorde zich gister enorm aan Suljovic zijn trage manier van gooien. Ik vind beide mannen geen bal aan, zal ze niet missen.

happie

• 6261 berichten
  • 426 stemmen

Anderson heeft teveel lichamelijke klachten, daardoor irriteert hij zich teveel aan zijn tegenstanders. Hij was ook totaal niet één van de favorieten dit toernooi.

Overigens is een Anderson in gewone doen een veel betere speler dan die clown en Price. Het is te hopen, dat deze ooit weer terug komt. Gisteren aan het einde van zijn wedstrijd zag je hem weer even.

Vanavond Noppert en Van Gerwen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.