- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
IH88
-
- 9789 berichten
- 3198 stemmen
Van den Bergh leuk om naar te kijken?!?!? Los van dat ik het een verschrikkelijke kwal vind, er is gewoon niks aan om naar hem te kijken. Straalt 0 uit, maar dan ook echt 0. Hoop dat hij ronde 2 er al uitvliegt tegen Humphries mochr die zijn 1e ronde winnen.
Ik kijk meer naar de stijl van darten dan naar de persoonlijkheid. Van Gerwen is ook niet de sympathiekste darter, maar hij heeft wel een lekkere stijl om naar te kijken. Hierin vind ik Gary Anderson nog steeds ongeëvenaard trouwens. Heerlijke darter om naar te kijken.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Van Gerwen is qua talent gewoon de beste, maar het begint steeds meer een vervelende eikel te worden met zijn arrogantie. Ben wel voor hem, maar kan ook prima met bv Wright leven.
stephan-0115
-
- 1359 berichten
- 2302 stemmen
Ik kijk meer naar de stijl van darten dan naar de persoonlijkheid. Van Gerwen is ook niet de sympathiekste darter, maar hij heeft wel een lekkere stijl om naar te kijken. Hierin vind ik Gary Anderson nog steeds ongeëvenaard trouwens. Heerlijke darter om naar te kijken.
Ik vind dat er wel een beetje pit in mag zitten. 2 darters die een mooie stijl hebben (en evt. niet de snelsten zijn) maar waar geen enkele pit in zit geeft alsnog geen mooie wedstrijd. Maar dat is mijn mening.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Wel lachen dat Paul Lim een ronde op het WK verder is. De man die tijdens WK Darts 1990 een negendarter scoorde...
happie
-
- 6261 berichten
- 426 stemmen
Dit is ook pas zijn derde overwinning op een PDC wk. Zeker winnen van Humphries is wat dat betreft razend knap van hem.
Wat heeft de Zwaan gisteren zijn partij verprutst met zijn dubbels zeg. Stond veel beter te scoren dan Searle. Maar goed Searle is ook wel een leuke darter.
happie
-
- 6261 berichten
- 426 stemmen
Ai Lewis. Waar is de geweldige Jackpot toch gebleven. Zo lang al onder zijn niveau.
Graaf Machine
-
- 10135 berichten
- 1533 stemmen
Ondertussen is onze jonge landgenote Eline Roebers bij het WK online schaken in de categorie meisjes tot 14 jaar zo maar even wereldkampioene geworden.
Een geweldige prestatie!
Gefeliciteerd, Eline !!
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Dirk van Duijvenbode!
https://twitter.com/OfficialPDC/status/1341498094547034114
Verslaat effe de wereldkampioen van 2018, met een briljante laatste beurt.
happie
-
- 6261 berichten
- 426 stemmen
Ik dacht al wat doet ie nou met dat teruglopen, die is zijn concentratie volledig kwijt. 7x T19 in de laatste leg. Bijzonder sterk.
Mooie kerel ook. In alles. Hierna Durrant of Baggish, die zijn te pakken in zijn vorm. Daarna ook Petersen/Smith of Anderson. Is hij ook zeker niet kansloos tegen. Een halve finale tegen MvG zit er wel in.
happie
-
- 6261 berichten
- 426 stemmen
Michael Smith en Rob Cross hebben hun PL ticket op de tocht gezet. Die hebben namelijk de pech dat Durrant titelverdediger is. Gurney zullen ze ook wel overslaan. Zie van Den Bergh en Wade er dan wel bij komen met een goed WK. Dan misschien nog een verrassing op het WK of twee (als Wade en vd Bergh er snel uitgaan): De Sousa ligt voor de hand. Daarachter zouden Auberginius, Searle en Whitlock kans maken. Chisnall en King bij een halve finaleplaats, maar dat lijkt me niet haalbaar.
MvG, Wright, Price, Aspinall en Anderson zullen sowieso weel deelnemers zijn.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Die Wattimena heeft gewoon een stel manboobs. Dat streepjesshirt maakt hem ook niet veel slanker zeg maar. Pfff.
En als je dan ook nog zonder vertrouwen zit te darten, dan zal de pot wel snel voorbij zijn. Van den Bergh is ook wel erg goed, die Belg is gegroeid naar wereldniveau.
happie
-
- 6261 berichten
- 426 stemmen
Bazenfinish van Cullen zeg. Tops, Tops.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Wright wordt als wereldkampioen tot het uiterste gedwongen tegen Clemens, die ik niet eens ken. 3-3 nu, de allesbeslissende leg is begonnen.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ongelofelijk, de wereldkampioen ligt eruit. Wat een waanzinnig slot zeg, 3-2 in de laatste set. Wright was erg slecht op zijn finishes.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Die Evans gooit best goed, maar wat een briljant niveau van Michael van Gerwen. Die 150 uitgooien voor 2-2 was echt heel knap.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Poh. Van Gerwen was weer eens dodelijk. 4-0. Dé kandidaat om dit WK te winnen, helemaal nu Wright eruit is.
stephan-0115
-
- 1359 berichten
- 2302 stemmen
Poh. Van Gerwen was weer eens dodelijk. 4-0. Dé kandidaat om dit WK te winnen, helemaal nu Wright eruit is.
Ik zie hem er zo uitvliegen tegen van den Bergh, maar ondanks dat ik ook Van Gerwen niks vind hoop ik wel dat hij dat kwalletje lekker op z'n plaats zet.
Wright vind ik jammer vanwege de potentiële halve finale tegen waarschijnlijk Price of Aspinall, maar het is nu al zeker dat we een verrassende halvefinalist krijgen. Ook interessant.
Droomfinale Van Gerwen - Price ook nog mogelijk. O wat zou dat mooi zijn. Kan altijd tegenvallen maar als beiden het op hun heupen hebben, wordt het een wereldpot.
happie
-
- 6261 berichten
- 426 stemmen
Wright eruit wel verrassend. Clemens is wel een darter, die vaak op de vloer wel dit soort wedstrijden heeft gespeeld. Op tv echt nooit, maar 98 gemiddeld en 45 procent op de dubbels is prima.
Wright gooide een hoger gemiddelde, maar was minder op de dubbels, dan kan je deze uitslag krijgen. Hij was niet eens heel slecht, maar op momenten erg matig. Clemens haakte gewoon aan qua niveau gisteren.
happie
-
- 6261 berichten
- 426 stemmen
Ik zie hem er zo uitvliegen tegen van den Bergh, maar ondanks dat ik ook Van Gerwen niks vind hoop ik wel dat hij dat kwalletje lekker op z'n plaats zet.
Wright vind ik jammer vanwege de potentiële halve finale tegen waarschijnlijk Price of Aspinall, maar het is nu al zeker dat we een verrassende halvefinalist krijgen. Ook interessant.
Droomfinale Van Gerwen - Price ook nog mogelijk. O wat zou dat mooi zijn. Kan altijd tegenvallen maar als beiden het op hun heupen hebben, wordt het een wereldpot.
MvG moet eerst nog tegen Cullen. Als hij zo blijft spelen, dan pakt hij die wel.
Van Den Bergh daarentegen moet nog tegen Chizzy of Noppert. Noppert moet aanzienlijk verbeteren om beide te winnen, maar Chisnall was in zijn eerste pot ook sterk. Dat het MvG tegen van den Bergh word is geen uitgemaakte zaak.
Doe maar halve finales MvG tegen Auberginius en Searle tegen Price. Voor Price zit het gevaar in de volgende pot tussen Sousa en King. Tegen de winnaar daarvan gaat hij het zwaar krijgen.
The Asp is niet heel erg in vorm.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Leuk programma vandaag. Vanmiddag 2 Nederlanders en vanavond Anderson en Price, toch wel 2 hele gevaarlijke kandidaten voor de titel.
Middagsessie vanaf 13.00 uur
Drie duels, derde ronde (best of 7 sets)
Jose de Sousa - Mervyn King
Dirk van Duijvenbode - Adam Hunt
Nathan Aspinall - Vincent van der Voort
Avondsessie vanaf 19.00 uur
Drie duels, derde ronde (best of 7 sets)
Gary Anderson - Mensur Suljovic
Gerwyn Price - Brendan Dolan
Glen Durrant - Danny Baggish
stephan-0115
-
- 1359 berichten
- 2302 stemmen
King tegen waarschijnlijk Price de 4e ronde. Dat gaat een pittige uitdaging worden voor Price. En dan wacht voor de winnaar allicht nog Aspinall. Mooiste kwart imo.
Price moet wel verbeteren t.o.v. eerste wedstrijd, PCF (op wedstrijd tegen Van Gerwen na) en GSOD maar ga er even vanuit dat dat wel gebeurd. Hij gaf namelijk aan dat hij vermoeid was bij de laatste 2 toernooien, niet tijdens het toernooi maar daarvoor al.
happie
-
- 6261 berichten
- 426 stemmen
Poeh King wel indrukwekkend. Allebei 103 gemiddeld, maar erg sterk op de dubbels.
Wel fijn dat King weer op zijn oude niveau is. Geweldige stijl ook.
Ik zie van der Voort nog wel winnen van Aspinall.
stephan-0115
-
- 1359 berichten
- 2302 stemmen
Poeh King wel indrukwekkend. Allebei 103 gemiddeld, maar erg sterk op de dubbels.
Ik zie van der Voort nog wel winnen van Aspinall.
Ik verwacht een simpele 4-0, 4-1 voor Aspinall. Beide een hele goede comeback, maar een comeback tegen Waites schat ik toch wel flink hoger in als een comeback tegen Meulenkamp. Als Van der Voort wint is het samen met de uitschakeling van Smith en Wright gewoon een gigantische sensatie en verrassing.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Dirk!
Wat een gruwelijke finisher, nu 3x met 3-2 de set gewonnen. Zitten echt briljante worpen bij.
happie
-
- 6261 berichten
- 426 stemmen
Ik verwacht een simpele 4-0, 4-1 voor Aspinall. Beide een hele goede comeback, maar een comeback tegen Waites schat ik toch wel flink hoger in als een comeback tegen Meulenkamp. Als Van der Voort wint is het samen met de uitschakeling van Smith en Wright gewoon een gigantische sensatie en verrassing.
Hij is wel de favoriet, maar Aspinall is sinds de corona break niet heel erg sterk.
Waites zakte ook heel erg in.
happie
-
- 6261 berichten
- 426 stemmen
Dirk 104 gemiddeld. Prachtige finishes. Respect hoor. Echt een uitstekende pot.
Met Durrant of baggish geen zware tegenstanders momenteel. Daarna misschien Anderson met zijn lichamelijke problemen.
happie
-
- 6261 berichten
- 426 stemmen
Van der Voort heeft er zin in. Twee 100+ finishes.
115 gemiddeld set 1. Nice.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Vince gooit ook heerlijk. Samen met Dirk en gister van Gerwen halen de Nederlanders een topniveau.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.