menu

Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2

zoeken in:
geplaatst:
Daar heeft Giri toch mooi even een klotestelling tot remise weten om te toveren. Hij doet nog een beetje mee. Met twee nullen als start lijkt medefavoriet Ding al een terugvlucht naar huis te kunnen boeken, hoewel ik niet weet of er vluchten vanuit Ekatarinenburg naar China gaan.
Pizzaboy Caruana en verrassingschinees Hoa doen het dan wel weer goed, die maken beiden tot op heden toch wel de dienst uit.
Maar tot op heden is slechts twee partijen onderweg, dus er kan nog veel gebeuren.

geplaatst:
Vandaag op de Belg retro-MSR. Mooi dat ze elke zondag de meest memorabele edities (gestemd door kijker) uitzenden. Blijft er toch wat te genieten.

Zolang het 12 april maar niet gaat regenen, een regenachtige Parijs-Roubaix die niet doorgaat kan mijn mentale gesteldheid niet aan

geplaatst:
Zo. De dooddoener van de week hebben we ook op de valreep nog binnen.

Wat NOC*NSF betreft kunnen de Olympische Spelen doorgaan mits het coronavirus wereldwijd onder controle is. Dat heeft de Nederlandse sportkoepel in een brief laten weten aan het Internationaal Olympisch Comité, zo bevestigt voorzitter Anneke van Zanen-Nieberg.

https://www.telegraaf.nl/sport/751580997/noc-nsf-spelen-kunnen-doorgaan-als-virus-onder-controle-is

Annuleer die ongein nou gewoon. Er gaat helemaal niks gesport worden de komende periode.

geplaatst:
Ajax&Litmanen1 schreef:
Zo. De dooddoener van de week hebben we ook op de valreep nog binnen.

(quote)

https://www.telegraaf.nl/sport/751580997/noc-nsf-spelen-kunnen-doorgaan-als-virus-onder-controle-is

Annuleer die ongein nou gewoon. Er gaat helemaal niks gesport worden de komende periode.

Moet idd gewoon geannuleerd worden, maar de financiële gevolgen zullen waarschijnlijk dusdanig desastreus zijn dat ze het koste wat het kost door willen laten gaan. Als je al hoort dat het EK 2020 100 miljoen verlies gaat lijden, bij de OS 2020 zal dat waarschijnlijk nog een veelvoud daarvan zijn en in de miljarden gaan lopen.

geplaatst:
En dus ook de Spelen naar 2021.

Dat gaat wel, mits de wereld dan weer normaal draait, een bizar sportjaar worden.

in tegenstelling tot 2020 waar helemaal niks te zien gaat zijn

geplaatst:
'De Tour wacht op niemand..' of beter gezegd 'Niemand zit te wachten op de Tour..'

'ASO denkt aan scenario van Tour de France zonder publiek en alle opsmuk' | In de Leiderstrui - indeleiderstrui.nl

geplaatst:
Dat lijkt me toch bij de tour onmogelijk om zonder publiek te rijden. Dat is juist extreem toegankelijk toch? Volgens mij kost dat een inzet aan mensen, om het publiek te weren, van heb ik jou daar.

geplaatst:
De Fransen moeten eerst het virus al zelf onder controle krijgen voor ze ook maar kunnen denken aan het organiseren van de Tour. En als ze toch willen doorzetten moeten de renners dan ook overal 1,5 m afstand houden van elkaar, lijkt me veel te ingewikkeld.

En ja de Spelen kunnen onmogelijk doorgaan op de geplande data als alle kwalificaties stilliggen.

geplaatst:
Het is niet omdat ik een wielrenhater ben, maar als serieus elk sportevenement gecanceld wordt dan is het echt vreselijk arrogant van die organisatie om te denken dat de Tour door heel Frankrijk met normaal tienduizenden bezoekers gewoon door kan gaan. Dat is de kat op het spek binden en totaal niet verantwoord. Gewoon een jaar skippen, zoals de rest. Of uitrijden na de zomer als het leven hopelijk weer leuker is.

geplaatst:
Met de huidige maatregelen, waarbij je niet zonder goede redenen op straat mag komen, is het juist makkelijker dan ooit om een Tour zonder publiek te organiseren. Het probleem van sportevenementen zijn de toeschouwersaantallen, in stadions of andere gebouwen. Dat ligt bij wielrennen nu eenmaal anders. Ik vind het een topidee.

geplaatst:
Het Trentinplan om een GiroVueltaTour te organiseren vind ik persoonlijk helemaal te gek. Gewoon in drie weekjes van Rome via Madrid naar Parijs.

Meteen het Sportevenement van de Eeuw

Afgelopen vrijdag weer genoten van Sporza Retro (E3 Harelbeke 2005), maar van mij mogen die uitzendingen toch ietsje langer dan 1 tot 1.5 uur. Vooral bij Vlaanderen's Mooiste en De Hel van het Noorden kan mij de uitzending niet lang genoeg duren. Wat mij betreft doen ze van 13.30 tot aan 16.30 gewoon eerst een samenvatting van de belangrijke punten en daarna de laatste 100 kilometer integraal. Ze zijn niet voor niets gekozen namelijk.

Vanmiddag Gent - Wevelgem 2015. Riemen vast, want je kan wel eens van je stoel geblazen worden door deze wedstrijd!

Gast
geplaatst: vandaag om 18:18 uur

geplaatst: vandaag om 18:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.