• 17.141 nieuwsartikelen
  • 181.922 films
  • 12.552 series
  • 34.706 seizoenen
  • 654.924 acteurs
  • 200.323 gebruikers
  • 9.456.833 stemmen

Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2

zoeken in:

Graaf Machine

• 10132 berichten
  • 1533 stemmen

Echt de ultieme jurysport, dat shorttrack. Je kunt nooit zeker van een medaille zijn voor de jury de beslissing genomen heeft. Eigenlijk zouden de medailles direct naar de juryleden moeten gaan.

Graaf Machine

• 10132 berichten
  • 1533 stemmen

Mooi ook hoe Suzanne Schulting gemeend de gouden plak op de relay aan het team wijt. Niets geen eerzucht en verborgen ikke ikke, maar gewoon duidelijk compliment aan het team.

Graaf Machine

• 10132 berichten
  • 1533 stemmen

Gaat Marc Houtzager winnen of niet? Jawel, Marc Houtzager wint Jumping Amsterdam. Wat een barrage, wat een Nederlands succes. De comeback, mag je toch wel stellen, van Jeroen Dubbeldam. De wereldbekerwedstijd die meetelt voor de wereldbeker in Las Vegas. Fantastische wedstrijd hebben we gezien in een uitverkochte RAI in Amsterdam.

Graaf Machine

• 10132 berichten
  • 1533 stemmen

Graaf Machine schreef:

Gaat Marc Houtzager winnen of niet? Jawel, Marc Houtzager wint Jumping Amsterdam. Wat een barrage, wat een Nederlands succes. De comeback, mag je toch wel stellen, van Jeroen Dubbeldam. De wereldbekerwedstijd die meetelt voor de wereldbeker in Las Vegas. Fantastische wedstrijd hebben we gezien in een uitverkochte RAI in Amsterdam.

Als ik sneller kon typen had ik de andere helft ook vermeld. Heerlijk, dat commentaar bij sporten die ik niet ken maar wel op de achtergrond mee laat draaien.

Graaf Machine

• 10132 berichten
  • 1533 stemmen

10 uit 13 is overigens een fantastisch resultaat voor Fabiano Caruana. Hopelijk wint hij in maart weer het Kandidatentoernooi, en knalt hij in november die luie viking van de wereldtroon. Hup Pizza Caruana !!

En het Tata (haha, vroeger Corus, beter bekend als Hoogovens) toernooi winnen met TWEE volle punten voorsprong op de nummer 2, dat is grandioos, dat is een Fischeriaans resultaat.

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4146 stemmen

happie

• 6261 berichten
  • 426 stemmen

Ik hoop het niet voor deze enorme held.

happie

• 6261 berichten
  • 426 stemmen

Bevestigd helaas. RIP Kobe

Één van de grootste sporters aller tijden.

Graaf Machine

• 10132 berichten
  • 1533 stemmen

Ik heb niets met basketball, maar Kobe Bryant is groter dan die sport. Las toevallig vanmiddag nog zijn naam in verband met een record, waar ik dus ook niets mee heb. Maar Kobe Bryant blijft wel die naam.

Vreselijk, op zo'n jonge leeftijd.

Gretz

• 98 berichten
  • 309 stemmen

wtf een van de grootsten ooit in zo'n prachtige sport

R.I.P.

jarno1975 (moderator series)

• 10989 berichten
  • 2803 stemmen

Volgens ABC zaten zijn dochters ook in de helikopter.

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4146 stemmen

Lees juist berichten dat vrouw en dochters niet aan boord waren. Zou het gezinsdrama wel compleet maken. Maarja, niet dat het de andere vier doden minder maakt natuurlijk.

jarno1975 (moderator series)

• 10989 berichten
  • 2803 stemmen

ABC heeft het bericht weer ingetrokken inderdaad:

Twitter

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

jarno1975 schreef:

ABC heeft het bericht weer ingetrokken inderdaad:

Twitter

Ik lees nu weer wel dat zijn 13 jarige dochter Gianna er ook in zat en overleden is.

eRCee

• 13453 berichten
  • 1982 stemmen

Duplantis springt over 6:17 met zijn poolstok. Opgenomen beeld is nog steeds indrukwekkend:

alexspyforever

• 21566 berichten
  • 2328 stemmen

Belgische basketbalvrouwen plaatsen zich voor Olympische Spelen!

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Vanavond is het dan eindelijk zover, het schaatshoogtepunt van het jaar: gaat de magische 6-minutengrens doorbroken worden, en zal het Sventastic zelve zijn die dit als eerste gaat flikken?!

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Oei, geen WR-omstandigheden zo te zien... maar mooie ritten gaan het sowieso worden!

Dat interview van Maalderink met Sventastic is ook weer om door een ringetje te halen... wat is het toch een enorme persoonlijkheid

gauke

• 9852 berichten
  • 13069 stemmen

Wat een sfeerloos gedoe trouwens. Leuk wellicht voor een wereldbeker, maar geen locatie voor een WK.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Neen neen neen welk een deceptie dit

gauke

• 9852 berichten
  • 13069 stemmen

Als die Wennemars in beeld komt met dat stompzinnig gebazel dan haal ik het geluid eraf. Dan hoor ik een Mark Tuitert tig keer liever.

Graaf Machine

• 10132 berichten
  • 1533 stemmen

Zo, dat is even een rit zeg, van Graeme Fish. Fantastisch wereldrecord, iedereen compleet naar huis gereden. Heel fijn voor het stayeren, hopelijk het begin van het einde van het altijd overheersende Nederland. Concurrentie is heel goed.

gauke

• 9852 berichten
  • 13069 stemmen

De Nederlanders krijgen dit WK een pak rammel. Niet te geloven!

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Lekker vroeg op bed, denk je dan. Morgen weer fris op, denk je dan. Toch geen WR-ijs in Salt Lake, denk je dan. Het zal die oervervelende Flowers wel weer worden, denk je dan.

Maar manmanman... Graeme 'yeah really cool' Fish, wát een sensatie, wát een held

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

gauke schreef:

De Nederlanders krijgen dit WK een pak rammel. Niet te geloven!

Op de WK's gaat het wel vaker minder en dan staan ze er op de Spelen wel weer, maar nu lijkt er meer aan de hand. De toppers lopen op hun laatste benen en de jeugd is instabiel.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Wat een heerlijke race tussen Esmeetje en de Spicht!

Wel weer jammer van het hemeltergende commentaar van Herbert, wat een onkunde

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

VORONINA

Wát een sensatie dit... Fish en Voronina als WR-houders, schiet mij maar lek...

gauke

• 9852 berichten
  • 13069 stemmen

otherfool schreef:

VORONINA

Wát een sensatie dit... manmanman

Ik vertrouw die Russen voor geen cent; in opdracht van Poetin zal er wel een dopingmiddel gevonden zijn waar nog niet op betrapt kan worden. Over enkele jaren komt het weer aan het licht. Ik hoop dat de vier jaar schorsing doorgaat. Ook al vermoed ik dat er door Rusland met miljoenen geschoven wordt om de uitsluiting te voorkomen.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Schaatsers doen daar niet aan

#boterham met choco

En daar is PASHAAAAA Wat een tijd wat een tijd wat een tijd

gauke

• 9852 berichten
  • 13069 stemmen

otherfool schreef:

Schaatsers doen daar niet aan

DROOM LEKKER VERDER!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.