- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
IH88
-
- 9784 berichten
- 3195 stemmen
We vergeten trouwens wel Peter Wright. Die bezit wel de ervaring en het niveau om het iedereen lastig te maken. Alleen faalt Peter vaak in wedstrijden waarin het echt moet op bepaalde momenten.
Zal nooit de Premier League finale vergeten. Had hij 6 matchdarts om de finale te winnen achter elkaar en alles mis.
Shit, je hebt helemaal gelijk. Die sluipt zo door het toernooi heen. Lijkt wel een geest
.
Joy4ever
-
- 4654 berichten
- 1876 stemmen
Vandaag behoudens Peter Wright - Jeffrey de Zwaan geen echt aantrekkelijk affiche helaas.
Ik zou een finale MvG - Price echt toejuichen. Ik dicht Price echt wel goede kansen toe dit WK.
happie
-
- 6260 berichten
- 426 stemmen
Ik zie Price als zijn grootste uitdager. Dat was voor het toernooi begon al zo (Cross en Anderson heel misschien), maar nu helemaal. De grootste tegenstander van Van Gerwen is Van Gerwen zelf. Durrant, Aspinall, de Belgen, De Zwaan, Dobey etc. Aardige tegenstanders, maar alleen als Van Gerwen een slechte dag heeft kunnen ze winnen. En dan nog is het heel close.
Price is de enige die van Gerwen ook op een goede dag kan verslaan.
Dat was hij inderdaad voor het toernooi al. Anderson heeft een matig jaar achter de rug en Cross een wisselvallig jaar.
Aspinall en Durrant staan onder Price als outsiders. Die laatste heeft overigens nog een 100 procent score tegen MvG.
De Zwaan heeft de laatste 2 jaar MvG ook nog 2x verslagen op een major, maar is geen outsider. Ik vind hem wel favoriet tegen Wright.
Ik hoop ook in de volgende ronde de Zwaan tegen Humpfries.
happie
-
- 6260 berichten
- 426 stemmen
Vandaag behoudens Peter Wright - Jeffrey de Zwaan geen echt aantrekkelijk affiche helaas.
Ik zou een finale MvG - Price echt toejuichen. Ik dicht Price echt wel goede kansen toe dit WK.
Webster-Lewis was dat vooraf ook niet, maar werd ook een geweldige pot.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31328 berichten
- 5549 stemmen
Opnieuw een hoop off topic berichten verwijderd. Hou het aub over sport (op deze filmsite).
stephan-0115
-
- 1359 berichten
- 2300 stemmen
Ik zie niet in waarom Van Gerwen een slechte dag moet hebben wil Aspinall hem verslaan? Aspinall verslaat een zeer goede Ratajski, een zeer goede Anderson. Die jongen zit al het hele jaar in een flow en is al echt een paar keer getest geweest en op de momenten dat het moest, stond hij er ook. Van Gerwen freewheelt door het toernooi zonder tot aan de halve finale getest te zijn(zie Beaton / Labanauskas niks tegen hem klaar spelen), dat kan een nadeel zijn.
En Price moet een topdag hebben en Van Gerwen een slechte dag wil Price hem verslaan? De laatste 7 officiële wedstrijden 5x winst Van Gerwen, 1x gelijk en 1x winst Price. Alleen met de Players Championship Finals won Van Gerwen met 2 legs verschil. Dat wil dus zeggen dat Price overal een topdag had en Van Gerwen overal een mindere dag omdat het dicht bij elkaar zat? Price en Van Gerwen zijn gewoon het zelfde niveau op dit moment, alleen valt het nu nog vaak de kant van Van Gerwen op. Dat is de ervaring die dan de doorslag geeft. En Price heeft gister laten zien dat hij over het niveau beschikt dit WK te winnen.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik zie niet in waarom Van Gerwen een slechte dag moet hebben wil Aspinall hem verslaan? Aspinall verslaat een zeer goede Ratajski, een zeer goede Anderson. Die jongen zit al het hele jaar in een flow en is al echt een paar keer getest geweest en op de momenten dat het moest, stond hij er ook. Van Gerwen freewheelt door het toernooi zonder tot aan de halve finale getest te zijn(zie Beaton / Labanauskas niks tegen hem klaar spelen), dat kan een nadeel zijn.
En Price moet een topdag hebben en Van Gerwen een slechte dag wil Price hem verslaan? De laatste 7 officiële wedstrijden 5x winst Van Gerwen, 1x gelijk en 1x winst Price. Alleen met de Players Championship Finals won Van Gerwen met 2 legs verschil. Dat wil dus zeggen dat Price overal een topdag had en Van Gerwen overal een mindere dag omdat het dicht bij elkaar zat? Price en Van Gerwen zijn gewoon het zelfde niveau op dit moment, alleen valt het nu nog vaak de kant van Van Gerwen op. Dat is de ervaring die dan de doorslag geeft. En Price heeft gister laten zien dat hij over het niveau beschikt dit WK te winnen.
Waarom wint van Gerwen zo'n beetje alle belangrijke toernooien en staat hij praktisch elke editie in de WK finale? Alleen 2 jaar terug een keer niet omdat Rob Cross zijn beste wedstrijd ooit gooide in de halve finale. En toen was het nog lucky Rob. In een lang format is bijna niemand hem de baas, zeker niet als het ook nog eens hele belangrijke toernooien zijn waar van Gerwen zijn volledige aandacht bij heeft.
stephan-0115
-
- 1359 berichten
- 2300 stemmen
Waarom wint van Gerwen zo'n beetje alle belangrijke toernooien en staat hij praktisch elke editie in de WK finale? Alleen 2 jaar terug een keer niet omdat Rob Cross zijn beste wedstrijd ooit gooide in de halve finale. En toen was het nog lucky Rob. In een lang format is bijna niemand hem de baas, zeker niet als het ook nog eens hele belangrijke toernooien zijn waar van Gerwen zijn volledige aandacht bij heeft.
Van Gerwen is en blijft favoriet in elke wedstrijd dit WK, dat ontken ik niet. Maar zo torenhoog favoriet als iedereen zegt: dat vind ik hem niet. Hij imponeert amper dit toernooi, toegegeven dat dat ook niet nodig was. Maar dat kan later in het toernooi ook een nadeel zijn omdat je tegen spelers speelt die wel getest zijn.
Price die zit in zo'n geweldige fase van zijn carrière en is de fitste speler van de hele ProTour, ik zie niet in waarom hij het over een langer format niet kan. Hij wint niet voor niets 2x achter elkaar de Grand Slam (met op zondag 2x best-of-31-legs), hij won over dat format van Van Gerwen (16-12) met een gemiddelde van 101+.
En op het lange format van de World Matchplay (na het WK het belangrijkste toernooi) heeft Michael het ook al 3 jaar niet laten zien. En bij de Grand Slam (ook een lang format en belangrijk toernooi) is hij 2 jaar achter elkaar uitgeschakeld in een format best-of-31-legs. Hoe wil je dit dan verklaren?
Splinters
-
- 2634 berichten
- 1392 stemmen
Huybrechts heeft zojuist door niet voor de bull te kiezen zijn wk weggegeven.
stephan-0115
-
- 1359 berichten
- 2300 stemmen
Huybrechts heeft zojuist door niet voor de bull te kiezen zijn wk weggegeven.
Anders zou Humphries ook winnen, 100%. Alleen wel een domme keuze, maar goed, ik had ook niet gedacht dat Humphries 146 zou uitgooien.
j0enne
-
- 9617 berichten
- 3834 stemmen
Hopelijk wint Lewis nu. Ik gun 't 'm wel.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Van Gerwen is en blijft favoriet in elke wedstrijd dit WK, dat ontken ik niet. Maar zo torenhoog favoriet als iedereen zegt: dat vind ik hem niet. Hij imponeert amper dit toernooi, toegegeven dat dat ook niet nodig was. Maar dat kan later in het toernooi ook een nadeel zijn omdat je tegen spelers speelt die wel getest zijn.
Price die zit in zo'n geweldige fase van zijn carrière en is de fitste speler van de hele ProTour, ik zie niet in waarom hij het over een langer format niet kan. Hij wint niet voor niets 2x achter elkaar de Grand Slam (met op zondag 2x best-of-31-legs), hij won over dat format van Van Gerwen (16-12) met een gemiddelde van 101+.
En op het lange format van de World Matchplay (na het WK het belangrijkste toernooi) heeft Michael het ook al 3 jaar niet laten zien. En bij de Grand Slam (ook een lang format en belangrijk toernooi) is hij 2 jaar achter elkaar uitgeschakeld in een format best-of-31-legs. Hoe wil je dit dan verklaren?
Van Gerwen heeft geloof ik de laatste 11 sets van dit WK allemaal gewonnen. Hij speelt meer dan prima. Hoeft nog niet eens tot het gaatje te gaan.
Ik krijg bij jou erg het gevoel dat je persoonlijke gevoel over van Gerwen je professionele mening in de weg zit.
Je hebt van Gerwen, dan lange tijd niks en dan pas een enkele uitdager als Wright, Price en normaliter Anderson. Helemaal in het WK formats met steeds langere sets heeft bijna niemand iets tegen hem in te brengen.
Joy4ever
-
- 4654 berichten
- 1876 stemmen
Lewis ziet er wel slecht uit zeg.. Niet dat darters nou zo goed bekendstaan om hun gezonde uiterlijk maar je kan ook overdrijven. De enige die er nog een beetje knap uitziet is gisteren uitgeschakeld. The Ice Queen.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Lewis ziet er wel slecht uit zeg.. Niet dat darters nou zo goed bekendstaan om hun gezonde uiterlijk maar je kan ook overdrijven. De enige die er nog een beetje knap uitziet is gisteren uitgeschakeld. The Ice Queen.
Jij haalt de Mannen Darts Kalender 2020 niet in huis begrijp ik? 
Joy4ever
-
- 4654 berichten
- 1876 stemmen
Deze editie laat ik aan me voorbijgaan idd 
j0enne
-
- 9617 berichten
- 3834 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Jammer dat vd Bergh de 2-2 niet maakt. Nu 3-1, spanning is redelijk weg denk ik.
Edit: 3-3, ik zat er naast
Hup vd Bergh! Lewis is vandaag te pakken.
Edit 2: En hij wint zelfs 
Joy4ever
-
- 4654 berichten
- 1876 stemmen
Knap zeg van Dimitry. Mooi interview ook na afloop 
j0enne
-
- 9617 berichten
- 3834 stemmen
Ik vind 't echt zo'n raar mannetje.
ZZ TOP
-
- 511 berichten
- 2276 stemmen
Lewis heeft het weer na gelaten om een goede prestatie te leveren. Hij heeft het talent zeker, maar zo goed als 8 á 9 jaar geleden zal hij nooit meer worden ben ik bang.
Ontzettend jammer.
happie
-
- 6260 berichten
- 426 stemmen
Ja de oude Lewis zal altijd titelfavoriet zijn.
De Zwaan is op tijd wakker.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Peter Wright veel te sterk. Of anders, De Zwaan wordt gedeclasseerd.
Jammer voor De Zwaan, maar ik vind Wright altijd een baas. Gun hem een WK succes zeker.
happie
-
- 6260 berichten
- 426 stemmen
Hij gooit nog niet eens zo slecht, maar Wright heeft hem ook een paar keer goed pijn gedaan. Dit is Wright met afstand zijn beste pot dit WK.
Nou 3-1. Laat hem er nog maar ff voor werken.
Joy4ever
-
- 4654 berichten
- 1876 stemmen
ik vind Wright altijd een baas
Grappig, ik vind hem juist alles behalve dat. Het eeuwige gewissel met zijn dartpijlen, zijn gechoke op de belangrijkste momenten.
happie
-
- 6260 berichten
- 426 stemmen
3-2. Het is gewoon weer een wedstrijd.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Grappig, ik vind hem juist alles behalve dat. Het eeuwige gewissel met zijn dartpijlen, zijn gechoke op de belangrijkste momenten.
Ik vind het mooi dat hij darts als show en vermaak ziet. Zijn gekke kapsel, zijn rare broeken. En het lijkt me een onwijs aardige kerel.
Sportief gezien wel een beetje een choker als het echt moet ja. Komt vaak ver, maar wint zelden zijn halve finale, laat staan finale.
happie
-
- 6260 berichten
- 426 stemmen
Poeh knap hoor. Wright kan hem geen pijn meer doen.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Wat een heer-lijke comeback.
3-3 en 2-2, dus een 2 leg tiebreak.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.