- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2390 stemmen
Sowieso is er veel show bij dat kickboksen, die ruzie van Verhoeven tijdens de persconferentie bijvoorbeeld, ik zou dat allemaal niet te serieus nemen.
Maar dat heeft niks te maken met wat er in de ring plaatsvindt. Het is geen WWF.
kos
-
- 46802 berichten
- 8934 stemmen
Badr maakte wel indruk, was beter dan Rico.
Maar je weet dat hij het snel moet afmaken want conditioneel gaat Rico na een paar rondes de overhand krijgen.
Dat hij zo dom en arrogant was om met een aantal showkicks te komen was echt te idioot voor woorden en daardoor blesseert hij zichzelf ook nog eens.
Dat het einde show was, dat hij laf was of eigenlijk geen blessure had is natuurlijk complete onzin.
trebremmit
-
- 3018 berichten
- 1485 stemmen
Een verzwikte enkel volgens sommige sites, nou dat valt heel erg mee. Op naar de volgende wedstrijd dan maar.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2390 stemmen
Zou mooi zijn. Maar neemt Badr het risico om voor de 3e keer op te geven met een blessure? Dan wordt hij - na een indrukwekkende carrière - voor altijd herinnerd als een loser en fysieke zwakkeling.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Zou mooi zijn. Maar neemt Badr het risico om voor de 3e keer op te geven met een blessure? Dan wordt hij - na een indrukwekkende carrière - voor altijd herinnerd als een loser en fysieke zwakkeling.
En als een criminele mensenmepper.
Splinters
-
- 2634 berichten
- 1392 stemmen
Ik las op nu.nl iets over een gescheurde enkelband. Of herstel weken of maanden in beslag neemt is afhankelijk van de graad van de verwonding.
Hoe dan ook, gezien de partij gisteren acht ik de kans groot dat rico verhoeven voor eind volgend jaar zijn titel kwijt is.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2390 stemmen
Ik acht de kans groot dat Rico 8 jaar lang ongeslagen zal zijn. 
Pecore
-
- 927 berichten
- 1705 stemmen
Hoop in ieder geval dat het nog eens van een volwaardige partij komt. Voor Badr zeker, maar ook voor Rico, die nu toch een beetje bekendstaat als koning éénoog in het rijk der blinden. Dat verdient hij niet en Badr in vorm is de ideale opponent om dat imago af te schudden.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2390 stemmen
Misschien dat Saddik ook een kans maakt. Al moet ik er niet aan denken...
Pecore
-
- 927 berichten
- 1705 stemmen
Inderdaad, dat is een van weinigen die het niveau kan halen van Rico. Doet me wel een beetje terugverlangen naar de dagen van K1 en alle grote namen zoals Hoost, Bonjasky, Schilt, Aerts. Het leuke aan Badr vind ik dat hij als nieuwkomer toen al die gasten ook al versloeg.
happie
-
- 6260 berichten
- 426 stemmen
The Bronze Adonis
Daar moet Barney maar eens goed naar kijken hoe het ook kan. Die dart alleen maar voor zijn plezier. No pressure.
happie
-
- 6260 berichten
- 426 stemmen
Nice Beaton haalt het en die vervelende Wade eruit. Labanauskas de volgende ronde moet dan ook wel kunnen
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Van Gerwen blijft wel een klasse apart. Straalt ook echt altijd op belangrijke momenten uit dat niemand hem wat kan maken. Als hij in normale doen blijft wint hij gewoon zijn vierde WK. Was bij vlagen weer erg goed gister.
stephan-0115
-
- 1359 berichten
- 2299 stemmen
Hij heeft in ieder geval een vrijgeleide naar de halve finale. Daar wacht waarschijnlijk Gary Anderson of Nathan Aspinall. En dan support ik 1 van die 2, zeker in het geval van Gary. Vind het maar een nare kwal die Van Gerwen
happie
-
- 6260 berichten
- 426 stemmen
De Zwaan tegen Chisnall is wel een lekker potje vanavond zeg. Als Searle zijn niveau tegen West haalt, dan die ook tegen Anderson.
Splinters
-
- 2634 berichten
- 1392 stemmen
Ik vind van gerwen nog steeds wisselvallig. Onvoldoende getraind. Of misschien afgeleid omdat evans 10 jaar geleden een foto van zijn harige bilnaad naar de hoogbejaarde schoonmoeder van zijn overbuurvrouw heeft gestuurd.
happie
-
- 6260 berichten
- 426 stemmen
Daar laat de Zwaan het eventjes goed liggen. Wat een pot zeg.
Splinters
-
- 2634 berichten
- 1392 stemmen
De eerste echt goede partij die ik dit jaar zie op het wk darts. Die de zwaan kan wel wat, denk ik.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
De Zwaan! Wat een fenomenale prestatie! 4-3 winst.
happie
-
- 6260 berichten
- 426 stemmen
Zeker. Is al een tijdje een belofte. Vorig jaar nog met de hoogste gemiddelde ooit in een wk tweede ronde uitgeschakeld.
Hij doet het hoor!
stephan-0115
-
- 1359 berichten
- 2299 stemmen
Waanzinnig knap. Dit zijn de nagenoeg perfecte wedstrijden. Hoog tempo (maar niet te hoog zoals gisteren waardoor je slordig wordt en het af en toe niet meer kan volgen) en een geweldig niveau. Jammer dat het niet all-the-way ging, wedstrijd had geen verliezer verdiend. Maar De Zwaan net iets beter.
Als je dan vanmiddag Van den Bergh ziet is het toch jammer dat hij wel door is en Chisnall niet..
happie
-
- 6260 berichten
- 426 stemmen
Dat is ook een beetje kort door de bocht. Vorige ronde speelde van den Bergh fantastisch en Chisnall/de Zwaan minder.
De Zwaan en van den Bergh zijn de spelers van de toekomst.
stephan-0115
-
- 1359 berichten
- 2299 stemmen
Ik heb het meer over de continue negativiteit van hem. Kan zo de zoon van Van Barneveld zijn. Het interview na afloop was bijna zo tenenkrommend, alleen Barney sloeg wel extreem door met zn zelfmoordneigingen.
stephan-0115
-
- 1359 berichten
- 2299 stemmen
GARY! 
Wat een comeback. Klasse gespeeld ook door Searle maar tegen dat geweld kunnen alleen echte wereldtoppers op.
happie
-
- 6260 berichten
- 426 stemmen
Ik heb het meer over de continue negativiteit van hem. Kan zo de zoon van Van Barneveld zijn. Het interview na afloop was bijna zo tenenkrommend, alleen Barney sloeg wel extreem door met zn zelfmoordneigingen.
Ah op die manier. Ik heb dat interview niet gezien helaas
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Het speelschema voor het volgende gedeelte van het WK Darts is er!
Vrijdag 27 december (13.30 uur)
Simon Whitlock - Mervyn King (derde ronde)
Daryl Gurney - Glen Durrant (derde ronde)
Fallon Sherrock - Chris Dobey (derde ronde)
Vrijdag 27 december (20.00 uur)
Gerwyn Price - John Henderson (derde ronde)
Gary Anderson - Nathan Aspinall (vierde ronde)
Michael van Gerwen - Stephen Bunting (vierde ronde)
Zaterdag 28 december (13.30 uur)
Steve Beaton - Darius Labanauskas (vierde ronde)
Kim Huybrechts - Luke Humphries (vierde ronde)
Dimitri van den Bergh - Adrian Lewis (vierde ronde)
Zaterdag 28 december (20.00 uur)
Peter Wright - Jeffrey de Zwaan (vierde ronde)
Gurney/Durrant - Sherrock/Dobey (vierde ronde)
Price/Henderson - Whitlock/King (vierde ronde)
stephan-0115
-
- 1359 berichten
- 2299 stemmen
Wat een heerlijk dartspotje. Vanmiddag opwarmer met King - Whitlock, hoofdgerecht met de absolute kraker van de 3e ronde en heerlijk dessert met Sherrock - Dobey.
Vanavond hetzelfde concept, vooral naar Anderson - Aspinall (absolute kraker van de 4e ronde) kijk ik uit. Ben ook benieuwd wat Bunting kan tegen Van Gerwen. Die laat z'n absolute topniveau (nog) niet zien, waar Bunting echt heel goed solide spel kan laten zien. Voor het toernooi zal het mooi zijn als Bunting wint, en ook voor Anderson z'n kansen. Of voor Aspinall als hij wint, hem gun ik het namelijk ook enorm.
Joy4ever
-
- 4654 berichten
- 1876 stemmen
MvG een verliespartij toewensen omdat dit mooi zou zijn voor het toernooi? Dat begrijp ik niet.
stephan-0115
-
- 1359 berichten
- 2299 stemmen
Ik heb helemaal niets met de arrogante kwal Van Gerwen en hoop dan ook dat ie nog een keer keihard op z'n muil gaat. Dat ie beter is dan de rest staat buiten kijf, maar hij praat altijd zo denigrerend over zijn tegenstander. Omdat hij nummer 1 van de wereld is en vaak minimaal 50% van de majors wint hoeft hij zich nog niet zo te gedragen. Geef mij maar Gary Anderson, die ik in een eventuele halve finale met MVG ook gewoon supporter.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.