- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
Splinters
-
- 2634 berichten
- 1392 stemmen
Hoe dan ook, ik vond badr een stukkie sterker vanavond. Jammer dit, anticlimax.
Ondertussen terug bij het darten. Dag suljovic?
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Zo'n herstel duurt ook nog wel een tijdje. Dan moet je je training weer hervatten om weer in topconditie te komen, dus 6 maanden lijkt mij iets te voorbarig.
Je hebt 6 maanden nodig om bij te komen van 8 minuten en een voetblessure?
Basto
-
- 12434 berichten
- 7534 stemmen
Fijn dat dat stuk tuig verloren heeft.
Gang_Star
-
- 6837 berichten
- 3401 stemmen
Badr is de jongste ook niet meer hé. Is ook al 35 ondertussen en heeft veel minder ritme dan iemand als Rico. Dat speelt ook mee.
Splinters
-
- 2634 berichten
- 1392 stemmen
Jij stelt sneller diagnoses dan mijn vrouw die vannacht aan het werk is in het ziekenhuis.
mjk87 (moderator films)
-
- 14802 berichten
- 4644 stemmen
Badr was wel op weg Rico te verslaan. Sneu om zo te verliezen.
Stond duidelijk voor, maar leek in ronde 2 op momenten het conditioneel al niet te meer te trekken. Was wel benieuwd hoe dat in ronde 4 en 5 zou gaan.
Pecore
-
- 927 berichten
- 1705 stemmen
Was geen gelopen race inderdaad. Sneu voor beide mannen dat het zo moest eindigen. Een rematch zie ik niet zo meer gebeuren.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2390 stemmen
Rico is een baas.
Ik heb lang moeten wachten op deze liefdesbetuiging.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2390 stemmen
Stond duidelijk voor, maar leek in ronde 2 op momenten het conditioneel al niet te meer te trekken. Was wel benieuwd hoe dat in ronde 4 en 5 zou gaan.
1e ronde Badr
2e ronde Rico
3e ronde stond Badr voor.
Maar wat je zegt; Badr leek conditioneel minder te zijn. En Rico krijg je niet knock-out, zo lijkt het.
Badr verliest vooral door zijn eigen overmoedigheid. Die draaitrap was totaal onnodig. En fataal.
Pecore
-
- 927 berichten
- 1705 stemmen
Bij een eventuele 2-2 stand had Badr in punten hoogstwaarschijnlijk nog steeds voor gestaan. Dan had ik het nog wel willen zien in de laatste ronde. Rico is conditioneel beter, maar toch ook kwetsbaar als hij moet komen.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2390 stemmen
Badr was op weg naar winst, maar het was geen gelopen koers met nog ruim 2 rondes op het bord. Doodzonde dat we nooit zullen weten wie er had gewonnen zonder die blessure.
Het is al vaker gezegd; het heeft wellicht ook met Badr zijn leeftijd te maken, die blessure. En zoals Rico zei: fit blijven tijdens de wedstrijd is een onderdeel van de sport.
Basto
-
- 12434 berichten
- 7534 stemmen
Het is wel jammer dat het zo geëindigd is. Tenminste als Rico uiteindelijk toch nog had gewonnen. Wat dat betreft is het ook wel goed zo. Moest er niet aan denken dat die crimineel weer op het hoogste podium had gestaan. En wat Rico (N) zegt, heel blijven is ook een onderdeel van de sport. Roco (V) bleek toch te taai.
Denk wel dat we kunnen stellen dat een 30-jarige Hari de pot waarschijnlijk wel gewonnen had.
Anyway, heb verder ook helemaal niks met vechtsport. Elkaar neer proberen te slaan, is een stompzinnig tijdverdrijf (pun intended)
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Volgens mij had Badr het nooit conditioneel tot het einde toe vol kunnen gehouden. Je zag hem al een paar keer wankelen.
Maar het is wel een jammerlijk einde, al boeit deze sport me niks.
De persconferentie achteraf was nog wel gezellig:
https://www.telegraaf.nl/video/178889840/rico-woest-tijdens-persconferentie-ik-sla-je-neer

Graaf Machine
-
- 10132 berichten
- 1533 stemmen
Mooi hoor, van Sherrock, toch wel een subtopper uit het toernooi geknikkerd. Hopelijk gaat dit de interesse voor darten bij meiden vergroten, en krijgen we in de toekomst meer vrouwen die competitief mee kunnen in de grote toernooien. Dat maakt het als kijksport nog leuker.
Moeten die dames natuurlijk niet net als het gros der heren een dikke bierpens kweken, dat zou weer afbreuk doen.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Mooi hoor, van Sherrock, toch wel een subtopper uit het toernooi geknikkerd. Hopelijk gaat dit de interesse voor darten bij meiden vergroten, en krijgen we in de toekomst meer vrouwen die competitief mee kunnen in de grote toernooien. Dat maakt het als kijksport nog leuker.
Moeten die dames natuurlijk niet net als het gros der heren een dikke bierpens kweken, dat zou weer afbreuk doen.
Haha, ik wilde al reageren maar je laatste regel was wat ik wilde zeggen.
Sherrock ziet er nog wel leuk uit. Maarja, zij is 25 en eigenlijk amateurdarter. Ze is normaal kapster las ik.
Ik wacht op de vrouwelijke Andy Fordham of Henderson, da's lachen 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
https://www.telegraaf.nl/entertainment/2061587549/badr-hari-staat-in-club-blu-na-verloren-gevecht
Je vraagt je af hoe geblesseerd hij was als hij een paar uur na zijn verlies weer in een Rotterdamse nachtclub aanwezig kon zijn.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2390 stemmen
Haar eigen neus zit wel in de weg tijdens het gooien. Maar daar val jij wel op natuurlijk. 
trebremmit
-
- 3018 berichten
- 1485 stemmen
https://www.telegraaf.nl/entertainment/2061587549/badr-hari-staat-in-club-blu-na-verloren-gevecht
Je vraagt je af hoe geblesseerd hij was als hij een paar uur na zijn verlies weer in een Rotterdamse nachtclub aanwezig kon zijn.
Misschien een contract getekend waar ie moeilijk onderuit kon? Beetje vreemd is het wel, als je eerst met een brancard wordt afgevoerd.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Misschien een contract getekend waar ie moeilijk onderuit kon? Beetje vreemd is het wel, als je eerst met een brancard wordt afgevoerd.
Of Badr is een bangerik en fakete een blessure, om niet te verliezen van Rico die conditioneel veel sterker was. Ik weet het niet. Zaakje stinkt.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2390 stemmen
Dat was echt niet gespeeld natuurlijk. Hij wou echt niets liever in de wereld dan de wereldtitel pakken. Kom op, hij zat compleet stuk.
En anders gaan we hem vaak tegenkomen op deze site.
trebremmit
-
- 3018 berichten
- 1485 stemmen
Wat heeft ie voor een blessure dan?
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2390 stemmen
Gebroken pink.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2390 stemmen
Dus het feit dat de specifieke aard van zijn blessure nog niet in de media is verschenen is voor jou een argument dat hij alles gefaked heeft?
Het gebeurde ook nog een op een moment dat hij Rico in een hoek dreef en tot moes aan het slaan/schoppen was. Dus een rare gedachtegang dat hij op dat moment een blessure gaat faken.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Zijn ruggengraat is verdwenen.
trebremmit
-
- 3018 berichten
- 1485 stemmen
Dus het feit dat de specifieke aard van zijn blessure nog niet in de media is verschenen is voor jou een argument dat hij alles gefaked heeft?
trebremmit
-
- 3018 berichten
- 1485 stemmen
Sowieso is er veel show bij dat kickboksen, die ruzie van Verhoeven tijdens de persconferentie bijvoorbeeld, ik zou dat allemaal niet te serieus nemen.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Rico is veel te sociaal en aardig voor die trash talk. Dat zag er wat dom uit ja. De meeste van die vechters zijn zwakzinnig en arrogant, daar komt het geloofwaardiger van over.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.