- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ja, heb er zin in straks. Hoop vooral dat vd Voort nog verder komt. Toffe kerel.
Moet wel zeggen dat het even wachten is op de laatste rondes voor de echte krakers.
j0enne
-
- 9617 berichten
- 3833 stemmen
Beaton heeft echt een heerlijke stijl om naar te kijken. Na Whitlock zeker 1 van mijn favoriete darters.
Een lekker Nederlands avondje darts vanavond. Ben benieuwd.
Pipe helaas ook door, blijft met afstand de meest verschrikkelijke speler.
ZZ TOP
-
- 511 berichten
- 2273 stemmen
Ja, Anderson heeft ook een erg natuurlijke stijl van gooien, maar Beaton blijft voor mij de enige speler die zo vloeiend en mooi gooit.
Pipe is inderdaad verschrikkelijk. Niet om door te komen. Ligt de volgende ronde er waarschijnlijk alweer uit.
happie
-
- 6260 berichten
- 426 stemmen
Gurney is wat uit vorm, dus Piper kan die pot zomaar winnen. Verschrikkelijke darter inderdaad.
Vanavond word het lastig voor Meulenkamp en van der Voort. Chisnall is een geweldige speler.
Noppert heeft met de uitschakeling van Cross geen top 10 speler tot aan de kwartfinale. Wel Humpfries.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Mist Meulenkamp 2 wedstrijdpijlen...shit.
Spannend allemaal.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Spijtig. Hij had hem liggen en toch ontglipt het hem.
ZZ TOP
-
- 511 berichten
- 2273 stemmen
Oh oh, wat jammer. Had het hem echt gegund. Super sympathieke kerel. Maar helaas laat hij het op het eind toch liggen.
Pecore
-
- 927 berichten
- 1705 stemmen
Niemand die hier warm loopt voor het potje kickboksen vanavond? Ik heb een voorkeur voor Badr, prachtige vechter, intrigerend verhaal. Maar ik gun het Verhoeven ook, al is het nooit echt spectaculair wat hij neerzet. Maar mocht hij winnen dan moet hij ook eindelijk de erkenning krijgen die hem toekomt.
Gang_Star
-
- 6837 berichten
- 3401 stemmen
Ach ja, het duurt nog wel even. Ik las dat dat gevecht ergens tussen 22:00 en 23:00 wordt verwacht. Zal een pittige strijd worden denk ik. Rico is goed, maar zijn wedstrijden die ik heb gezien waren qua amusement niet geheel ijzersterk omdat hij vaak gewoon te goed is. Badr mag ik als persoon echt totaal niet. Hopelijk krijgt Rico nu echt een zeer waardig tegenstander en een mooie rematch nadat hij de vorige keer Badr zijn arm brak. Het moge duidelijk zijn dat ik voor Rico ben, dus ik hoop dat hij Badr flink te grazen neemt en daarna even goed k.o. slaat.
Pecore
-
- 927 berichten
- 1705 stemmen
Ik heb statistieken er eens bij gepakt. Rico heeft 65 partijen gevochten, 55 gewonnen, waarvan 16 op k.o. Badr zijn stats zijn 120/106/92. Ongekend.
Gang_Star
-
- 6837 berichten
- 3401 stemmen
Oh wow, dat zijn zeker indrukwekkende statistieken van Badr. Dat gaat vanavond nog wat worden. Rico gaat het echt zwaar krijgen vermoed ik, maar ik hoop dat hij uiteindelijk als winnaar uit de bus komt.
happie
-
- 6260 berichten
- 426 stemmen
Dat was een taai voorgevecht. Binnen enkele minuten een knock-out. 
Splinters
-
- 2634 berichten
- 1392 stemmen
Voorbeschouwing is mij wat te lang. Verder heb ik ook een voorkeur voor badr. Verhoeven speelt net te veel de ideale schoonzoon en dat past wat mij betreft niet bij een bokser. Dus hup badr.
kos
-
- 46802 berichten
- 8934 stemmen
Ik heb met beide niks dus het zal me een rotzorg zijn wie wint, maar ga het wel kijken, hoop op een wat langer gevecht dan vorige keer.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Voorbeschouwing is mij wat te lang. Verder heb ik ook een voorkeur voor badr. Verhoeven speelt net te veel de ideale schoonzoon en dat past wat mij betreft niet bij een bokser. Dus hup badr.
Rico is de enige in die sport die niet als een tokkie door het leven gaat bedoel je? Wat schandalig zeg.
Rico is een baas.
Splinters
-
- 2634 berichten
- 1392 stemmen
Rico is de enige in die sport die niet als een tokkie door het leven gaat bedoel je? Wat schandalig zeg.
Rico is een baas.
Schandaal hier. Schandaal daar. Werk jij toevallig voor de story? 
Pecore
-
- 927 berichten
- 1705 stemmen
De moviemeter-ring wordt ook weer opgetuigd hoor 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Die Sherrock gooit lekker zeg. Maakt als dame indruk bij het WK.
Leuke comeback en 1-0 voor.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Badr is weer eens geblesseerd en lijkt klaar 
mjk87 (moderator films)
-
- 14802 berichten
- 4644 stemmen
Toch 1,5 ronde langer dan de vorige keer 
Joy4ever
-
- 4654 berichten
- 1876 stemmen
Badr was wel op weg Rico te verslaan. Sneu om zo te verliezen.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Badr in tranen. Dat maakt het toch nog leuk. Maar verder is dit een aanfluiting. Weer geen wedstrijd.
Gang_Star
-
- 6837 berichten
- 3401 stemmen
Het was een interessante pot, voor zolang het duurde. Poging 3 in 2022?
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik ben maar een leek, maar waarom moet een rematch altijd zo lang duren? Kan toch gewoon over 6 maanden ofzo?
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Mooie scène nu met Badr en Rico
Ja, netjes. Gewoon collegiaal naar elkaar doen en niet zo'n zaal onnodig opfokken.
Gang_Star
-
- 6837 berichten
- 3401 stemmen
Ik ben maar een leek, maar waarom moet een rematch altijd zo lang duren? Kan toch gewoon over 6 maanden ofzo?
Zo'n herstel duurt ook nog wel een tijdje. Dan moet je je training weer hervatten om weer in topconditie te komen, dus 6 maanden lijkt mij iets te voorbarig.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.